niedziela, 8 stycznia 2017

Mocno subiektywna lista najlepszych blogów książkowych 2016r.


Koniec każdego roku, czy też jakiegoś okresu zmusza nas do pewnych podsumowań. Ja również takie poczyniłam, jednakże nie chciałam zanudzać Was listą moich ulubionych/najgorszych lektur z 2016 roku. Na ubiegły rok chciałam spojrzeć nieco inaczej, stąd też postanowiłam tak samo, jak rok temu napisać Wam o blogach książkowych, które moim zdaniem są najlepsze. Zaznaczam, że to tylko i wyłącznie moje zdanie. Pod uwagę brałam tylko i wyłącznie treść zamieszczaną na owych witrynach, dodatkiem mogą być też zdjęcia (w żaden sposób nie interesowały mnie statystyki, więc niekoniecznie będą to same popularne blogi). Kolejność jest przypadkowa.

1.Niewątpliwą kopalnią wszelkiej wiedzy o nowościach książkowych i jednym z miejsc, które bardzo lubię odwiedzać jest blog Cyrysi. Myślę, że każdy z Was doskonale ją zna i wie, jak dużo pracy wkłada we wszystko to, co robi. Cenie ją przede wszystkim za dobry gust czytelniczy i za to, że jest niezwykle miłą osobą. Kochana, z tego miejsca gratuluję Ci każdego Twojego sukcesu i życzę Ci, aby było ich coraz więcej. Blog Cyrysi tutaj.

2.Kolejnym ważnym i już na pewno bardzo dobrym miejscem jest blog Agnieszki, który odwiedzam niemalże od samego początku jego istnienia. Nie teraz, właśnie czytam to witryna, którą z pewnością pokocha każdy z Was. Agnieszka ma nie tylko talent do pisania pięknych, głębokich recenzji, ale również robi fenomenalne zdjęcia, na widok których naprawdę chcę się sięgnąć po daną książkę. Blog Agi tutaj.

3. Trzecim blogiem, który również odwiedzam prawie od samego początku jego istnienia jest blog Angeliki, jak dotąd pierwszej i jedynej osoby, którą udało mi się poznać w realnym życiu. Blog Angeliki to nie tylko świetne i bardzo wnikliwe recenzje, lecz również szereg innych ważnych postów, w większości traktujących oczywiście o książkach. Od pewnego czasu jej strona jest coraz bardziej popularna, co niesamowicie mnie cieszy. Kochana, życzę Ci wielu sukcesów, nie tylko blogowych! Blog Tylko magia słowa tutaj.

4. Kolejną osobą na mojej liście jest Wiola. Myślę, że jej osoby nie muszę nikomu przedstawiać, bowiem tak ogromnego doświadczenia, jak ona nie ma chyba nikt inny w tym kraju. Cenie ją przede wszystkim za systematyczność, szczerość i tą niesamowitą pasję, którą naprawdę jest w stanie zarazić cały świat :-) http://www.subiektywnieoksiazkach.pl/

5. Bardzo ważnym i często odwiedzanym przede mnie miejscem jest strona EM, którą można znaleźć pod adresem http://www.ksiazkowaczarnobialaem.pl/. Ten blog to nie tylko profesjonalnie napisane posty, lecz również fenomenalne i bardzo klimatyczne zdjęcia. Jeśli jeszcze ktoś z Was nie zna tego miejsca, to koniecznie musi to nadrobić. Jak najszybciej!

6. Nie da się ukryć, że nasza książkowa blogsfera nie istniałaby bez Asi z bloga Niebieska zakładka. Tak jak w przypadku wyżej wspomnianej Agnieszki i EM jej blog jest również nie tylko kopalnią świetnych recenzji, lecz również pięknych, dopracowanych niemalże do perfekcji zdjęć. Asia to również jedna z najmilszych osób na naszej blogsferze, serio :-) Blog Asi znajdziecie tutaj.

7. Zawsze kiedy myślę o profesjonalizmie, przychodzi mi do głowy tylko jeden blog - Lustro Rzeczywistości. Myślę, że również i dla wielu z Was jest to jeden z najpiękniejszych polskich książkowych blogów. Nie tylko ze względu na jego szatę, lecz przede wszystkim na dbałość, z jakim Angelika, jego autorka go prowadzi. Życzę sobie, jak i nam Wszystkim aby tak pięknych miejsc było jak najwięcej. Blog Angelikilink.

8. Kreatywna Alternatywa to miejsce, które również w jakiś sposób jest dla mnie szczególne. Prowadzony w duecie przez Lady Spark i Teę jest miejscem równie doskonałym i dopracowanym jak wszelkie poprzednie strony. Jeśli chodzi o książki, to obie dziewczyny mają zbliżony gust do mojego, więc doprawdy już chyba nie jestem w stanie zliczyć pozycji, które dzięki nim bardzo chcę przeczytać. Link do ich bloga znajdziecie tutaj.

9. W moim zestawieniu nie mogło również zabraknąć niejakiej DeVi, która z powodzeniem prowadzi swojego książkowego bloga. I choć nie każda czytana przez nią książka leży w kręgu moich zainteresowań, bardzo chętnie czytam jej posty. Jeśli tak jak ja lubicie czytać szczere, pozbawione zbędnego "ględzenia" recenzje, to jak najbardziej mogę Wam polecić to miejsce :-) Link tutaj.

10. Jednym z blogów, który w 2016 roku skradł moje serce jest witryna prowadzona przez Dorotę. Co przeczytałam to blog naprawdę godny polecenia i jeśli go nie znacie, to również i w tym przypadku macie co nadrabiać. Samej autorce życzę jak największej ilości coraz to nowszych sukcesów, bo należą jej się, jak mało komu!

11. Na moje, jak i Wasze uznanie zasługuje również Mozaika Literacka, którą prowadzi przemiła Miłka. Rzeczowe, wręcz dopracowane do granic możliwości recenzje, które naprawdę chce się czytać to główny atrybut tego miejsca. Na uwagę zasługuje również sama autorka tej strony, która jest niezwykle miłą i sympatyczną osobą. Miłko, jeśli to czytasz, życzę Ci równie dużych sukcesów, co wszystkim pozostałym dziewczynom :-) http://www.mozaikaliteracka.pl/

I to chyba na tyle, jeśli chodzi o moją listę najlepszych blogów książkowych 2016 roku. Myślę, że autorka każdej z tych stron zasługuje na każdorazowe Wasze odwiedziny i każdy pozostawiony przez Was komentarz. Zaznaczam również, że to tylko i wyłącznie moja subiektywna opinia, z którą nikt nie musi się zgadzać. Ciekawa jestem, jak wyglądałaby lista Waszych ulubionych/najlepszych blogów książkowych? :)

14 komentarzy :

  1. Odwiedzam wiele z wymienionych przez Ciebie blogów - przede wszystkim stronę Miłki i Doroty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaaaaaaaaa tu ejstem? o jejciu jaka mi radosc robisz w urodziny bloga! Dziekuej Ci bardzo! Niektore blogi znam i czytam ale popartze na te co nie znam z mila checia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram szczękę z podłogi - jest mi niezmiernie miło przeżyć taką niespodziankę i znaleźć się w podobnym zestawieniu ;) kurczę, nie spodziewałam się tego. Większość tych wymienionych przez Ciebie blogów znam i regularnie odwiedzam, podobnie jak Twój :) dolozylabym jeszcze od siebie blog Olgi, okiem wielkiej siostry.
    Tobie również życzę wielu sukcesów blogowych i nie tylko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka wymienionych przez ciebie blogów znam, ale z resztą chętnie za chwilę się zapoznam i coś czuję, że zostanę tam na dłużej :) Fajnie, że stworzyłaś taką listę, dzięki której niektórzy z nas mogą odwiedzić naprawdę świetne blogi :)
    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość z polecanych przez Ciebie blogów znam i odwiedzam, resztę chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci za tak miłe słowa. Takie docenienie sprawia, że dostaję skrzydeł i motywacji do dalszej pracy! Oczywiście odwiedzam wymienione z Twoim włącznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To zaszczyt znaleźć się w Twoim zestawieniu :) Bardzo mi miło, a wszystkie pozostałe blogi znam i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje Kochanie! Tak się cieszę, że mogłam cię poznać i Tobie życzę wszystkiego, co najlepsze w Nowym roku już kolejny raz. Mam nadzieję, że ten rok będzie zdecydowanie lepszy od poprzedniego, w końcu doczekasz się swojego malutkiego ideału. <3
    Dziękuję, że o mnie wspomniałaś, to miłe z Twojej strony. Nie moge się doczekać, aż znów będziemy miały okazje się zobaczyć, ale to już we wakacje, jak Twój ideał będzie krzyczał w niebogłosy. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. część blogów znam, a tych których nie znam chetnie odwiedze i poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka blogów znam i zgadzam się co do oceny <3
    A inne cóż warto poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, co do Cyrysi ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiola, Miłka i Dorota - to trzy autorki, których blogi po prostu uwielbiam. Super zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana jesteś! Jest mi szalenie miło, że trafiłam na Twoją listę, i to uznana za jedną z najmilszych osób w blogosferze. :-) Bardzo, bardzo dziękuję Ci za te przesympatyczne słowa. :-) Ja również uwielbiam Twój blog i cieszę się, widząc Twój niesamowity rozwój. Spośród wymienionych tu blogów, czytam bardzo często i polecam: " "Nie teraz, właśnie czytam", "Subiektywnie o książkach", "Literacki świat Cyrysi", "Lustro rzeczywistości" i "Mozaikę literacką", ale cała reszta też jest równie dobra, a tym samym godna uwagi. Gratuluję Wszystkim tego wspaniałego wyróżnienia. :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka