TBR, czyli co przeczytam w te wakacje.


Jak sama nazwa tego posta wskazuje, postanowiłam przedstawić Wam dzisiaj książki, które zamierzam przeczytać w te wakacje i liczę bardzo na to, iż uda mi się tego dokonać. Do listy tej na pewno dojdą jeszcze inne egzemplarze recenzenckie, o których z pewnością będę Was jeszcze informować. Nie przedłużając jednak, przejdę od razu do sedna. Kolejność prezentowania książek jest przypadkowa i nie oznacza ona kolejności,w jakiej będę czytać owe pozycje.


"Leśna Polana" była pierwszą przeczytaną przeze mnie książką pani Michalak i nawet przypadła mi do gustu, stąd też zamierzam sięgnąć po jej kontynuację, tj. "Czerwień Jarzębin".


Lekturę "Kochając pana Danielsa" odkładam już od jakiegoś czasu, stąd też mam wielką nadzieję, że w końcu do niej zasiądę. 
"Chłopak, który o mnie walczył" jest kontynuacją losów Ellie i Jamiego z "Chłopaka, który chciał  zacząć od nowa", który bardzo przypadł mi do gustu, także sami rozumiecie, że po prostu muszę to przeczytać.


Od jakiegoś czasu również przybieram się do zapoznania się z twórczością p. Cherezińskiej i myślę, że owa pozycja będzie idealnym początkiem ku jej poznaniu.


Powieści historyczne i wszelkie im podobne są moją wielką słabością, dlatego też "Księżniczka Watykanu" jest moim must read tego sezonu.


Poprzednia powieść autorki, tj "Stan (nie) błogosławiony" wywarła na mnie ogromne wrażenie, więc doprawdy nie mogę doczekać się lektury jej najnowszej pozycji, widocznej na zdjęciu powyżej.


"Między niebem a Lou" zaintrygowała mnie swoim opisem i jest to książka, którą aktualnie czytam, dlatego też niebawem możecie spodziewać się jej recenzji.
O "Szukaj mnie wśród lawendy" słyszałam niemalże same pozytywne opinie, więc muszę koniecznie przeczytać chociaż pierwszy tom.


W ubiegłym roku swoją premierę miała debiutancka powieść Anny Bellon pt "Uratuj mnie", której to byłam ambasadorką. 19 lipca, czyli już niedługo swoją premierę będzie miała "Nie zapomnij mnie", czyli kontynuacja losów bohaterów z zespołu The Last Regret.


Swego czasu było dość głośno o "Pielgrzymie", a że ja kocham kryminały/thrillery itp postanowiłam sięgnąć po lekturę tej książki i liczę bardzo na to, że i mnie przypadnie ona do gustu.


O sadze Poldark słyszałam już wiele, dlatego też muszę, no po prostu muszę sięgnąć wreszcie po chociażby początek tej serii ;-)
"Arabska krucjata" jest natomiast jest piąta z kolei książką z serii "Arabska żona", którą wprost uwielbiam, więc sami rozumiecie, że muszę po nią sięgnąć ;-))

*****

I to na tyle z zaplanowanych lektur na najbliższy czas. Jak już wyżej wspomniałam do tej listy na pewno dołączą jeszcze jakieś egzemplarze recenzenckie, o których z pewnością dam Wam znać. Napiszcie mi, proszę, po jakie tytuły sięgnięcie w te wakacje i czy z mojej listy coś wpadło Wam do oka, a może coś już czytaliście i polecacie lub nie? :-)

35 komentarzy :

  1. Czytałam książkę "Kochając pana Danielsa", także polecam. MI się bardzo podobała. Mam nadzieję, ze również będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to bardzo, bo jak dotąd słyszałam o niej tylko pozytywne opinie :)

      Usuń
  2. Niektóre z tych książek i ja mam w planach, zwłaszcza "Kochając pana Danielsa", którego też odkładam i odkładam, mimo że mam ogromną ochotę poznać w końcu tę historię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci, abyś w końcu także znalazła czas na lekturę tej książki :)

      Usuń
  3. Z Twojej listy czytałam tylko "Czerwień Jarzębin". Jest duże prawdopodobieństwo, że przeczytałam też "Szukaj mnie wśród lawendy" - czekam tylko w kolejce w bibliotece :)

    Jakie ja mam plany? Szczerze? Bliżej nieokreślone :) Czekam na egzemplarze recenzenckie od Wydawnictwa Lira, więc to będą dwie lektury, które na pewno przeczytam :)
    Poza tym dostałam ostatnio tajemniczą przesyłkę (brak nadawcy) z powieścią "Sztokholm delete" i ją też mam w wakacyjnych planach :)
    Co jeszcze? Czas pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" i nie było jakieś fascynujące, ale przyjemnie spędziłam czas, więc myślę, że w te wakacje zacznę serie "chłopak, który chciał zacząć od nowa". "Kochając pana Danielsa" również już od dawna odkładam do przeczytania, tak samo "Uratuj mnie" i "Pielgrzym". Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że uda mi się przeczytać każdą z zaplanowanych książek ;-)

      Usuń
  5. Ja czytalam.czerwien jarzębiny i szukaj mnie wśród lawendy polecam bardzo innych nie czytałam m....

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam za sobą "Matkę mojej córki", a w tym miesiącu będę zabierać się za "Czerwień Jarzębin" i chciałabym w końcu poznać twórczość Cherry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie znam jeszcze twórczości Cherry, stąd też w pierwszej kolejności będę czytać w wakacje właśnie jej powieść ;-)

      Usuń
  7. Polecam kochając Pana Danielsa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same wspaniałości. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia i ciekawych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem sporo tych książek, ja mam z nich tylko ochotę na Kochając Pana Danielsa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci, abyś w końcu znalazła czas dla tej książki i aby Ci się spodobała :)

      Usuń
  11. Ja mam ambitne plany na te wakacje: Kroniki Diuny, Mroczna Wieża i cykl o Wiedźminie :)Musi wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia! :)

    Ja mam nadzieję, że kiedyś też zapoznam się z Cherezińską ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa książka Magdy Majcher powinna Ci się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Książki z drugiego zdjęcia mam sama na półce i tez mam taką nadzieję, że przeczytam je w wakacje. :D Jeśli mi nie braknie czasu... A co do pierwszej, też bym z chęcią przeczytała, dawno nic Michalak nie czytałam, więc... Tak. :D Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnóstwo interesującego zaczytania, życzę wspaniałych przygód czytelniczych. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  16. "Kochając Pana Danielsa" bardzo chciałabym przeczytać w najbliższym czasie, bo już trochę czeka na półce, intrygują mnie również powieści Magdaleny Majcher :)
    Jeśli chcesz coś dołożyć do tych planów, to na moim blogu trwają zapisy do Book Touru, serdecznie zachęcam do wzięcia udziału :)

    http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zycze powodzenia w zrealizowaniu tych planow. Piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pania Michalak czytalam ale nei 2 czesc. fajna byla. Lawende czytala moja mam i tez pochwala. Co do reszty zycze powodzenia :D tez bym chciala cos dodatkowego rpzeczytac :d wlasnie okupuje biblioteke :) pozddrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  19. "Matka mojej córki" to świetny wybór, czytaj szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia w zrealizowaniu tych planów :)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka