Upolowani w grudniu, czyli nowości książkowe na mojej półce :)

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam wszystkie książki, jakie udało mi się zdobyć w grudniu :-)
Wszystkie poza "Sercem buszu", które pożyczyłam od mamy dostałam w prezencie.
Cieszę się niezmiernie z posiadania tych właśnie pozycji i większość z nich postaram się przeczytać w styczniu. 

Znaleźliście coś dla siebie?
A może coś polecacie? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach, będzie mi bardzo miło :-)

Pozdrawiam serdecznie i w najbliższych dniach zachęcam do stałego czytania mojego bloga, bowiem pojawi się post konkursowy, a także recenzja książki Mike'a Tysona pt. "Moja prawda".

18 komentarzy :

  1. Nie znam żadnej z tych książek, ale chcę przeczytać "Motyla", którego autorka napisała także "Kochając syna" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się szczerze, że chyba nie kojarzę żadnej z tych książek... Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o nich! ;)

    Pozdrawiam!

    wirtualnaksiazka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej nie słyszałam o tych książkach. Przeważnie otaczam się pozycjami z fantastyki. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytałabym Księżniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drzewo migdałowe mam na liście książek do przeczytania. Muszę też w końcu zabrać się za książki Lisy Genovy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wybór, ale nie wiem, czy dla mnie ;). Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych książek najchętniej przeczytałabym "Drzewo migdałowe". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję Mike'a Tysona:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabłądziłam - to powieść, która jest dość.. no po prostu można z niej się nauczyć kilku zachowań jak należy, a jak nie należy postępować.
    I zazdroszczę książki Genovy. Ja ostatnio przeczytałam jej powieść pt.:"Motyl" i jestem zachwycona i chcę więcej! ;)

    P.S zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej z tym książek, więc nic nie polecę ale czekam na recenzję "Kochając syna"

    <a href="http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com>http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa "Kochając syna". Czytałam "Motyla" Genovy i byłam wprost zachwycona. Chyba nikt, tak jak ona, nie potrafi pisać tak wzruszająco o chorobach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam "Kocham Nowy Jork" - bardzo przyjemna książka o prawniczce. Świetne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej książki z powyższej listy, ale bardzo chciałabym poznać ''Zabłądziłam''.

    OdpowiedzUsuń
  14. zupełnie nie moje gatunki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Drzewo migdałowe to tak śliczna książka, że była moim nr 1 w 2014 r. Porusza tak trudne tematy, że aż żałuję, że nie mogę przeczytaj jej jeszcze raz nie znając fabuły :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Książki Olejnik - powinny Ci się spodobać!

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka