Nowości na mojej półce!


Dzisiaj przyszedł czas na post z serii okołoksiążkowych, jakim jest oczywiście book haul. W ostatnim czasie do mojej domowej kolekcji trafiło kilka pozycji, którymi rzecz jasna postanowiłam się Wam pochwalić.

Po fenomenalnych "Królach przeklętych" i "Gambicie hetmańskim" miałam wielką ochotę na kolejne powieści historyczne, więc zakup dwóch książek C.W.Gortner'a nie powinien Was dziwić. O twórczości autora słyszałam już wiele skrajnie różnych opinii, więc jestem niezmiernie ciekawa tychże pozycji! Znacie może twórczość autora? Polecacie coś? :)

Kolejny udany zakup to oczywiście "Jeżynowa zima" Sarah Jio. "Dom na jeziorze" zrobił na mnie piorunujące wrażenie, więc naprawdę nie mogłam doczekać się dnia, w którym zdobędę kolejną powieść autorki. Traf chciał, aby była to właśnie "Jeżynowa zima", która w większości zbiera pozytywne recenzje, więc liczę na to, że również i mnie nie zawiedzie. 

Twórczość Magdaleny Kordel nie jest mi w ogóle znana, zatem "Uroczysko" także musiało się znaleźć wreszcie na mojej półce.  Sam zarys fabuły brzmi niesamowicie ciekawie, więc z pewnością jeszcze "na dniach" zasiądę do jej lektury.
Natomiast Jane Austen zawładnęła mną dzięki "Dumie i uprzedzeniu", a także "Rozważnej i romantycznej",  także nie mogłam oprzeć się kupieniu kolejnej jej powieści... ;-))

Temat Bliskiego Wchodu i sytuacja kobiet w świecie islamu to tematy, które interesują mnie od zawsze, dlatego też kolejne dwie książki po prostu musiałam kupić. "Woziłam arabskie księżniczki" przeczytałam w ostatnią niedziele i szczerze pisząc, książka nie zaciekawiła mnie wcale, ale o tym na pewno Wam jeszcze napisze. 

"Ukryte uczucia" Diany Palmer otrzymałam wczoraj od wydawnictwa HarperCollins. Również i w tym przypadku nie znam twórczości autorki, więc mam wielką nadzieję, że przypadnie mi do gustu.

Dodatkowo, nie byłabym sobą, gdybym nie przeczytała choć jednej gazety w ciągu dnia, dlatego też nie zdziwi Was wcale fakt, iż podjęłam się współpracy z wydawnictwem Colorful Media - wydawcy takich gazet, jak English Matters, czy Deutsch Aktuell. Widoczne na zdjęciu egzemplarze na pewno zobaczycie jeszcze na moim blogu, zatem już teraz zachęcam Was do śledzenia mojego bloga w najbliższych kilku dniach ;-))

Ostatni w kolejce został Fanbook, o którym również postaram się napisać dla Was słów kilka w najbliższym czasie.

I to już wszystko, jeśli chodzi o pierwszą połowę maja. Napiszcie mi, jak wyglądają Wasze dotychczasowe zakupy. Jestem ich bardzo ciekawa!

Pozdrawiam i życzę zaczytanej drugiej połowy maja! :))
Adrianna

40 komentarzy :

  1. Lubię książki o angielskich monarchach, zazdroszczę tej książki o Tudorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam niecierpliwie na recenzje gazet :D p.s ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :)) A recenzja czasopism pojawi się już niedługo,no przynajmniej bardzo się będę o to starać... Pozdrowienia :))

      Usuń
  3. Czekam na recenzję i życzę aby było jak najwięcej ciekawych książek i czasopism.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pozycję,choć zupełnie nie w moim klimacie :) czekam jednak na recenzje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, postaram się jak najszybciej przeczytać i opisać owe powieści. Buziaki!!! :))

      Usuń
  5. Twórczość Sarah Jio mam zamiar poznać niedługo, lecz u mnie będą to "Marcowe fiołki". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że czytałam tę książkę z panią w Zielonej sukni na okładce, wygląda znajomo.
    Gratuluję zdobyczy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że rozpoczęłaś swoją przygodę z English matters i Deutsch aktuell - magazyny są naprawdę godne uwagi i warto je szerzyć :D
    No i te wszystkie cudowności... mmm... coś pięknego! :D Nic tylko czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem w trakcie lektury tychże czasopism,bo przyznam,że dostałam ich naprawdę wiele,zatem trochę czasu minie,zanim je wszystkie przeczytam i kiedy uda mi się coś sensownego o nich napisać... :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. nie czytałam żadnej z tych książek. English matters ciekawi mnie od dłuższego czasu, też pojawi się na moim blogu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością zatem będę oczekiwać Twojej recenzji :)) Pozdrawiam i ja!

      Usuń
  9. Czytałam jedną książkę Gortnera, ale jak dla mnie bardzo słabo :(

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam już naprawdę wiele skrajnych opinii o twórczości autora, więc tym bardziej jestem jej bardzo ciekawa i skrycie liczę na to,że jednak przypadnie mi do gustu... ;-))

      Usuń
  10. Pierwsze zdjęcie tak tak tak! Uwielbiam takie klimaty. Po książki autora nie miałam jeszcze okazji sięgnąć, ale w swojej kolekcji mam już prawie wszystkie książki Philippy Gregory :)
    A dalej... Sarah Jio! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci udanej lektury oraz czekam na recenzję "Ukryte marzenia" Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo czekam na recenzję Gortnera. Sama mam na te książki ochotę od dłuższego czasu i jestem ciekawa jaka będzie Twoja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Ci książki z tej kwiatowej serii, muszę się w końcu zebrać w sobie i ją zacząć kolekcjonować. No i magazyn Fanbook mnie bardzo interesuje, czekam na Twoje wyjaśnienia jego fenomenu, no i przede wszystkim gdzie go można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, sama nie wiem, na czym polega jego fenomen - moim zdaniem coraz gorzej z nim, ale to tylko moje subiektywne odczucie. Co do zakupu, to również mam z tym ogromny problem, zazwyczaj gdzieś przypadkiem, w miejscu, w którym kompletnie nie spodziewałabym się go zobaczyć, uda mi się na niego trafić... Celowałabym w małe saloniki prasowe lub ewentualnie Empik, tam raczej być powinien :)

      Usuń
  14. Moja mama lubi książki o tematyce islamu, więc "Żona sułtana" pewnie by ją zaciekawiła. Mnie za to zaintrygowały te książki historyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oooo Fanbooka też kupiłam, będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję kolejnej współpracy - widać, że blog się rozwija :) W Twoich nabytkach nie znalazłam niczego dla siebie, więc pozostało mi tylko życzyć Ci udanej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na propozycje prawie nie zwróciłem uwagi, gdy zauważyłem Deutsch Aktuell. Bardzo sie zdziwilem a zarazem cieszę, że przekonujesz się wkońcu do Języka niemieckiego :) jestem fanem tego dwumiesięcznika i z niecierpliwością czekam na kilka słów od Ciebie odnośnie tych czasopism. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne współprace! Piękne zakupy, szczególnie powieść Jio i to taka... przepiękna. Ja też skusiłam się na współpracę z Colorful Media, jednak na English Matters i Ostanowka: Rossija! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na propozycje prawie nie zwróciłem uwagi, gdy zauważyłem Deutsch Aktuell. Bardzo sie zdziwilem a zarazem cieszę, że przekonujesz się wkońcu do Języka niemieckiego :) jestem fanem tego dwumiesięcznika i z niecierpliwością czekam na kilka słów od Ciebie odnośnie tych czasopism. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i masz kwasek! Musisz teraz dobrze chować książki z pierwszego zdjęcia, bo jak tylko zaśniesz to się zakradnę i je sobie wezmę bo chcę, chcę, bardzo je chcę! :D

    ... z tym zakradaniem oczywiście żartowałam :D Śpij spokojnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,może kiedyś nadarzy się okazja,by choć jedną Ci po prostu podarować ;)
      Buziaki!!

      Usuń
  21. Piękne zdobycze. Gratuluję i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje tak ciekawych nabytków.Mają uwagę szczególnie przykuła "Żona sułtana" i "Woziłam arabskie księżniczki " chetnie przeczytam receznje tych dwóch powieści.
    Pozdrawiam serdecznie;)
    http://themessofbookie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję nowych powieści i życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe powieści- Gortnera polecam oraz "Jeżynową zimę".

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety dopiero za kilka dni będę mogła zaszaleć w księgarni, ale twoje zakupy wyglądają na bardzo udane. :)
    PS Nominowałyśmy Cię do Liebster Blog Award. Mamy nadzieję, że odpowiesz na nasze pytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięć książek z dwóch pierwszych zdjęć posiadam. ;)
    Na powieści C. W.Gortner'a też się ostatnio skusiłam :)
    Do tej pory czytałam Jego książkę "Mademoiselle Chanel" - genialna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ostatnie pismo bardzo mnie zaciekawiło, bo jeszcze nie wpadło mi w ręce :) I zazdroszczę nowych książek - chętnie też bym coś nowego kupiła, ale póki co mam jeszcze niezły stosik do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  28. O te o Tudorach ma moje ciotka, ale mnie temat nie kręci :D O widzę, że dużo osób podjęło z CM współpracę ostatnio :) Ja również i jeśli się nie mylę to ten drugi z English Matters też mam <3

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka