The Last Regret powraca! Wygraj książkę "Nie zapomnij mnie" Anny Bellon!


The Last Regret powraca! Już 19 lipca swoją premierę będzie miała najnowsza powieść Anny Bellon pt "Nie zapomnij mnie", czyli kontynuacja losów bohaterów z "Uratuj mnie". Z tej okazji mam dla Was jeden egzemplarz "Nie zapomnij mnie", który chętnie Wam podaruje ;-)
Wystarczy, że jesteś publicznym obserwatorem mojego bloga i, że zgłosisz swoją chęć przeczytania tej książki pod poniższym postem :) Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo OMGBooks.

REGULAMIN : 

1. Organizatorem konkursu jestem ja, tj. właścicielka bloga Tajemnicze książki.
2. Sponsorem nagród jest Wydawnictwo OMGBooks, które również zajmuje się wysyłką nagrody.
3. Wygrywa jedna osoba, którą osobiście wybiorę spośród Was Wszystkich.
4. Konkurs trwa od dziś, tj. 11.07.2017 do 20.07.2017 roku, do 23:59.
5. W konkursie udział mogą wziąć wszyscy - jedynym warunkiem jest zamieszkanie na terenie RP przez uczestnika konkursu.
6. Wyniki konkursu ogłoszę zarówno tutaj, pod tym postem, jak również na stronie Tajemniczych książek na Facebooku.
7Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni  od daty zakończenia konkursu.
8Na dane zwycięzców czekam 3 dni od dnia ogłoszenia konkursu. Po upływie tego czasu zmuszona będę wybrać innego zwycięzce.
9. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zgłosić swoją chęć udziału pod tym postem i być publicznym obserwatorem tego bloga.
10. Nagrodą w konkursie jest książka autorstwa Anny Bellon pt "Nie zapomnij mnie".


W razie jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości bardzo proszę o wysyłanie wiadomości na adres tajemniczeksiazki@gmail.com .

Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie - myślę, że nagroda jest tego warta! :-)

21 komentarzy :

  1. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Wioleta Sadowska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Kinga Kliczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Recenzje Beaty

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się, obserwuję jako 83ja83, na fb jako Wioleta Witt

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Dziewczyna o papierowym sercu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Obserwuje jako Zakładka do książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. Obserwuję jako Milena eMka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :-) Obserwuję jako: Maria Broda

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się jak najbardziej! Obserwuję jako: Kamila Troc

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się obserwuję Justyna Czuba

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam chęć udziału w konkursie :)
    Obserwuję bloga jako: Beata Kandzia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się. Obserwuje jako Cyrysia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Krzysztof Hawryszczyszyn

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Gosia

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Obserwuje jako Anna Andzia

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, obserwuję jako Ann z

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę udział <3
    Obserwuje jako: Sabina eM

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się i obserwuję jako Julia Wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się!!!!!!!!!!!
    Obserwuję jako Kasia Kas.


    Pozdrawiam i powodzenia wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka