środa, 12 kwietnia 2017

Marcowy book haul.


Już od jakiegoś czasu nie opublikowałam żadnego postu dotyczącego moich nowości książkowych, więc najwyższy czas to zmienić. I choć nie ma w nim wszystkich pozycji, które dostałam, chciałabym przedstawić Wam książki, które udało mi się zdobyć jeszcze w marcu/ewentualnie na samym początku kwietnia. Kolejność prezentowania jest przypadkowa.

Pierwszą z nich, widoczną na zdjęciu głównym jest najnowsza powieść Magdaleny Wala pt "Mów mi Katastrofa!", czyli autorki fenomenalnej książki "Przypadki pewnej desperatki", którą czytałam już chyba z rok temu. Kiedy tylko zobaczyłam pierwsze zapowiedzi tej pozycji, wiedziałam, że muszę ją mieć i doprawdy nie mogę doczekać się dnia, w którym znajdę choć trochę czasu na jej lekturę.


Drugą z zakupionych przeze mnie pozycji jest "Między światami", o której to swego czasu było dość głośno. Jestem wielką fanką wszelkich pozycji dotyczących kobiet w świecie muzułmańskim, więc cieszę się bardzo, iż w końcu mam tę książkę na swojej półce.


Kolejną nowością na mojej półce jest powieść pt "Nakarm mnie", którą dostałam do recenzji od samej autorki. Moją opinię możecie znaleźć tutaj. Dodam jedynie, że to naprawdę lektura godna uwagi każdego czytelnika.


Przy okazji jednych z zakupów nie mogłam przejść obojętnie obok takiej pozycji. Prawie osiemset stron mrocznego thrillera i to w dodatku w tak dobrej cenie!


Nie da się ukryć, iż jestem wielką fanką autorki, a "Żona oficera" jest jedną z tych książek, której nie miałam jeszcze okazji przeczytać, więc w końcu musiałam ją sobie zakupić :-) Sami rozumiecie...


Jednym z prezentów, jaki otrzymałam na Dzień Kobiet była książka "Pokochałam wroga", którą to od dawna miałam na oku. W niedługim czasie mam zamiar ją przeczytać, bo przyznam szczerze, że bardzo mnie intryguje.


Kolejną recenzencką książką marca był "Przypadkowy zabójca", na temat którego szerzej napisałam tutaj.


Jako, że jestem wielką fanką kryminałów musiałam w końcu poznać twórczość Katarzyny Puzyńskiej, stąd też zakup "Motylka" wcale Was nie zdziwi ;-)


Odnośnie kryminałów, kolejnym moim zakupem była "Pruska zagadka", która również już od dawna bardzo mnie intryguje.


Twórczość Edyty Świętek jest mi doskonale znana, a "Cień burzowych chmur" jest jej najnowszą pozycją, w dodatku pierwszą częścią sagi, a że ja sagi uwielbiam, to musiałam, po prostu musiałam zakupić sobie tę pozycję ;-)


Ostatnią prezentowaną pozycją i ostatnią recenzencką książką marca jest "W sieci złudzeń", o której w najbliższym czasie będziecie mogli przeczytać słów kilka.

*****

Póki co to na tyle, jeśli mowa o moich nowościach książkowych. Koniecznie dajcie znać, czy zainteresował Was jakiś tytuł, no i napiszcie, jak wyglądały Wasze ostatnie książkowe zakupy? :)

27 komentarzy :

  1. Ale dużo książek kupujesz. Ja głównie korzystam z biblioteki i juz nie mogę się doczekać kiedy Motylek będzie dostępny. Pozostałe książki które zaprezentowałaś tez wydają się być warte uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kupowania książek nigdy nie umiem sobie odmówić, więc tak to zawsze u mnie wygląda, iż co miesiąc obiecuję sobie, że nie kupię już żadnej nowej pozycji, no ale nałóg robi swoje... ;-)

      Usuń
  2. zainteresowało mnie W sieci złudzeń :D Cień burzowych chmur ma śliczną okładkę <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, okładka "Cieni burzowych chmur" jest naprawdę śliczna :-) A "W sieci złudzeń" to chyba najbardziej mroczna i tajemnicza pozycja ze wszystkich przeze mnie dziś prezentowanych ;)

      Usuń
  3. O, Motylek! Mam go na półce nadal..., z biblioteki. Może się za niedługo za niego wezmę. Ale gwarantuję ci, że styl Puzyńskiej z pewnością przypadnie ci do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby - w każdym razie bardzo na to liczę, że również i ja po jego lekturze będę należeć do fanów autorki ;-)

      Usuń
  4. Niezły wynik, nie czytałam żadnej, ale chętnie zapoznam się z książką "Mów mi katastrofa", czuję, że takiej książki mi trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie potrzebuję takiej lekkiej i zabawnej powieści,stąd też zdecydowałam się na zakup tej książki :)

      Usuń
  5. Ja ciągle poluję na Motylka w bibliotece i ciągle ktoś mnie wyprzedza. Jestem ciekawa tej książki również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,to życzę Ci z całego serca,abyś w końcu na nią trafiła :)

      Usuń
  6. Dużo ciekawych pozycji... u mnie w marcu mocno powiększyła się biblioteczka i niestety część książek stoi w kartonie... bo nie mam gdzie ich już pomieścić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie tylko w kartonie,ale nawet i w zwykłych siatkach z powodu braku miejsca :-( I to takiego totalnego braku miejsca na nowe pozycje...

      Usuń
  7. Zazdroszczę książki Gregory i Magdaleny Wali :D

    OdpowiedzUsuń
  8. "Cień burzowych chmur"! Muszę kupić tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromnie polecam Walę! Rewelacyjna książka. ;) Co ja się przy niej uśmiałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości, ale najbardziej polecam książkę Wali i Świętek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdobycze, "Między światami" bardzo ciepło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem już po lekturze "Nakarm mnie". Szokująca książka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdobycze :D Każdemu należy się coś dla siebie, tym bardziej jeżeli na to pracujemy :D Też nie umiem sobie odmówić pewnych rzeczy np. książek ^^
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo książek! Ja tyle nie kupuję, częściej chodzę do biblioteki :D Niestety żadna z tych pozycji specjalnie mnie nie interesuje :/
    Pozdrawiam!
    zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre tytuły mnie zainteresowały , inne z kolei wywołały ból głowy jak np Philippa Gregory- myśle ze to odgrzewany kotlet a jej proza robi sie zbyt ciężkostrawna :) "Dom w którym " jest wprost rewelacyjny :) i jeszcze zaintrygowało mnie "w sieci złudzeń " - myśle ze po nią sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie "Cień burzowych chmur". Tez uwielbiam sagi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam żadnej z tych pozycji, więc mam co nadrabiać :) super książeczki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także mam zamiar zapoznać się z twórczością Katarzyny Puzyńskiej i także planuję rozpocząć od "Motylka". Sporo książek wpadło w Twoje ręce w marcu, więc oczekuję ich recenzji :)
    Pozdrawiam serdecznie- http://strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. "Pruska zagadka" - bardzo ciekawa i wciągająca powieść kryminalna, zaczytanie z elegancją i ze smakiem. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ cudowne cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też uzależniłam się od książkowych zakupów :)
    Ciekawe pozycje, aż narobiłaś mi ochoty na jakieś małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka