sobota, 20 maja 2017

Odpowiedz na proste pytanie i wygraj jedną z dwóch książek pt "Eleanor Oliphant ma się całkiem dobrze"! [+AKTUALIZACJA-WYNIKI]


Dzięki uprzejmości Wydawnictwa HarperCollins Polska przychodzę dzisiaj do Was z konkursem, w którym do wygrania są dwie książki Gail'a Honeyman'a pt "Eleanor Oliphant ma się całkiem dobrze". Wygrywają dwie osoby!

Pytanie konkursowe brzmi następująco : "Co mi daje czytanie książek?". Forma wypowiedzi dowolna - swoje odpowiedzi proszę jednak umieszczać pod tym postem lub wysyłać na adres e-mail tajemniczeksiazki@gmail.com

Regulamin :

1. Organizatorem konkursu jestem ja, tj. właścicielka bloga Tajemnicze książki.
2. Sponsorem nagród jest Wydawnictwo HarperCollins Polska, które też zajmować się będzie późniejszą wysyłką książek.
3. Wygrywają dwie osoby, które osobiście wybiorę spośród Was Wszystkich.
4. Konkurs trwa od dziś, tj. 20.05.2017 do 24.05.2017 roku, do 23:59.
5. W konkursie udział mogą wziąć wszyscy - jedynym warunkiem jest zamieszkanie na terenie RP przez uczestnika konkursu.
6. Wyniki konkursu ogłoszę zarówno tutaj, pod tym postem, jak również na stronie Tajemniczych książek na Facebooku.
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 2-3 dni od daty zakończenia konkursu.
8. Na dane zwycięzców czekam 3 dni od dnia ogłoszenia konkursu. Po upływie tego czasu zmuszona będę wybrać innego zwycięzce.
9. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odpowiedzieć na pytanie "Co mi daje czytanie książek?". Forma wypowiedzi dowolna.
10. Odpowiadać należy tutaj, tj.pod tym postem lub też wysyłając e-mail na adres tajemniczeksiazki@gmail.com
11. Nagrodą w konkursie są dwie najnowsze powieści Gail'a Honeyman'a pt "Eleanor Oliphant ma się całkiem dobrze".

O nagrodzie (opis wydawcy) :



"Eleanor Oliphant ma się całkiem dobrze. Skończyła trzydzieści lat, jest filologiem klasycznym, ale pracuje w księgowości, oszczędzając każdego pensa. Nosi niezniszczalny bezrękawnik, ma stały harmonogram posiłków i niechętnie rozmawia z kolegami z pracy. Uwielbia zakupy w Tesco i swoją jedyną roślinę doniczkową. 
Eleanor doskonale wie, jak przetrwać, ale nie wie, jak żyć. Nie brakuje jej niczego, z wyjątkiem… wszystkiego. Ludzie na ogół mają ją za wariatkę. Są jednak wyjątki – ci, którzy chcą jej pokazać, że życie może być lepsze, nie tylko „znośne”. "


Serdecznie zachęcam Was Wszystkich do wzięcia udziału w konkursie i oczywiście już teraz życzę powodzenia! :-)

*****
WYNIKI Z DNIA 30.05.2017r.

Serdecznie dziękuję Wam Wszystkim za udział w konkursie. Zwycięzcami zostają : Lady Blue oraz Edyta Chmura. Gratuluję i czekam na Wasze dane!

19 komentarzy :

  1. Co mi daje czytanie książek? Dużo ciekawych przygód, poznawanie interesujących bohaterów, naukę, ćwiczenie mózgu i pamięci😜 Relaks!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiazkie kocham czytac od dziecka kiedys tylko z biblioteki czytalam a dzis sobie moge pozwolic raz na jakis czas zakupic ulubionych autorek ksiazki.Czytanie ksiazek daje mi wyciszenie i relaks bez ksiazek nie umialabym żyć m...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie miejsca jak biblioteka czy Empik, mogłabym nie wychodzić z miejsca, w którym znajduje się dużo książek do czytania. Czytam tak naprawdę wszystko po trochu. Jednak najbardziej podobają mi się książki o tematyce uzależnień, psychologiczne. Przeczytałam niemal wszystkie książki o tej tematyce z pobliskiej biblioteki - sama mam zbyt mały budżet na ich kupowanie, co strasznie ubolewam. Na mojej top liście znalazły się min.: "My, dzieci z dworca zoo" Christiane F. - moja najukochańsza książka oparta na faktach - historia narkomanki. Czytałam ją jednym tchem. Inne to "Hera, moja miłość" Anny Onichimowskiej, "Pamiętnik narkomanki" Barbary
    Rosiek, "Żegnaj, Jaśmino" Ewy Barańskiej. Czytałam te książki po kilka razy i zachwycają mnie. Wciągają mnie także książki o anorektyczkach min.: "KochAna" Marty Motyl, "Powietrze na śniadanie" Jany Frey, czy "W sidłach anoreksji" Heidi Hassenmuller. Te książki są genialne, opowiadają o prawdziwym życiu, pisane są genialnym językiem i co najważniejsze dają dużo do myślenia. Nie są to zwykłe, bezwartościowe książki o których zaraz zapominam, ale jak tylko mogę to do nich wracam. Przeczytałam także kilka sag, najbardziej spodobała mi się saga "Kwiaty na
    poddaszu" Virginii Andrews - zawiła, ale jakże ciekawa i wciągająca historia pewniej rodziny. Wymienione książki to moje bestsellery, które każdemu polecam przeczytać.

    Kocham książki psychologiczne, ponieważ dają dużo do myślenia, można się na nich opierać w życiu, inspirować. Człowiek i jego problemy niezwykle mnie fascynują, ciekawią. Książki tego typu mogłabym czytać cały czas, a co najlepsze nie byłby on zmarnowany. Kocham żyć życiem bohaterów, przeżywać ich problemy, niepokoje, łączyć myśli. Sami zdobywamy dzięki temu swego rodzaju doświadczenie, wiemy jak poradzić sobie w pewnych sytuacjach i jakich błędów nie popełniać. Kocham takie wartościowe książki. Dla mnie książka jest kopalnią doświadczenia i przeżyć.
    Sama chciałabym napisać książkę tego typu, ale najpierw planuję podjąć studia w tym kierunku, być może będzie to psychologia i mam nadzieję, że mi się to uda. Moja wymarzona biblioteczka odzwierciadlałaby mą duszę, pragnącą dotrzeć do głębi człowieczego umysłu i jego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie czytanie książek to za każdym razem wyprawa w zupełnie nowy, nieznany i fantastyczny świat! To czyta przyjemność, błogi relaks i chwile tylko i wyłącznie dla mnie! Czytanie pozwala się rozwijać, poszerzać horyzonty i rozbudowywać wyobraźnie.

    Pozdrawiam i jednocześnie zapraszam do nas na www.kreatywna-alternatywa.blogspot.com gdzie na małe rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę szczęścia uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książki to moje drugie - zdecydowanie lepsze, bogatsze, bardziej zróżnicowane - życie.
    Kocham przebywać w świecie fikcji literackiej, w którym otacza mnie magia, mistyka, rzeczy, postacie, wydarzenia fantastyczne! Uwielbiam pokonywać kolejne niezbadane, wzbudzające zachwyt, a czasem niedowierzanie wymiary, gdzie mój umysł z wolna dryfuje ku przeznaczeniu, bądź niecierpliwie dąży do celu.
    Zazwyczaj sięgam po fantastykę i horror, ponieważ gatunki te charakteryzuje zupełnie odmienna "rzeczywistość" - tematyka, postaci, zdarzenia przenoszą mnie niejako w inny wymiar, po powrocie z którego moje codzienne smutki, zmartwienia, problemy blakną, tracą swą grozę. Dlatego mogę stwierdzić, że czytanie to moja prywatna, osobista, spersonalizowana książkoterapia!
    Każda kolejna książka otwiera przede mną nowy świat: nowe emocje, odczucia, doznania, przeżycia, bowiem na ten krótki czas lektury mogę stać się kim tylko zechcę, utożsamić się - przeżyć "życie" któregokolwiek z bohaterów.
    Książki nie są dla mnie wyłącznie banalną rozrywką, lecz źródłem wiedzy o świecie, ludzkich charakterach, motywacjach, stylach życia.
    Poza tym kocham te chwile tylko dla siebie - tylko ja, książka i towarzyszące jej czytaniu emocje. Każdy z nas pragnie w zgiełku codzienności "posiadać" coś, co jest wyłącznie jego - taki nieszkodliwy i nieprzerysowany egoizm.
    Kiedyś napisałam, że książka jest dla mnie jak pół litra dla alkoholika i chociaż to porównanie może wydawać się trywialne, to wydaje mi się, że oddaje moje zamiłowanie do czytania.

    OdpowiedzUsuń

  7. Czytanie książek jest odskocznią i relaksem od dnia codziennego.Bierzemy w ręce książkę i wyruszamy w podróż w inny czas i miejsce.Książki są jak Zdrowie,im częściej je czytam tym więcej się dowiem,Przenoszą mnie w inny wymiar,dzięki nim ,mogę wcielić się w jednego z bohaterów i wspólnie przeżywać ich losy. Lubię szelest przewracanych stron i zapach farby świeżego druku,to jest wspaniałe i bezcenne uczucie i emocje <3
    Sabina FK
    Baner;https://www.facebook.com/SABINAEWAANNAF/posts/10207264092760571

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytanie ...w jednym zdaniu i obazowo ..daje mi wolność i jest jak tlen bez którego nie mogłabym żyć ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Młoda_Andziaks22 maja 2017 22:35

    Co daje Mi czytanie książek? Przede wszystkim naukę... Także relaks i wiele przygód...

    OdpowiedzUsuń
  10. Co daje Mi czytanie książek? Odpowiedź banalna... Relaks, wiedzę, poznaję nowe przygody... Daje Mi również wolność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytanie książek pozwala poznać ciekawe i trudne historie.Nie jedna książka skłania do przemyśleń.Po co tutaj jesteśmy? Pozwala dostrzec że inni pomimo trudnych sytuacji się nie poddają.Książka to ogólnie poznanie drugiego człowieka i jego historii lub też przyswojenie nowej wiedzy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytając wchodzę do innego swiata bezpiecznie choc czasami i łzy plyna i strach ogarnia i wzrusza i jakaś wkrada sie nostalgia Ale bezpieczny bo wymyślony nie jest realny ale miło z nim spędzony To czas za ktorym tęskno niekiedy i czas kiedy nie wiesz co sie zdarzy wiec pełen niespodziewanych wrażeń

    OdpowiedzUsuń
  13. Książki to takie małe okienka przez, które zaglądam do innego świata. Poznaje ludzi, ich problemy, smutki, radości. Dzięki nim odpoczywam. Kocham czytać książki, w każdej wolnej chwili, wszędzie. Kocham ich zapach. Moja miłość - książki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym krótko i treściwie odpowiedzieć na to pytanie, ale nie mogę, bo dzięki książkom myślę, mówię i piszę pełnymi zdaniami. Książki nauczyły mnie wypowiadać się w odpowiedni, obrazowy i wyczerpujący sposób. One pozwalają mi się odprężyć, zapomnieć o codzienności i miło spędzić czas. Pokazały mi, jak różni potrafią być ludzie. Dzięki nim codziennie jestem kimś innym. Wcielam się w inną postać, poznaję jej myśli i razem z nią przeżywam życie. Z jej perspektywy. To właśnie za to najbardziej kocham książki- pozwalają mi spojrzeć na świat oczami innych ludzi. Dzięki temu stałam się bardziej cierpliwa, wyrozumiała i empatyczna. Kochane Książki, dziękuję Wam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytanie książek jest dla mnie przede wszystkim relaksem. Uwielbiam, gdy po pracy wracam do domu, siadam w otoczeniu miękkich poduszek i czytam. Zapominam wtedy o tym, że zdenerwował mnie szef, koleżanka czy sąsiad. Wszystko w jednej chwili staje się nieważne i znika z mojego horyzontu. To jest czas tylko dla mnie, bez bezmyślnego wpatrywania się w ekran komputera czy telefonu. Jestem tylko ja i powieść, która pozwala mi uciec od zmartwień i nudy codzienności, pobudza wyobraźnię i wciąga w świat wizji. Gdy czytam staram się skoncentrować, odkrywam nowej pojęcia i miejsca, zrozumieć zachowania ludzi, zastanowić się jak ja bym postąpiła na ich miejscu. Dzięki temu w realnym życiu lepiej i szybciej potrafię odnaleźć się w danej sytuacji. Oczy widzą znaki, a mój mózg jest zmuszony do wysiłku i przemienia je w obraz. Czytanie książek również pogłębia i rozszerza moją wiedzę. Wszystko, co czytam, pozostawia w moim umyśle ślad informacji, który może mi się kiedyś przydać, a na pewno poprawia zrozumienie świata. Czytanie książek uatrakcyjnia także moje słownictwo. Zauważyłam, że swobodniej się wypowiadam, co podnosi poczucie mojej wartości i buduje pewność siebie. :)

    Karolina






    OdpowiedzUsuń
  16. Czytanie jest moją ulubioną rozrywką i nie chciałabym jej zastępować nawet, gdybym otrzymała szansę na wystawne życie pełne atrakcji. Co mi daje czytanie? Dlaczego warto czytać książki?
    ...dla emocji, które wywołują - aby wyjść ze skorupy codzienności, uwierzyć w możliwość zmian, poddać się autentycznym wzruszeniom, ekscytować się losami bohaterów i zapomnieć o tym, co przysparza obecnie smutków i zmartwień.

    ...dla refleksji - warto czasami postawić się w sytuacji bohatera książki, zmusić się do szczerej odpowiedzi na istotne pytania, bo może okazać się, że szczęście wcale nie jest tylko dla wybrańców i to takich z bajek, ale dla każdego z nas, wystarczy je dostrzec i docenić to, co daje los.

    ...dla rozwoju szarych komórek - czytanie uczy, to nie tajemnica...uczy wrażliwości, ale i wzbogaca słownictwo, umiejętność wypowiada się, używania poprawnej polszczyzny. Nawet z ortografią nigdy nie miałam problemów, a książki kocham czytać od dzieciństwa. Można poznawać nowe miejsca, szukać szczegółowych informacji na temat poruszony w powieści, sprawdzać podane informacje. Czytanie to dla mnie najprzyjemniejsza forma nauki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytanie książek daje mi to, czego nie dają mi filmy. Mimo, że jestem fanką kina to prawdziwe emocje czuję tylko podczas czytania książek. Tylko historia zapisana na papierze jest w stanie sprawić, że uronię łzę. Nie jestem w stanie opisać słowami jakie emocje mi towarzyszą gdy czytam, czuję się jakbym zyskiwała nowych przyjaciół. Czasem nie śpię po nocach bo drżę o losy ,,Złodziejki książek'' i nie jestem w stanie zasnąć nie wiedząc co dalej. Książki to dla mnie inny świat, do którego mogę uciec w każdej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka