Tyyyle książek w zaledwie kilka dni? Taaak, to możliwe! [BOOK HAUL]


Jak każdy książkoholik uwielbiam, a wręcz kocham promocje książkowe. W ostatnim czasie było ich naprawdę sporo i dzięki nim moja biblioteczka zyskała kilka nowych pozycji. Większość z nich to książki, które już od dawna chciałam mieć, więc cieszę się bardzo, że w końcu udało mi się je zgarnąć.

Na zdjęciu głównym zobaczyć możecie "Obcą" autorstwa Diany Gabaldon. Jak dotąd nie udało mi się poznać twórczości autorki, więc niecierpliwie czekam na dzień, w którym znajdę dla niej choć trochę wolnego czasu ;)


Zakupu "Błękitnej godziny" nie planowałam w ogóle, no ale sami wiecie jak to jest. Kosztowała zaledie 17,45 zl, więc jak tu jej nie kupić? :)

"Kuszenie losu" to książka, która trafiła do mnie dzięki redakcji Fanbooka. Przyznam szczerze, że bardzo mnie ten tytuł intryguje i z pewnością jest to jedna z tych lektur, po którą sięgnę w niedalekim czasie :)

"Jedenaście tysięcy dziewic" i "Przerwana podróż" to pozycje, które trafiły do mnie dzięki mojej mamie i promocji z Biedronce. Cena jednej z nich to zaledwie 9,99zł, więc jak tu nie skorzystać? ;-)

Trzy powyższe tytuły to również powieści, które udało mi się zgarnąć dzięki biedronkowej promocji :) 

A no i jeśli o Biedronce mowa, to nie mogłam oprzeć się kupieniu tej książki :) I wiecie co? Pozytywnie mnie zaskoczyła. Już niebawem jej recenzja.

W zdobywaniu moich kolejnych książkowych miłości pomaga mi oczywiście mój szanowny Małżonek, który bardzo zaskoczył mnie tym zakupem, bo jest to książka, na którą polowałam już od dawna. Dzięki, Piotrek! ;-)

A jeśli już o mowa o moim Mężu, to "Toń" i "Spróbujmy od nowa" są kolejnymi prezentami od niego. I jak tu go nie kochać? :)

Z racji mojego błogosławionego stanu czas najwyższy nieco się podszkolić :) Ta pozycja to  jeden z weselnych upominków, za który raz jeszcze dziękuję!

"Wojenne związki" to lektura, której obecnie poświęcam swój czas i pisząc szczerze, jak narazie jest dobrze, a nawet i bardzo dobrze :)

Za fantasy szczególnie nie przepadam, jednakże od jakiegoś czasu jedna z moich dobrych znajomych namawiała mnie do lektury "Kronik Jakuba Wędrowycza". Namawiała tak długo i zaparcie, aż w końcu jej uległam i kupiłam swój egzemplarz. Anno, dziękuję i mam nadzieję, że lektura będzie fascynująca!

Raz na jakiś czas lubię sięgnąć po tego typu literaturę, więc zakup ten również nie powinien Was dziwić. Jestem świeżo po lekturze "Perskiej miłości" i przyznam szczerze, że tak mocnej i emocjonującej lektury o tejże tematyce nie czytałam już dawno. Recenzja wkrótce.

Jak narazie to tyle jeśli chodzi o moje najnowsze nabytki. W drodze jest jeszcze kilka innych paczek, więc na dniach możecie spodziewać się podobnego postu :) 
Dajcie znać, jak wyglądają Wasze ostatnie książkowe zakupy i czy jakiś tytuł z mojej listy Was zainteresował ;-)

17 komentarzy :

  1. Wienkszość tych książek chciałabym przeczyać.Czekam na recenzje.Pozdrawiam Julia.

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam jedynie Obcą, bardzo ciekawi mnie Słowik. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu sięgnęłam po Wędrowycza i pomimo tego, że lubię taki rodzaj humoru, to w ogóle nie podeszła mi ta historia. Za to Tobie życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję Jakuba 😊 i mam nadzieję że się nie zawiedziesz 😊 skoro Cię namówiłam 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Kochana - znając Twój dobry gust - nie może być inaczej :-)

      Usuń
  5. Imponujące :) Czytałam Kroniki...ale nie przypadła mi powieść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę same dobre książki :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. ile książek... wow :) czekam na recenzje, bo żadnej z nich nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na recenzję Perskiej Miłości chodź inne tytuły też są zachęcające do przeczytania pozdrawiam M...

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią przeczytałabym "Słowika"

    OdpowiedzUsuń
  10. "Słowika" na szczęście też posiadam, może wkrótce uda się przeczytać :) Chętnie podkradłabym Ci "Błękitną godzinę", a i te zakupy z Biedronki niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam sobie OBCĄ na mikołajki i tak sobie leży, bardzo ją chciałam, ale przerażają mnie małe literki:) Ciekawe czy zdążę przeczytać przed porodem...
    Gratuluję stanu błogosławionego i mam nadzieję, że czujesz się dobrze:) Ja mam mnóstwo ciążowych lektur, ale jakoś nie idzie mi ich czytanie.. nie wiem dlaczego. Za to pochłaniam kryminały, tak jakbym chciała naczytać się na zapas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam Przebudzenie i nie przypadła mi ona do gustu niestety... Ale czekam na Twoje recenzje, w szczególności Słowika i Błękitnej godziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same wspaniałości. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka