Moje najnowsze zdobycze książkowe :)


Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z krótkim postem dotyczącym moich najnowszych zdobyczy książkowych :)
Przyznam szczerze,że nie planowałam zakupu żadnej z tych książek, jednakże sami pewnie wiecie, jak to jest - plany swoją drogą, a pokusa posiadania nowych książek swoją :D
I tak oto stałam się posiadaczką kolejnych wspaniałości,które zobaczyć możecie na załączonych zdjęciach. 

Pierwszą z nich jest pierwszy tom sagi Stiega Larsosna, tj."Mężczyźni którzy nienawidzą kobiet ".  Uwielbiam skandynawskie kryminały, a Larsson jest podobno ich mistrzem,więc z niecierpliwością oczekuję lektury tego tomu. Mam nadzieję, że również przypadnie mi do gustu.

Kolejne dwie książki to pozycje z serii Angielski ogród wydawane przez Świat książki. O "Dumie i uprzedzeniu" Jane Austin i "Północ i Południe "  Elizabeth Gaskell zapewne słyszał każdy z Was. Mi jak dotąd nie udało przeczytać się żadnej z książek autorek,jednakże w tym roku postanowiłam to zmienić. Będąc dzisiaj w Tesco zobaczyłam, iż owe pozycje kosztują 9,99zł za sztukę, więc jak mogłabym odmówić sobie takiego zakupu,no jak?? :-))

Ostatnie trzy książki zdobyłam na znak.com . Nie są to może jakieś mega wartościowe i górnolotne pozycje,jednak od czasu do czasu lubię przeczytać i takie,więc cieszę się bardzo,że udało mi się je zdobyć. "Tam gdzie śpiewają pawie" intyguje mnie bardzo i myślę, że jeszcze w tym miesiącu przeczytam tę powieść. "W pełni lata " i "Pudełko z przepisami " to typowe romanse,których nie lubię za bardzo czytać, lecz okładki podobały mi się tak bardzo,że naprawdę nie mogłam się im oprzeć :-)

Zainteresowała Was jakaś pozycja? A może polecacie coś zupełnie innego?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach,za które już teraz serdecznie Wam dziękuję :-)
Pozdrawiam i do napisania!
A.

28 komentarzy :

  1. Larsson nie powinien Cię zawieść, świetna trylogia. W najbliższych tygodniach mam w planach "Dumę i uprzedzenie", Twoje wydanie jest bardzo ładne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - okładka jest naprawdę bardzo ładna :-)

      Usuń
  2. Wydanie jest bardzo ładne . Lubie czytać takie książki . Powodzenia i pozdrawiam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na każda recenzję już teraz. A poza tym do zdjęć ma Pani też talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,choć nie ma też co przesadzać :) Te zdjęcia są po prostu znośne :D

      Usuń
  4. Ja tez czekam na recenzje z niecierpliwości ja natomiast lubię romanse czytac i czekam na polecenie z wyżej wymienionych 😊M....

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej polecam ,,Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet". Cała seria jest genialna. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę,dlatego nie mogę doczekać się lektury :)

      Usuń
  6. Larsson ♥ u mnie czeka na swoją kolej na przeczytanie! Świetny stosik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trylogię "Millenium" mam od dawna w planach :) Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Duma i uprzedzenie - no proszę! Piękny klasyk!

    OdpowiedzUsuń
  9. Millenium bardzo lubię, a okładki serii angielskiego ogrodu są niesamowite :) Polecam Dumę i uprzedzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Północ i Południe" oraz "Dumę i uprzedzenie" czytałam w zeszłym roku. Obie były wspaniałe - w końcu to klasyka klasyk. Eh, po Twoich kolorowych zdjęciach z kwiatami aż chciałabym powrócić do "Angielskiego ogrodu". W lutym postaram się przeczytać coś jeszcze Austen. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdobycze. Gratuluję i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Północ i południe posiadam w tej serii tyle, że w twardej okładce. Ale piekne są te wydania z Angielskiego ogrodu, prawda? ;) Nie mogę im się oprzeć :) Życzę miłej lektury!

    I zapraszam do siebie na "50 faktów o mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak bardzo marzy mi się seria Angielski Ogród. Mam nadzieję, że niedługo ją zdobędę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Millennium" <3 Moja ukochana seria;D Mam nadzieję, że Tobie też się spodoba;)
    A Larsson jest mistrzem bez dwóch zdań:D

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. "Duma i uprzedzenie" jest świetna, czytałam niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Larssona czytałam tylko drugi tom- spora lektura, ale intrygująca. A "Duma i uprzedzenie" to klasyk.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie czytałaś jeszcze Millenium? w takim razie czekam na Twoją opinię i jestem przekonana, że będzie pozytywna. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no nie czytałam i mam nadzieję,że jeszcze w tym miesiącu to zmienię :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Super pozycje, uwielbiam to wydanie książek Jane Austen ♥
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszą książkę, a zresztą całą sagę Larssona chciałabym przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak strasznie zazdroszczę Ci książek z "Angielskiego ogrodu", że to aż nieładnie... :D
    Jeśli chodzi o Larssona - czytałam całą trylogię, jest dosyć, hm, specyficzna. Pierwszy tom niemiłosiernie mi się dłużył (choć zapowiadał się świetnie), dopiero pod sam koniec poczułam, że wkręcam się w całą historię. Za to dwa kolejne tomy były zdecydowanie i niezaprzeczalnie lepsze. Stąd moja rada - jeśli "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" Cię nie pochłoną, to mimo wszystko daj szansę "Millenium".
    Pozdrawiam :)
    naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdobycze. Najbardziej chciałabym przeczytać w końcu ,,Dumę i uprzedzenie" :)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka