[PRZEDPREMIEROWO] : "Nie zapomnij mnie" Anna Bellon.


We wrześniu ubiegłego roku Anna Bellon wydała swoją debiutancką powieść pt "Uratuj mnie", która otwierała cykl The Last Regret. 19 lipca 2017 swoją premierę będzie miał drugi tom z tej serii pt "Nie zapomnij mnie", o którym poniżej napisze Wam słów kilka.

Zespół The Last Regret jest w szczytowej formie. Bajkowa trasa koncertowa, tysiące fanów, miliony nowych pomysłów na kolejne płyty, nieznane i fascynujące miejsca, a pośród tego on... Ollie, który nie potrafi być szczęśliwy. Wszystko za sprawą jego dawnej miłości, Niny, o której wciąż nie może zapomnieć i którą nadal skrycie kocha, pomimo tego, że od ich tragicznego rozstania minęło ponad pięć lat. Tęsknota za ukochaną daje się we znaki nawet wtedy, kiedy Ollie próbuje ułożyć sobie swoje życie z inną dziewczyną. Jak to jednak w życiu bywa, niespodziewanie dostaje od losu szansę, który na jego drodze ponownie stawia Ninę. Oby tylko nie za późno...

Anna Bellon (rocznik 1996), studentka mechaniki i budowy maszyn. Jak sama mówi o sobie "pisze, bo lubi i przestać nie zamierza". Wielbicielka herbaty earl grey, gorącej czekolady z piankami i kawy americano z mlekiem. W 2016 roku zadebiutowała powieścią "Uratuj mnie", którą to wcześniej umieszczała w serwsie Wattpad, osiągając tam zawrotny wynik 1,5 miliona wyświetleń.

To, co ponownie ujęło mnie w najnowszej powieści autorki to sam klimat owej pozycji. O zespołach muzycznych czytałam jak dotąd niewiele, a że muzyka jest również moją wielką miłością, wprost nie mogłam oderwać się od lektury. Nie jest to oczywiście cukierkowy świat, tylko rzeczywistość równie trudna i wymagająca, jak miliony innych zawodów wykonywanych przez ludzi na całym świecie i myślę, że warto o tym pamiętać. 

Drugim ważnym i jednocześnie pięknym tematem jest nieco tajemnicza, w każdym razie nie do końca jasna miłość Olliego do Niny, jego byłej dziewczyny.  To w jaki sposób wspomina on ową miłość i to, jak czule pomimo rozstania mówi o dziewczynie jest naprawdę piękne i rozczulające zarazem. Niech nie mylą się jednak ci,którzy po przeczytaniu tego zdania pomyślą, że jest to kolejna ckliwa powieść dla nastolatków. Nic bardziej mylnego! "Nie zapomnij mnie" to bardzo piękna i trudna zarazem historia o wielkiej miłości, która połączyć może dwoje ludzi i która może trwać nawet pomimo wielu tragedii. 

Przed lekturą owej pozycji zastanawiałam się, czy autorce uda się utrzymać wysoki poziom, w jakim napisała swoją debiutancką powieść. Szczerze muszę Wam przyznać, że na szczęście Annie Bellon udało się utrzymać niemalże ten sam poziom, co jak na tak młodą autorkę jest naprawdę niezłym osiągnięciem. 

"Nie zapomnij mnie" nie byłoby jednak tak dobre, gdyby nie fakt, iż dzięki tej książce ndal możemy śledzić losy Mai i Kylera,czyli bohaterów z pierwszego tomu serii. Myślę, że dla wszystkich fanów tej pary jest to fantastyczna wiadomość, bowiem autorka podrzuca nam, czytelnikom kilka fajnych wątków z nimi związanych.

Reasumując, jeśli jesteś fanem tzw. powieści dla nastolatków i nie znasz jeszcze historii zespołu The Last Regret to koniecznie sięgnij po tę serię i odpłyń w rytm ich muzyki. Szczerze polecam!

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu OMGBooks.

P.S. Na blogu trwa konkurs, w którym możecie wygrać tę powieść - tutaj.

15 komentarzy :

  1. Już nie mogę się doczekać tej książki. Muszę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać tej książki. Muszę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, ale sama nie wiem, czy mam ochotę. Jeszcze zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka zbiera całkiem dobre recenzje. Może ją przeczytam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w konkursie z tą książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna seria, miło się czytało kontynuację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy czytałam bardzo podobną serię, ale byłam wtedy bardzo młoda i sama zakaochana w sowim idolu. Sięgając po "Nie zapomnij o mnie" mam nadzieję na sentymentalną podróż w tamte, nastoletnie i burzliwe czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię powieści dla nastolatków, ale w trochę innej formie i z inną tematyką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już któryś raz słyszę o tej autorce, ale nie wiem czy mam chęć na jej książkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to mi nie przypomina trochę swoją konstrukcją Franco, Promyczka i Gusa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety jeszcze nie czytałam tych książek,więc ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie :(

      Usuń
  11. Jak widzę, miałam rację wpisując tę książkę na listę tych do przeczytania ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wiesz, już nie pamiętam co było w pierwszej części więc może sobie odświeżę, albo w ogóle nie sięgnę po kontynuację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się fakt, że książka opowiada o innej parze. Na dobrą sprawę pewnie będzie mozna czytać ją niezależnie od znajomości pierwszego tomu.

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka