Słów kilka o magazynie English Matters.


Dzisiaj przychodzę do Was z nieco innym postem, bo też poza gazetą Fanbook nigdy innej na moim blogu Wam nie przedstawiałam. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Colorful Media miałam okazję przeczytać kilka magazynów English Matters.
Kilka lat temu, gdy uczyłam się pilnie do matury tego typu gazety były niezbędne, więc cieszę się bardzo, że mogłam do nich powrócić. 

Pierwsza i najważniejsza ich zaleta, to przede wszystkim treść. Artykuły zamieszczane w każdym czasopiśmie dotyczą przeróżnych tematów, w żaden sposób nie bazują na plotkach i innych tego typu domysłach. Są to rzetelnie napisane publikacje,po które sięgać można w każdym czasie,zatem co ważne, zamówienie wcześniejszych wydań jest możliwe i opłacalne. Dodam również, że prenumerata archiwalnych numerów jest korzystna cenowo, co dla mnie jest kolejnym plusem i zachętą do tego,aby tę prenumeratę rzeczywiście zamówić. 

Kolejna równie ważna sprawa to samo wydanie gazety. Wysokiej jakości papier,druk i wszelkie dołączane grafiki także zasługują na pochwałę. Co prawda po cenie 9,50zł można się tego spodziewać, jednakże biorąc pod uwagę, że English Matters to dwumiesięcznik zarówno cena,jak i wcześniej wspomniana jakość są naprawdę bardzo atrakcyjne. 

Trzecia zaletą to fakt, iż rzeczywiście jest to magazyn dla wszystkich uczących się języka angielskiego. Do każdego artykułu zamieszczane są listy trudniejszych/mniej znanych słówek w nich zawartych, dzięki czemu nawet średnio zaawansowana osoba jest w stanie zrozumieć treść tychże publikacji. Dodatkowo, każdą z tych list można pobrać w pliku PDF lub odsłuchać w formie mp3 (tyczy się to również samych artykułów), co w moich oczach zasługuje na największe uznanie.

Każde wydanie English Matters podzielone jest na kilka konkretnych działów takich, jak np. : This is That, cechującym się krótkimi tekstami, które opisują najróżniejsze ciekawostki ze świata,czy też działem Travel opisującym te bardziej i mniej znane zakątki naszej planety. 

Nie byłabym oczywiście sobą, gdybym nie przejrzała każdego otrzymanego magazynu pod względem reklam znajdujących się w każdym z nich. Szczerze nie cierpię, gdy do czasopism dołączane są byle jakie, nie mające nic wspólnego z ogólną treścią reklamy. Na szczęście, z czystym sumieniem mogę napisać, że każda z reklam znajdujących się w English Matters ma związek z językiem angielskim, więc i pod tym względem nie mogę mieć nic do zarzucenia. Dodam również, że ich ilość jest naprawdę niewielka i większości są one po prostu niezauważalne. 

Chyba nie muszę wspominać o tym, że każda próba czytania w języku angielskim takich i innych tego typu pism kształci nasz poziom, dzięki czemu może w przyszłości nawet i te mniej znające j.angielski osoby będą mogły spokojnie i bez większych trudności przeczytać jakąś anglojęzyczną książkę?  Tego Wam życzę i oczywiście zachęcam do zakupu English Matters,  jak i pozostałych czasopism Wydawnictwa Colorful Media.

Za możliwość przeczytania czasopism dziękuję pani Paulinie z Wydawnictwa Colorful Media :
P.S. W najbliższym czasie pojawi się również podobny post o Deutsch Aktuell

15 komentarzy :

  1. Jestem zainteresowana tym magazynem. Mała ilość reklam to duży plus:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką chęcią poznalbym ten magazyn. Czekam również na recenzję Deutsch Aktuell,bo język niemiecki jest mi bliższy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujący magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zupełna racje! Magazyny te są bardzo pomocne w nauce. Sam z nich korzystam aktualnie na studiach, tyle ze akurat deutsche wersja. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chętnie czytam English Matters i wszędzie polecam magazyny tego wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, mniam <3
    Bardzo wszystkim polecam! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja i czytanie w obcym języku? To raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś sądziłam :) Teraz to lata praktyki robią jednak swoje i czytać na szczęście już mogę z mniej lub bardziej większymi problemami :)

      Usuń
  8. To jednak nie dla mnie, ale polecę mojej koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu zacząć naprawdę czytać te magazyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami czytam w j. angielskim. Kupiłam sobie powieść i słownik. To była słowna tułaczka, ale coś w głowie mi zostało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami czytam w j. angielskim. Kupiłam sobie powieść i słownik. To była słowna tułaczka, ale coś w głowie mi zostało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. przyznam ze kilka razy przegaldalam w kiosku ale nie kupowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama czytałam English Matters i Ostanowka:Rossija i sobie je chwalę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam wiele dobrego o tych magazynach. Są świetne dla nauki języka ;)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka