Wymiana wielkanocna "Książka z jajem" - mój prezent :)

Witajcie serdecznie!
W ostatnim czasie wzięłam udział w wielkanocnej wymianie, organizowanej na blogu Rozmaite Poczytania  Gagatki,  o której więcej możecie przeczytać tutaj.
Dziś, z racji tego,iż jutro rano wyjeżdżam i nie wiem,czy będę miała choć trochę wolnego czasu, postanowiłam dodać zdjęcia paczki, którą dzięki tej wymianie otrzymałam. 
Ową paczkę dostałam od Natalii, którą znacie z bloga "Książkowe kocha,nie kocha", link tutaj.
Jeśli to czytasz,Droga Natalio, to raz jeszcze serdecznie Ci dziękuję  <3

Nie przedłużając jednak zostawiam Was ze zdjęciami tego cudownego prezentu. Choć minęło już kilka dni od otrzymania przesyłki, ja nadal pozostaje pod ogromnym wrażeniem :) Serio,serio :)
Tak prezentuje się całość :  
Słodycze, herbata i felietony Clarksa.

Dwie niesamowite książki :) 



W paczce nie mogło również zabraknąć pięknych i oryginalnych zakładek, które bardzo przypadły mi do gustu.Obowiązkowo również autorka mojej paczki dołączyła jajko,które było przecież tematem akcji :)
Dodatkowo otrzymałam literacką mapę Krakowa,choć przyznam szczerze,iż większość miejsc doskonale znam. Jednakże pamiątka bardzo ładna :)
Kilka słów od Natalii , napisane na pięknej wielkanocnej kartce to następna świetna rzecz i z pewnością ona również stanowić będzie dla mnie pamiątkę. Jestem wielką fanką pisania tradycyjnych listów, wysyłania kartek na wszystkie święta, urodziny itd, więc ciesze się tym bardziej :)

Spodobała się Wam moja paczka? :)
A może ktoś z Was brał również udział w tej wymiance? 
Koniecznie dajcie znać :)

Z tego miejsca chciałabym również podziękować autorce bloga Rozmaite Poczytania  Gagatki za pomysł, dzięki któremu owa wymiana odbyła się :) Mam również nadzieję, że za rok będzie następna - w każdym razie już teraz gwarantuje swoją obecność :D

Pozdrawiam Was Wszystkich i życzę również spokojnych, rodzinnych świąt!  No i dużo wolnego czasu na czytanie książek rzecz jasna :-)


Zdjęcie główne zapożyczone z bloga Rozmaite Poczytania Gagatki.

17 komentarzy :

  1. Super paczka, mam jedną z tych zakładek!
    Nie brałam udziału w akcji i troszkę żałuję. :/
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny prezent. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ,,Wow świetna paczka.Gratuluję.Pozdrawiam,Julia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna przesyłka. I cudna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej! :) Ale świetna paczka :) Cieszę się, że akcja Ci się podobała, serdecznie dziękuję za udział. :) Mam nadzieję, że nie zabraknie Cię w kolejnej książkowej wymiance, a radocha z "Książki z jajem" będzie zjawiskiem długotrwałym. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymiana z tym jajem! :D I genialna zawartość z tego co widzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna paczka! A tylu okładek na jednym zdjęciu jeszcze nie widziałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent. Cieszy oko i raduje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent. A Przypadki pewnej... to jedna z moich ulubionych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paczka naprawdę świetna, a liczba zakładek wręcz niebagatelna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna paczka, gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne są takie wymiany :) A jeszcze lepiej, gdy ktoś trafi w nasz gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetny prezent! Ja z kolei zbieram wszystkie kartki i listy jakie kiedykolwiek dostałam! :) I bardzo żałuję, że nie trafiłam na akcję, z chęcią wzięłabym w niej udział ;)

    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza paczuszka :) Na pewno musiała cieszyć!

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka