Book haul z ostatnich dni.


Już dawno nie było tutaj niczego, poza recenzjami, stąd też postanowiłam nie męczyć Was dzisiaj kolejną moją opinią, tylko przedstawić Wam kilka tytułów, które ostatnio udało mi się zdobyć. Koniecznie dajcie znać, jak tam Wasze książkowe zakupy i czy któraś z prezentowanych przeze mnie książek wpadła Wam w oko?


"Lirogon" to prezent, a raczej książka do recenzji od Wydawnictwa Akurat. W niedługim czasie możecie spodziewać się zatem jej recenzji.


"Połów" otrzymałam dość niespodziewanie z rąk mojego męża. Czym prędzej zatem muszę zakupić sobie tom pierwszy z tej serii, tj."Enklawę", aby w końcu dowiedzieć się, o co z tym Mrozem tak naprawdę "chodzi".


Od jakiegoś czasu jestem wielką fanką twórczości Laili Shukri, a więc na mojej półce nie mogło zabraknąć jej najnowszej powieści pt "Perska namiętność". Już teraz nie mogę doczekać się jej lektury!


O tejże pozycji nie wiem zupełnie nic, stąd też jej lektura jest dla mnie czystą zagadką. Mam nadzieję, że w niedługim czasie uda mi się poznać jej sekret.


"Srebrny widelec" jest natomiast egzemplarzem recenzenckim, który dostałam w ramach współpracy od Wydawnictwa Muza. W ciągu kilku najbliższych dni pojawi się na blogu moja opinia o tejże książce.


Spośród wszystkich prezentowanych dzisiaj książek "Wilk stepowy" jest najbardziej wyczekiwaną przeze mnie lekturą, do której jeszcze dziś zamierzam przysiąść. Książkę otrzymałam od Wydawnictwa Media Rodzina.


I ostatnią z nowości na mojej półce jest "Wyrwana z syryjskiego piekła", do lektury której chyba nikt nie musi mnie jakoś szczególnie zachęcać, bowiem tzw.historie prawdziwe/z życia wzięte zawsze czytam z wielką chęcią.

*****

I to na tyle, jeśli mowa o moich książkowych nowościach. Dajcie znać, jak tam Wasze zakupy i czy coś z powyższych pozycji Was zainteresowało? Będzie mi bardzo miło!

P.S. 12 maja zostałam szczęśliwą mamą uroczego Piotrusia, więc jak sami się pewnie domyślacie, czasu nie mam zbyt wiele i jeszcze przez długi czas mieć go nie będę, zatem wybaczcie mi moją nieobecność zarówno tutaj, jak i na Waszych blogach. W wolnej chwili zawsze będę starać się wszystko nadrabiać. Już teraz za wszystkie miłe słowa i każdorazowe odwiedziny mojego bloga serdecznie dziękuję!

32 komentarze :

  1. Gratuluję szczęśliwego rozwiązania i dużo zdrówka dla mamusi i maleństwa. Bardzo ciekawie wygląda "Perska miłośc". Kurcze jak ja bym chciała dostawać takie ilości książek zazdroszcze ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za wszystkie miłe słowa :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek. Jednak nie to najważniejsze - gratuluję zawitania w gronie mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję <3
    I życzę dużo zdrowia dla Ciebie i Piotrusia oraz
    cierpliwości dla męża ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, cierpliwości nigdy dość. Dziękuję! :-)

      Usuń
  4. w moim obecnym zaangażowaniu książkowym i braku czasu na cokolwiek... zapas na trzy lata :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zestawienie :D mi brakuje czasu ostatnio na czytanie, wszystko przez pracę dyplomową, ale muszę się zmotywować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Zdrowia dla małego i dla Ciebie! :)
    Z wymienionych pozycji znam tylko Mroza i właśnie za pierwszą część serii niedługo zamierzam się zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;-) I życzę przyjemnej lektury!

      Usuń
  7. Gratuluję! ;0
    Słyszałam o książce "Przez 10 minut", kiedyś mnie nawet zainteresowała, ale do tej pory jej nie poznałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję narodzin synka :) Życzę Wam zdrowia i wszystkiego najlepszego! :)
    A co do książek - muszę bliżej przyjrzeć się książce Cecelii Ahern, bo do tej pory jej książki bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęśliwych narodzin! Wszystkiego dobrego :)
    Jeszcze żadnej z tych książek nie czytałam. Najbardziej intryguje mnie Mróz

    OdpowiedzUsuń
  10. Lirogon zapowiada się bardzo ciekawie.
    Ah, słodki Piotruś <3 Moje gratulacje w ilości niezliczonej ilości dostałaś, ale co mi tam, napiszę jeszcze raz: Gratuluję takie Szkraba <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nic nie czytałam z wyżej wymienionych, ale ciekawi mnie "Lirgon", bo zapowiada się świetnie :)
    Gratuluję dzieciątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) I życzę przyjemnych lektur!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same literackie wspaniałości!
    Gratuluję narodzin synka. Niech Ci się zdrowo chowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Dużo zdrówka dla Mamy, Maleństwa i oczywiście dzielnego Taty! :D Teraz do 18 Maleństwa to zleci jak jeden dzień :D, a przy okazji przed Wami tyle wspaniałych chwil! :)

    A książkowe zdobycze cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za życzenia i wszystkie miłe słowa! Pozdrowienia ;-)

      Usuń
  15. Gratulacje! :)
    A co do książek, to ani jednej z wymienionych przez ciebie nie przeczytałam .
    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej, ojej, ojej! gratuluję Ci i życzę dużo zdrowia dla Ciebie i maleństwa <3 nie czytałam żadnej z tych książek, ale u mnie ostatnie dwa tygodnie również obfitowały w nowe pozycje :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje świeżo upieczona mamo :) Dużo zdrowia dla Waszej dwójki.
    Udanej lektury i oczywiście dużo czasu na nią ;) (A "Wilka stepowego" bym Ci podebrała;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba muszę tutaj częściej zagladać, bo masz książki o których nie słyszałam, a uwielbiam wynajdywać takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i gratulacje :) podziwiam mamy, które mają czas na bloga - blogowanie jest czasochłonne, a tu jeszcze mały człowieczek się pojawia i to on jest najważniejszy :)

      Usuń
  19. Zdrowia dla całej rodziny! :* Z chęcią również zabrałabym się za jakąś historię prawdziwą, choć bardzo mocno mnie poruszają. Spędzaj szczęśliwe chwile z synkiem, a potem myśl o tym co napisać na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka