Hello, January - czyli podsumowanie grudnia.


Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z krótkim podsumowaniem ostatniego już miesiąca 2015 roku.
Pomimo mojej choroby i pracy udało mi się uzyskać wynik, z którego jestem zadowolona - prezentuje się on następująco :

Ilość przeczytanych książek : 9
Ilość przeczytanych stron : 3434, co daje średnio ponad 110 stron dziennie.  Wynik ten jest jednocześnie moim najlepszym w 2015 roku, co cieszy mnie baaardzo:-))

Książki, które przeczytałam :
"Prawie w domu" Pam Jenoff, stron 336, recenzja tutaj
"Chińskie szepty" Jan Wong, stron 349, recenzja wkrótce
"Sekret Wędrowca. Siedem najważniejszych decyzji Twojego życia" Andy Andrews, stron 238, recenzja tutaj
"Niemiecki bękart" Camilla Läckberg, stron 568, recenzja tutaj
"Dla Ciebie wszystko" Nicholas Sparks, stron 396, recenzja tutaj
"Francuski romans. Miłość w czasach Wielkiej Wojny", Jennifer Robson, recenzja dostępna tutaj
"Moja prawda" Mike Tyson, stron 555, recenzja wkrótce
"Ulica Pogodna" Aleksandra Domańska, stron 304, recenzja tutaj
"Księżniczka " Jean Sasson, stron 288, recenzja niebawem.

Bardzo cieszy mnie fakt, iż udało mi się tyle przeczytać i mam wielką nadzieję, że również i styczeń mnie nie zawiedzie ;-)
Z tego miejsca życzę Wam Wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku, obfitującego w wiele książek i wolnego czasu na czytanie :-) Wszystkiego dobrego, Moi Drodzy!

Pozdrawiam.

17 komentarzy :

  1. Życzę co miesiąc lepszych wyników ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) I Tobie również tego życzę.

      Usuń
  2. Super wynik! Życzę żeby każdy następny miesiąc był coraz lepszy! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje tylu przeczytanych książek, świetny wynik! :)

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 9 książek i to w tak zajętym miesiącu, jak grudzień, to duży sukces. Gratuluję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki! Gratuluję. Z tych książek czytałam tylko "Niemieckiego bękarta" i również byłam nim zachwycona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem wynik bardzo dobry. Gratuluję i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wynik! Gratuluję :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wynik gratuluje :) pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałego wyniku! Ja jestem niezwykle zadowolona z grudnia, bo udało mi się przeczytać aż 11 książek - to mój rekord w 2015. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wybór :). Powodzenia w styczniu :). I ogólnie Szczęśliwego Nowego Roku :), jeśli Ci jeszcze nie życzyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo chętnie przyjmuję wszelkie życzenia :D A tak serio,to dziękuję :)

      Usuń
  11. Super wynik ...
    GRATULUJĘ I POZDRAWIAM ;)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka