Krótka zapowiedź wrześniowych recenzji! [ZDJĘCIA]


Na wstępie chciałabym Was Wszystkich bardzo przeprosić za całą wakacyjną ciszę. Niestety, jak już wielokrotnie zresztą tutaj pisałam, praca sezonowa ma to do siebie, że człowiek nie ma ani chwili czasu... Na szczęście jednak sezon zbliża się ku końcowi, co równa się z tym, że wracam do regularnego pisania bloga. 
Dzisiaj, w ramach krótkiej prezentacji, chciałabym pokazać Wam, jakich recenzji możecie spodziewać się w najbliższym czasie. Mam wielką nadzieję, że również i Wam pozycje te przypadną do gustu.

Na zdjęciu głównym możecie zauważyć trzy (no w zasadzie nawet i cztery książki), które w najbliższym czasie będę czytać. Są to zupełnie różne od siebie style literackie, jednakże mam wielką nadzieję, że każda z nich przypadnie mi do gustu. Najbardziej jednak liczę na "Ona wraca na dobre" autorstwa Grażyny Jagielskiej, której twórczość poznałam kiedyś przy okazji książki pt. "Anioły jedzą trzy razy dziennie"



Lektura "Służącej" już za mną i to właśnie recenzji tejże pozycji możecie spodziewać się w najbliższym czasie. Dodam jedynie, że nie spodziewałam się tak dobrej powieści!
Z kolei "Lolita" to książka, którą aktualnie czytam i jak się pewnie domyślacie, treść zszokowała również i mnie.




Obie prezentowane powyżej powieści dostałam niedawno w prezencie, z którego cieszę się niezmiernie, bowiem już od jakiegoś czasu bardzo chciałam je mieć. Mam nadzieję, że lekturę "Stalkera" uda mi się zacząć jeszcze w tym tygodniu, bowiem naprawdę bardzo mnie intryguje.
W ramach współpracy z Wydawnictwem Papierowy Księżyc udało mi się również nabyć i przeczytać dwie powyższe pozycje. Przyznam szczerze, że obie intrygowały mnie równie mocno i finalnie każda z nich okazała się być po prostu fenomenalna, o czym zresztą będzie mogli tutaj przeczytać w najbliższym tygodniu. 


 Niskie ceny w Wydawnictwie Replika kuszą bardzo mocno i tak dzięki nim udało mi się zgarnąć kolejne już pozycje z ich listy wydawniczej. Twórczość Edyty Świętek jest już mi dobrze znana, zatem naprawdę niecierpliwie czekam na dzień, w którym zasiądę do lektury "
Ceni przeszłości". 


Natomiast, jeśli mowa o dwóch prezentowanych powyżej książkach, to mam już je w swoich zbiorach od jakiegoś czasu, jednakże jak dotąd nie udało mi się znaleźć dla nich czasu, dlatego też bardzo liczę na to, że fakt ten uda mi się wreszcie zmienić. 
I ostatnią już zaplanowaną lekturą jest książka Janiny Ochojskiej, której chyba nie muszę nikomu przedstawiać? Mam wielką nadzieję, że również i dla niej znajdę w końcu czas, bowiem  już teraz wiem, że będzie to bardzo udana lektura.



Póki co to niestety na tyle. Koniecznie dajcie znać, czy którakolwiek z pozycji Was zainteresowała i oczywiście dajcie znać, jak wyglądają Wasze wrześniowe plany.

21 komentarzy :

  1. Stalker mocno mnie zaintrygował i czekam na jego recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem Stalkera :) Moje wrześniowe plany to nauka, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe książki i ciekawe recenzje jak mniemam! Będę czekać! <3 Czekam cały czas :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz miała co czytać, a ja będę miała O CZYM czytać :D
    Miłych lektur!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam Stalkera, serdecznie polecam :) Nie ma na co czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej czekam chyba na książkę Ochojskiej :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Stalker" mnie zainteresował. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Lolitę" mam w planach, jednak gdy ją pożyczyłam koleżance to się gdzieś zagubiła, więc czekam...
    Jestem ciekawa Twojej opinii na temat "Chłopca w walizce"! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem "Lolity" :D Czekam więc na recenzję ^^
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej ciekawi mnie Twoje zdanie na temat tej szokującej Lolity :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą mnie obie pozycje z wydawnictwa Papierowy Księżyc. Już po tej krótkiej wzmiance widzę, że lektury możesz polecić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na "Stalkera" ;)
    Zapraszam na konkurs na moim blogu: http://nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com/2016/08/i-konkurs-niewidzialne-granice.html

    OdpowiedzUsuń
  13. ogromnie kusi mnie ''Stalker''. Podobno to świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na wszystkie :) Przyjemnych lektur!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, bardzo chciałabym przeczytać Stalkera.
    Pozdrawiam
    śwwietne zdjęcia ;)
    zapraszam na Polecam GoodBook http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W Twoim zestawieniu nie ma książki, której nie chciałabym przeczytać! Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie Lolita czeka na półce, więc jestem niezwykle ciekawa Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawią mnie książki z Papierowego Księżyca. Nie słyszałam o nich wcześniej i chętnie przeczytam Twoją opinię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka