Mocno subiektywna lista moich ulubionych blogów książkowych.

Już za dwa dni minie rok,odkąd założyłam tego bloga. Nigdy nie sądziłam, że uda mi się tyle przetrwać :D Cieszy mnie zatem fakt, że nadal mi się chce pisać i,że ktoś to moje pisanie czyta. Przed założeniem tej witryny nie sądziłam, że w sieci jest już tyle pięknych i co najważniejsze ciekawych blogów o książkach. W ciągu tego całego roku kilka z nich stało się moimi ulubionymi stronami,do których chętnie i często powracam, i to właśnie te blogi chciałabym Wam teraz zaprezentować. Kolejność nie ma znaczenia,bo wszystkie są moimi ulubionymi :)

1. Bezapelacyjnie blog Cyrysi www.cyrysia.blogspot.com to jedno z tych miejsc, które odwiedzam codziennie. Dzięki niej udało mi się przeczytać wiele ciekawych i wartościowych książek, o których sama pewnie nigdy bym nie usłyszała. Krysię cenię przede wszystkim za wytrwałość, świetne recenzje i niesamowicie sympatyczną osobowość. 

2. Drugim ważnym blogiem jest oczywiście blog Anny, kryjący się pod adresem soy-como-el-viento.blogspot.com .  Blog ten również odwiedzam regularnie i cenię go nie tylko za świetne, rzetelne recenzje, lecz również za niesamowite posty dotyczące wycieczek Ani w różne zakątki naszego świata. Piękne, klimatyczne zdjęcia dodawane do każdego z postów podróżniczych za każdym razem  sprawiają, że mam wielką ochotę rzucić wszystko i podążać śladami autorki owego bloga :) 

3. Trzeci ulubiony blog, to strona Wioli, prowadzącej witrynę Subiektywnie o książkach. Pewnie większość z Was doskonale zna Wiolę, więc nie będę się tutaj rozpisywać. Rzetelne,rzeczowe recenzje i ta niesamowita pasja, którą potrafi zarażać pomimo dzielących kilometrów to główne powody,dzięki którym stale odwiedzam jej stronę. 

4. Kolejnym ulubionym blogiem jest blog Agnieszki, który znaleźć możecie pod nazwą Nie teraz - właśnie czytam.  Również i w tym przypadku, recenzje autorki bloga są niezwykle wnikliwe i ciekawe,a zdjęcia, które dodaje do każdej z nich są po prostu cudowne i sprawiają,że nawet ta najgorsza/najbrzydsza książka wygląda bardzo korzystnie.

5. Nie mogę zapomnieć również o Joasi, autorce bloga Niebieska zakładka. Także i w jej przypadku zdjęcia są przecudowone, każdy nawet ten najmniejszy detal jest dopieszczony do perfekcji, a same recenzje są ciekawe i szczere. 

6. Kolejnym, może nieco mniej znanym w blogsferze miejscem jest blog AngelikiTylko magia słowa. Angelikę cenię przede wszystkim za szczere, wnikliwe recenzje każdej przeczytanej przez nią książki :) Dodatkowo, jest ona bardzo sympatyczną i życzliwą osobą i szczerze, od serca polecam Wam jej blog, a samej autorce życzę powodzenia i wytrwałości :) 

7. Lustro rzeczywistości to miejsce, które znam od jakiegoś czasu, choć autorka prowadzi swoją stronę już od 2014 roku. Oczywistym jest fakt, iż recenzje autorki są niezwykle ciekawe, więc nie będę się na ten temat rozwodzić. Na wielkie oklaski również i w tym przypadku zasługują piękne, klimatyczne zdjęcia książek, które bardzo zachęcają do ich zakupu :) Bloga znajdziecie tutaj.

8. Kilka słów uznania należy się również Nikholi, autorce bloga Żyć nadal z pasją. Jest to jeden z pierwszych stale odwiedzanych przeze mnie blogów, więc już chyba zawsze będę miała do niego ogromny sentyment :) Fani powieści obyczajowych, literatury kobiecej niech mają to miejsce na uwadze,bo naprawdę warto tam zaglądać :)

9. Wielkie brawa należą się również Miłce, która od niedawna prowadzi stronę Mozaika Literacka. Może i nie ma długiego stażu, jednakże jej recenzje są na najwyższym poziomie i właśnie dzięki nim lubię odwiedzać to miejsce :) Zapał i niezwykle sympatyczne uosobienie to dodatkowe plusy autorki bloga, dzięki którym wróżę jej duże powodzenie w blogowaniu :)

10. Kolejnym ważnym miejscem dla mnie jest blog Dominiki, czyli nic innego, jak recenzje ami. To jedno z najbardziej fachowych i ciekawych miejsc w naszej polskiej blogsferze i myślę, że już nic więcej nie muszę dodawać, bo sami pewnie doskonale znacie ten blog :)

11. Często zaglądam również do Sandry, autorki bloga Książkoholiczka 94.  Blog ten lubię przede wszystkim za szczerość i zapał autorki :) O dobrych,ciekawych recenzjach już nie wspominając.

I tak właśnie prezentuje się lista moich ulubionych blogów o książkach :-) Może i nie zawsze komentuję wszystkie wpisy, bo i też nie zawsze wiem, co też mądrego mogłabym napisać, jednakże każde z tych miejsc odwiedzam regularnie i z niecierpliwością oczekuję nowych postów :)
Zaznaczam również, że jest to tylko lista moich ulubionych, a nie najlepszych blogów książkowych :)

Pozdrawiam Was Wszystkich serdecznie i dziękuję, że jesteście!

P.S. Jeżeli jakiś adres bloga jest źle wpisany,to z góry przepraszam. Pisałam je z głowy, więc mogłam się z czymś pomylić :)

36 komentarzy :

  1. Miło znaleźć się w towarzystwie tak dobrych blogerów, dziękuję za wyróżnienie;D Na większość wymienionych przez ciebie blogów też regularnie zaglądam, choć znalazłam 2 lub 3 takie, których w ogóle nie znam;D
    Ale znalazłam coś innego co mnie zaciekawiło, swojego bloga też założyłam 26.02.2015r! Więc świętujemy razem;P Z tym, że ja tak naprawdę zaczęłam swojego prowadzić dopiero w okolicach maja-czerwca, ale konkretna rocznica założenia przypada za 2 dni:D

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe,to fakt - będziemy zatem świętować razem :)

      Usuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa!

    Pozostałe blogi z Twojego zestawienia znam bardzo dobrze i również odwiedzam je regularnie. Kilka z nich zapewne znalazłoby się również na mojej TOP liście, gdybym taką stworzyła. Niektóre blogerki mają ogromny bagaż doświadczeń i są motywatorem dla raczkujących członków literackiej blogosfery. Ja staram się z ich wiedzy czerpać jak najwięcej i próbuję zaszczepić w sobie zauważalne cechy, jak chociażby wytrwałość i rzetelność w prowadzeniu własnej strony.

    A swoją drogą, Twój blog również sobie cenię i życzę dużo powodzenia w jego prowadzeniu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda :) Większość z tych blogów to perfekcyjne i rzeczowe miejsca,dzięki którym wiele można się dowiedzieć i przede wszystkim nauczyć, jak blogować :)

      Dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nie o wszystkich tych blogach słyszałam, ale te, które znam faktycznie zasługują na wyróżnienie! Na pozostałe z pewnością zajrzę, bo skoro o nich wspominasz to z pewnością warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, czuję się zaszczycona, znajdując się w tak szacownym gronie. Niezmiernie Ci dziękuję, kochana jesteś. :-) Ja też uwielbiam wszystkie wymienione przez Ciebie blogi. Twój - za cudowny układ graficzny, recenzowanie książek o sportowcach, które przydają mi się do listy prezentów dla męża, szczere recenzje oraz zawsze cenne komentarze. Cenię także bardzo blog "Nie teraz - właśnie czytam..." za jego samą twórczynię. :-) Myślę,że Agnieszka jest bratnią duszą większości z nas i dobrym duchem blogosfery, a jej zdjęcia zawsze zachwycają. Podobnie nie wyobrażam sobie blogosfery bez Angeliki z "Lustra rzeczywistości" - także za jej wspaniałe zdjęcia, Wioli z "Subiektywnie o książkach", której miłość do książek jest widoczna w każdym poście, czy Dominiki z "Recenzje Ami", która jest zawsze na czasie. :-) Cyrysi z kolei pozytywnie zazdroszczę (jak zapewne wszyscy) licznych patronatów, ale i mocno kibicuję w jej szeroko zakrojonych książkowych działaniach. :-) Pozostaje jeszcze Ania, Nikhola, Miłka i Sandra, których blogi również regularnie czytam, odwiedzam i bardzo cenię. Spośród wymienionych przez Ciebie blogów nie znałam jedynie "Tylko magia słowa", ale zamierzam to nadrobić. :-) PS. Przy okazji życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!! Naprawdę mija już rok. Jak ten czas szybko leci... Dalszej kreatywności i weny moja Droga, a za rok podwojenia liczby blogowych przyjaciół. :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję za ten komentarz, niezmiernie mi miło :))

      Usuń
    2. Niebieska zakładka - dziękuję <3

      Usuń
    3. To ja Wam dziękuję Dziewczyny. :-) Gdyby nie Wasze towarzystwo, blogowanie nie miałoby sensu. Cieszę się bardzo, że wspieramy się nawzajem i oby tak dalej. :-))

      Usuń
  5. 3/4 blogów znam i odwiedzam regularnie. Za tą 1/4 dziękuję - dzięki Tobie mam nowe miejsca do zaglądania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również Tobie przypadną do gustu :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Odwiedzam większość tych blogów o których wspomniałaś. Wszystkie te blogi są jak dla mnie pełne kreatywności i różności :) Muszę nadrobić czas i zapoznać się z resztą blogów, których nie miałam okazji odwiedzić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie! Bardzo mi miło znaleźć się w tak sympatycznym gronie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię również blog Joasi, Dominiki i Krysi :) Twój odkryłam niedawno, ale podoba mi się tu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość blogów o których piszesz, znam. Miło mi, że na liście znajduje się również mój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh! Nie wiem, czy zasłużyłam na takie wyróżnienie. Jednak naprawdę bardzo mi miło i ciepło mi się zrobiło na sercu, jak czytając ten post zauważyłam w nim wymienioną siebie i mojego bloga. Wiedz, że i ja odwiedzam Twojego bloga wtedy, gdy dodajesz jakikolwiek post, może nie zawsze komentuje, ale zawsze odwiedzam i czytam, co tam u Ciebie się dzieje. ;)
    Dziękuję zatem, no i też za to, że ofiarujesz mi swą pomoc w krytycznym wypadku - a to jest bezcenne, naprawdę i wiele dla mnie znaczy.. :*

    I oczywiście, z okazji zbliżających się już wielkimi krokami urodzin bloga i to tych pierwszych, życzę Ci wielu cudownych książek, powiększającej się biblioteczki i nigdy nie kończącej się chęci do czytania i pisania dla nas, blogerów jak i Twoich Czytelników. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miłe słowa :) Pamiętaj też,że zawsze możesz na mnie liczyć :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Nie znam wszystkich blogów, ale te co znam jak najbardziej zasługują na wyróżnienie. :) bardzo ciekawy post
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Dziękuję za to, że znalazłam się wśród tak wspaniałego grona. :) Jest mi niezmiernie
    miło! :*** Po takich słowach aż chcę się dalej pisać i prowadzić bloga! :*** Dziękuję! :)
    Większość blogów, które wymieniasz znam, cenię, bardzo lubię i często odwiedzam.
    2 z nich muszę się bliżej przyjrzeć :)
    Ja bym do tej listy dopisała Twój - należy do moich ulubionych! :)

    Kochana, kolejnych równie wspaniałych latek w blogosferze Ci życzę, sukcesów i samych najlepszych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i Tobie również życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  13. Z wszystkie z wymienionych znam, lubię i odwiedzam. Za to nie znałam Twojego. Pora nadrobić zaległości! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To dla mnie wielki zaszczyt znaleźć się w tak cudownym gronie :) Wszystkie blogi, które wymieniłaś znam i odwiedzam, choć z regularnością bywa różnie :)
    Życzę Ci, aby Twój blog nadal świetnie się rozwijał i abyś czerpała z tego wielką satysfakcję, blogosfera wciąga bardzo mocno i miło jest być częścią tej społeczności.
    Cieszę się, że do mnie trafiłaś, a to co piszę podoba Ci się.Zastanawiam się tylko,dlaczego wcześniej jakoś na siebie nie wpadłyśmy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i Tobie również życzę tego samego :)

      Usuń
  15. niektore panie znam i sama czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest mi ogromnie miło, że mój blog znalazł się wśród wyróżnionych i to w tak zacnym gronie :). Zaczynałyśmy razem i doskonale pamiętam Twoje początki, nieustannie śledzę, bo często prezentujesz książki, które zawsze mnie fascynowały, inspirowane prawdziwym życiem i nie boisz się ich wysoko oceniać, doceniając głównie emocje i siłę przekazu tego typu publikacji. W ostatnim czasie mało komentuję, ale to nie znaczy, że nie wiem, co się i Ciebie dzieje... Ponadto ogromnie cenię, każdy Twój komentarz na moim blogu, jesteś ciepłą i bardzo sympatyczną osobą :). Twoje recenzje są szczere i rzetelne i niejednokrotnie inspirowały mnie do zakupu kolejnej książki. Większość blogów, które wymieniłaś znam i bardzo szanuję! Literacki Świat Cyrysi, Subiektywnie o książkach, Recenzje ami, czy Lustro Rzeczywistości to blogi z ogromnym bagażem doświadczeń, niezwykle profesjonalne i opiniotwórcze. Niebieską zakładkę Asi, po prostu ubóstwiam, za jej niezwykle estetyczne i piękne zdjęcia, szczere i skondensowane recenzje, ale przede wszystkim za osobowość Asi, która w blogsferze stała się moją wirtualną bratnią duszą, wspaniałym partnerem do rozmów... jest mi niezwykle bliska :). Mozaika Literacka istotnie pisze wspaniałe teksty, jest jeszcze wiele blogów, które staram się odwiedzać, i które są dla mnie niezwykle ważne, trudno byłoby je wszystkie wymienić :)

    Ogromnie dziękuję za wyróżnienie!

    Życzę Ci, aby wena i miłość do książek towarzyszyła Ci przez kolejne lata, aby Twój blog osiągał kolejne sukcesy, aby spełniały się Twoje marzenia, zarówno czytelnicze, zawodowe jak i te osobiste! Ściskam mocno i pozdrawiam bardzo serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję Kochana za tak wiele miłych słów :) :) :)

      Usuń
  17. Ale wielkie zaskoczenie! Dziękuję za tak piękne wyróżnienie. Jest mi przeogromnie miło, że mój blog znalazł się w tak zacnym gronie. Znam wszystkie blogi i większość z nich ogromnie cenię. To są dziewczyny - Supermenki, które z pasją i z sercem robią to, co kochają. A ja mogę tylko je podziwiać.
    Twój blog także bardzo lubię odwiedzać. Wspaniale się rozwijasz i oby tak dalej. Zakorzeniłaś się już w naszej blogosferze i mam nadzieję, że zostaniesz w niej już na zawsze :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja Tobie dziękuję za to,że po prostu jesteś i tworzysz tak wspaniałego i ciekawego bloga :))

      Usuń
    2. Wzajemnie ♥. ♥. ♥.

      Usuń
  18. Wszystkie znam i regularnie odwiedzam - świetna lista :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Często przeglądam wszystkie z tych blogów, ale do Pani bloga zawsze będę wracał z wielką ochotą :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny post! Od dłuższego czasu poszukuję blogów książkowych na poziomie, które polecą nie tylko najpopularniejsze pozycje, także ta lista naprawdę spada z nieba :) Jak do tej pory bardzo polubiłam blog "Dzień później" dzięki autorce znalazłam już parę interesujących pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze trzy też bardzo chętnie odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele z tych blogów znam, bardzo lubię bywać u Agnieszki z Nie teraz właśnie czytam, czy u Miłki - jednak kilka z nich muszę chyba poznać trochę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka