Mój wrześniowo-październikowy stos ;)


Właśnie tak prezentuje się mój stos książkowy na najbliższe dni.
 Książkę "Życie na pełnej petardzie", a także "Miłość w czasach zarazy" mam już za sobą i to właśnie tych recenzji możecie spodziewać się w najbliższych dniach.

Dodam również,  że wszystkie zakupione przeze mnie pozycje nie nadszarpnęły mojego budżetu z racji tego, że większość z nich kosztowała nie więcej, niż 10zł za sztukę.
Wyjątkiem jest zakupiona dzisiaj najnowsza książka p.Nataszy Socha pt."Rosół z kury domowej", a także "Zapach kwiatów kawy" autorstwa p.Any Veloso.
(Najnowszą książkę księdza Kaczkowskiego otrzymałam do przeczytania, więc jej nie liczę.)

Mam nadzieję że każda z tych lektur okaże się być naprawdę wartościowa.

Życzę również i Wam wielu przyjemnych wrześniowych dni/wieczorów/nocy spędzonych z fascynującą książką!

9 komentarzy :

  1. Wybaczcie mi jakość prezentowanego zdjęcia. Mój telefon nie jest niestety mistrzem robienia zdjęć wszelakich :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Okazały stosik, życzę udanej lektury i czekam na recenzje :) Dostrzegam mojego ukochanego Nesbo, mam tę książkę na półce, ale jeszcze jej nie czytałam :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki poniżej 10 zł to zawsze udane zakupy. Życzę dobrej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdobycze. Gratuluję i życzę wielu niezapomnianych chwil podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej ciekawi mnie ,,Życie na pełnej petardzie", czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ohoho co za zakupy! Zycze dobrej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nesbo <3
    No po prostu ten autor za mną chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. Syn był moim pierwszym spotkaniem z Nesbo i bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Miłość w czasach zarazy" czytałam, pozostałych książek jeszcze nie, ale kilka z nich mam w planie:)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka