piątek, 17 marca 2017

BOOK TOUR z książką "Od jutra dieta" Małgorzaty Mroczkowskiej - ZAPISY!


Kochani! Nadszedł ten dzień, w którym i ja postanowiłam ogłosić swoje pierwsze w życiu Book tour - rzecz jasna pierwsze, które osobiście organizuję. Przyznam szczerze, iż miałam nie lada problem z doborem odpowiedniej lektury, jednakże w ostatnim czasie przeczytałam naprawdę ciekawą i mądrą książkę, którą postanowiłam podzielić się z Wami. Zapraszam zatem na moje Book tour z powieścią "Od jutra dieta. Zapiski Niedoskonałej Pani Domu" autorstwa Małgorzaty Mroczkowskiej.

Opis książki :

"Nazywam się Baśka i jestem gruba. Zakrztusiłam się wczoraj marchewką. Pączek by mi tego w życiu nie zrobił.
Baśka ma 39 lat, kochającego męża i wspaniałą rodzinę, jednak od lat w jej życiu jest rzecz, która spędza jej sen z powiek – dieta. Baśka jak większość kobiet w jej wieku walczy z kilogramami. Walka ta prowadzona od ponad dziesięciu lat, dodajmy bez większych sukcesów po stronie Baśki, jest tą częścią codziennego życia, która zajmuje jej najwięcej czasu i energii. Dzielnie wypróbowała na sobie wszystkie możliwe diety świata. Niestety, żadna z tych diet nie zadziałała na Baśkę, bo dodatkowe kilogramy po prostu ją pokochały. Bez wzajemności, rzecz jasna. Aż przyszedł dzień, ten właściwy dzień, by w końcu zmieniła się w kobietę, którą zawsze chciała być!
Od jutra dieta to książka o szalonych zmaganiach z dietą i pokusami, opowieść o codziennych dylematach żon i matek, które wbrew przeciwnościom losu decydują się pokochać siebie i… owsiankę!
Pamiętaj, wszystko zależy od pozytywnego nastawienia. Biegnij za marzeniami! Nawet jeśli ich nie złapiesz, to przynajmniej schudniesz!"



Zasady akcji :


1. Chęć przystąpienia do akcji Book tour zgłosić można pod tym postem, pozostawiając komentarz typu "Zgłaszam się", "Biorę udział" itd, a także wysłać e-maila na tajemniczeksiazki@gmail.com ze swoim adresem, który w późniejszym czasie będzie potrzebny do wysłania książki. 


2. Chęć przystąpienia do akcji należy zgłosić do dnia 31.03.2017 roku do godziny 23:59.

3. W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki należy przeczytać powieść, umieścić swoją recenzję na blogu (lub przesłać mi swoje przemyślenia/dodać na swoje konto na Facebooku/portalu lubimyczytac.pl itp), podając w swoim poście link do mojej zabawy. W swoim poście należy również dodać zdjęcie pierwszej strony powieści - tej, na której zaznaczona będzie lista uczestników zabawy.

4. Następnie proszę o przesłanie wiadomości na adres tajemniczeksiazki@gmail.com w celu uzyskania danych kontaktowych kolejnego uczestnika akcji (mam na myśli oczywiście adres kolejnej osoby z listy).

5. Wysyłka książki powinna zawsze odbywać się za pomocą listu poleconego, aby uniknąć wszelkich zaginięć i innych niepotrzebnych zmartwień.

6. Możliwe jest pozostawianie po sobie śladu w książce w postaci np.wpisu, podkreślania cytatów itp.

7. Spośród Wszystkich osób, które wezmą udział w zabawie wylosuje jedną, do której powędruje książkowa niespodzianka.

8. Na koniec zabawy powieść ponownie trafi w moje ręce, a o jej finale na pewno poinformuję Was w osobnym poście.

9. Do książki możecie dołączyć także drobne upominki, w postaci czekolady, herbaty itp - jednakże nie jest to warunek konieczny.


Organizatorem zabawy jestem ja, Adrianna z bloga Tajemnicze książki.

W razie jakichkolwiek pytań, czy wątpliwości bardzo proszę o przesyłanie wiadomości na adres tajemniczeksiazki@gmail.com .



Pozdrawiam Was serdecznie i liczę na to, iż zabawa przypadnie Wam do gustu. Książka bowiem jest naprawdę godna uwagi! W ciągu najbliższego tygodnia możecie również spodziewać się mojej recenzji. 

*****

AKTUALIZACJA Z DNIA 26.04.2017 r :
Książka jest u Eweliny W.

15 komentarzy :

  1. Idę na pierwszy ogień :-)
    Zgłaszam się :-)
    Jestem bardzo ciekawa tej powieści :-)

    Maila z adresem wyślę rano :-)

    Pozdrawiam, Ania
    (ksiazkowepodrozeanny.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdalena Moruś17 marca 2017 22:32

    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wszystkim udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam :D

    mój blog: www.przezpiekneokulary.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i ja 😃 martawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się! <3
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    obserwuję bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnej lektury dla wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że książka już dawno wydała mi się ciekawa, to jednak nie koniecznie mam na nią ochotę :) Ale życzę uczestnikom dobrej zabawy i będę śledzić Wasze opinie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział, mail niedługo wyślę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka