Ja,morze, piękna pogoda i książki! Czego chcieć więcej? [ + BOOK HAUL].


Dzisiaj również będzie trochę nietypowo, bowiem postanowiłam Wam pokazać nie tylko moje nowe książkowe zdobycze, ale i siebie, co zdarza mi się niezwykle rzadko. Nasze piękne polskie morze i śliczna wręcz podoba skłoniły mnie jednak do zrobienia tych zdjęć, tak oto możecie je od teraz podziwiać razem ze mną. Mam nadzieję, że ten nietypowy post przypadnie Wam do gustu.



Zdjęcie ze swoimi ukochanymi książkami chciałam już zrobić sobie od dawna, ale niestety zrobienie zdjęcia ze wszystkimi pozycjami jest po prostu niemożliwe, głównie ze względu na ich ilość, zatem na dołączonej fotce obok możecie ujrzeć wszystkie książki, jakie udało mi się kupić/dostać w ciągu ostatnich trzydziestu dni. Część z nich pokazywałam Wam już w ostatnim book haulu na blogu.













Zachód słońca, piękna plaża, ukochana osoba obok i do tego lektura dobrej książki? O takim połączeniu do wczoraj mogłam jeszcze pomarzyć, jednak - jak widać na załączonym obrazku, również i takie marzenia się spełniają.
Już tęsknie za tym widokiem...











:-)



"Nowe życie" to książka, którą czytam dzięki akcji Book tour organizowany przez Olę z bloga Stan Zaczytany. Szczerze pisząc, zupełnie nie wiedziałam, czego mogę spodziewać się po autorce, bo jest to moje pierwsze spotkanie z jej twórczością. Na szczęście, lektura okazała się być całkiem dobra, o czym zresztą niedługo będziecie mogli przeczytać więcej na moim blogu.









Na początku tego tygodnia księgarnia Wydawnictwa Znak ogłosiła kolejną promocję, sięgającą nawet do -70%, dlatego też jak zawsze zresztą, nie umiałam jej się oprzeć i takim oto sposobem moja biblioteczka wzbogaciła się o kolejne pięć pozycji.

 
 Dwie widoczne wyżej pozycje miałam na oku już od jakiegoś czasu, więc ogromnie cieszę się, że w końcu udało mi się je zdobyć i to za 10 zł, za sztukę. Doprawdy lepszej promocji już nie mogłam sobie wymarzyć!


Panią Janinę Ochojską podziwiam od dawna, dlatego też, gdy zobaczyłam, że jej książka również jest przeceniona, to sami wiecie... Nie mogłam przejść obok niej obojętnie! Natomiast twórczość Grażyny Jagielskiej, dzięki lekturze "Aniołów...." znam, stąd też "Ona wraca na dobre" wydawało mi się oczywistym zakupem.
 
 
 Twórczość E.E.Schmitta jak narazie nie jest mi znana, dlatego też również zakup "Odette i innych historii miłosnych" cieszy mnie niesamowicie. Lektura "Perswazji" jest już za mną i mam nadzieję, że niedługo uda mi się napisać tutaj o niej słów kilka, bo zdecydowanie zasługuje na uwagę.

I to już wszystko, co chciałam Wam dzisiaj pokazać. Koniecznie dajcie znać, co myślicie o tym poście. Mam wielką nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!
 

29 komentarzy :

  1. Fajnie widzieć,że w tym całym zabieganym życiu jest miejsce na chwilę dobre,które pozostają na długo w pamięci.
    Oby takich dni było więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ze i "takie" posty się pojawiają. Świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A w które miejsce nad morzem zapędziło "Tajemnicze książki"? :) Imponujący stosik <3 Ach, jak ja kocham te papierowe wytwory drukarni... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to mieszkam i pracuję nad morzem :-) Niedaleko Łeby.

      Usuń
  4. Świetnie Cię zobaczyć! I jak ja Ci zazdroszczę tego zachodu! :)
    Stosiki równie piękne! Nic dodać, nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie z zachodem słońca bardzo mi się spodobało;) tam to Ci się musiało przyjemnie czytać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nasze gusta czytelnicze częściowo się pokrywają. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zachód słońca i dziewczyna z piękną pasją! Żałuję, że w tym roku nie mogę pojechać nad morze :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ marzy mi się wyjazd nad morze... Szkoda, że aktualnie jest to awykonalne, bo kilka godzin w aucie z 4-miesięcznym maluchem to jednak za dużo. Może za rok... :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miejsce i genialne książki. Czego chcieć więcej? Bardzo mi się spodobała taka forma notki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę się przyznać, że nie słyszałam o żadnej z tych pozycji, ale mam nadzieję, że coś z tond niedługo pojawi się na mojej półce ;)
    Kochana, post świetny i oczywiście czekam na więcej ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na 'Tag: Movies and Music' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! "Perswazja" u mnie na półce jeszcze nie przeczytana... tak więc czekam na recenzję, może zabiorę się za nią wcześniej :))

    Zajrzyj :) klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie inspirujące zdjęcia :) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne i urokliwe zdjęcia! Jak ja dawno nie byłam na polskim morzem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że od czasu do czasu taki post to bardzo dobry pomysł na urozmaicenie treści pojawiających się na blogu. szacun za przyniesienie tylu książek na plażę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe nabytki. Ja niestety na promocje w Znaku się nie załapałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł na taką sesję zdjęciową ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Książki i to w takim plenerze!! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę i stosiku i plaży :D. Ja się w domu w tej chwili piekę. Taki upał, że aż czytać się nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle poszalałaś Kochana! :) Przepiękne zdjęcia! Wiesz o tym :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia :) Aż tęsknię za plażą i morzem. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ zazdroszczę takiego pleneru! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobaja mi sie wybrane ksiazki a zdjecie przeurocze :) pzodrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dość, że sama robisz świetne zdjęcia to tu jeszcze kunszt modelki wyczuwam! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. "Perswazje" od dłuższego czasu mam na półce, ale jakoś nie mogę się za nie zabrać :/
    Świetny stosik i oczywiście cudowne fotki!
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka