BOOK TOUR Z "BUNTOWNICZKĄ Z PUSTYNI" - ZAPISY! [+AKTUALIZACJE]


BOOK TOUR Z KSIĄŻKĄ "BUNTOWNICZKA Z PUSTYNI" ALWYN HAMILTON.


Zasady akcji :


1. Chęć przystąpienia do akcji Book tour zgłosić można pod tym postem, pozostawiając komentarz typu "Zgłaszam się", "Biorę udział" itd, a także wysłać e-maila na tajemniczeksiazki@gmail.com ze swoim adresem, który w późniejszym czasie będzie potrzebny do wysłania książki. 


2. Chęć przystąpienia do akcji należy zgłosić do dnia 31.07.2017 roku do godziny 23:59. (Jeśli przegapisz termin, a chcesz przeczytać książkę, napisz proszę do mnie e-mail.)

3. W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki należy przeczytać powieść, umieścić swoją recenzję na blogu (lub przesłać mi swoje przemyślenia/dodać na swoje konto na Facebooku/portalu lubimyczytac.pl itp), podając w swoim poście link do mojej zabawy. W swoim poście należy również dodać zdjęcie pierwszej strony powieści - tej, na której zaznaczona będzie lista uczestników zabawy.

4. Następnie proszę o przesłanie wiadomości na adrestajemniczeksiazki@gmail.com w celu uzyskania danych kontaktowych kolejnego uczestnika akcji (mam na myśli oczywiście adres kolejnej osoby z listy).

5. Wysyłka książki powinna zawsze odbywać się za pomocą listu poleconego, aby uniknąć wszelkich zaginięć i innych niepotrzebnych zmartwień.

6. Możliwe jest pozostawianie po sobie śladu w książce w postaci np.wpisu, podkreślania cytatów itp.

7. Spośród Wszystkich osób, które wezmą udział w zabawie wylosuje jedną, do której powędruje książkowa niespodzianka.

8. Na koniec zabawy powieść ponownie trafi w moje ręce, a o jej finale na pewno poinformuję Was w osobnym poście.

9. Do książki możecie dołączyć także drobne upominki, w postaci czekolady, herbaty itp - jednakże nie jest to warunek konieczny.


Organizatorem zabawy jestem ja, Adrianna z bloga Tajemnicze książki.

W razie jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości bardzo proszę o przesyłanie wiadomości na adres tajemniczeksiazki@gmail.com .



Pozdrawiam Was serdecznie i liczę na to, iż zabawa przypadnie Wam do gustu. Książka bowiem jest naprawdę godna uwagi! 

P.S. Jeśli po przeczytaniu tej książki będziecie nią oczarowani i jedyne, na co będziecie mieć ochotę, to jak najszybsze zapoznanie się z drugim tomem tj "Zdrajcą tronu" piszcie śmiało, a wyślę Wam go do przeczytania - według kolejności Waszych zgłoszeń :-)

AKTUALIZACJE :

Dnia 07.08.2017 książka wyruszyła do pierwszej uczestniczki, Joanny.
09.08.2017 - książka jest u uczestniczki Joanny.

29.09.2017 - książka jest u uczestniczki Eli Noga Sonrisa.

17 komentarzy :

  1. Bardzo chętnie wezmę udział i przekonam się czy szał na Buntowniczkę dopadnie i mnie! :)
    joannaz.blog@gmail.com
    http://favouread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam teraz czasu na book tour, Ale chętnie udostępni informację u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, chętnie bym wzięła udział, ale dodanie recenzji w dwa tygodnie po otrzymaniu książki może się nie udać - prowadzę bloga z trzema koleżankami, każdej z nas przysługują terminy na publikacje recenzji. Sprawdzę, jak będzie wyglądał dla mnie grafik, jakby co, dam jeszcze znać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział Ewa Z

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!

    E-mail: paula1456@gmail.com

    www.zaczytanapanna.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    dominikastarzyk97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się. kingak99@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się. kingak99@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh... kurczę zapomniałam napisać, że już posłałam dalej. A tutaj kilka słów na temat książki: https://sonrisaart.wordpress.com/2017/10/17/co-czytalam-we-wrzesniu/

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka