sobota, 17 grudnia 2016

Moje pierwsze zamówienie z czytam.pl


Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia mój mąż postanowił zrobić mi niespodziankę i obdarować mnie czymś najlepszym dla mnie, czyli książkami. W wyborze tytułów oczywiście mu pomogłam i o to też chciałabym Wam ten mój wybór nieco przybliżyć. Każdą z tych książek już od dawna bardzo chciałam przeczytać i naprawdę nie wytrzymałabym aż do świąt, by móc otworzyć paczkę :) Stąd też post publikuję właśnie dzisiaj, a nie w święta :)

Pierwszą widoczną na zdjęciu głównym książką jest powieść autorstwa Ewy Zdunek pt "Z pamiętnika samotnej wróżki", o której to czytałam już tak wiele pozytywnych recenzji, że naprawdę nie mogłam doczekać się dnia, w którym również będę posiadać tę pozycje w swojej biblioteczce.

Druga wybrana przeze mnie powieść to tytuł, który również od jakiegoś czasu nie dawał mi spokoju. Mowa oczywiście o "Kasacji" Remigiusza Mroza. Mam nadzieję, że także i mnie twórczość autora przypadnie do gustu.

Kolejną pozycją na mojej świątecznej liście jest "Ostatni dzień roku" Katarzyny Misiołek. Jestem ogromnie ciekawa tej książki i jeszcze w tym roku mam zamiar ją przeczytać.  

Nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z okazji i nie zamówiła sobie czegoś, na co od dawna miałam wielką ochotę, a zawsze tak jakoś było mi nie po drodze z autorką. Cieszę się zatem ogromnie, że w końcu dane mi będzie zapoznać się z jej twórczością, wszak kocham kryminały, a pani Bonda uważana jest za jedną z najlepszych polskich autorek tego gatunku. 

 
Kulturą Bliskiego Wschodu interesuję się od dawna, dlatego też, kiedy tylko zobaczyłam najnowszą powieść Laili Shukri nie zastanawiałam się ani chwili. "Jestem żoną szejka" to opowieść o życiu samej autorki, więc naprawdę nie mogę doczekać się tejże lektury. 




 
Ostatnią prezentowaną powieścią jest "Nie oddam szczęścia walkowerem" autorstwa dwóch Polek, o której również swego czasu było głośno. Po lekturze wielu pozytywnych recenzji na jej temat również nie mogę doczekać się dnia, w którym wreszcie zasiądę do jej lektury.



I to już koniec mojego świątecznego prezentu, któremu naprawdę nie mogłam się oprzeć i musiałam, po prostu musiałam otworzyć go już teraz :) Ciekawa jestem, czy zainteresowała Was jakaś pozycja z mojej świątecznej listy? :) No i jak wyglądają Wasze wymarzone książkowe prezenty? Koniecznie dajcie znać!

13 komentarzy :

  1. Mi marzy się dostać cała serię The Raven Cycle. Mam nadzieję, że Mikołaj mnie nie zawiedzie. :)

    Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Na bogato ;) KASACJĘ kończę i mam nadzieję że kolejne części uda mi się wypożyczyć na święta, bo dałam się wciągnąć i mam ochotę zostać na dłużej w świecie wielkiej prawniczej korporacji.
    Tych książek Bondy jeszcze nie czytałam, ale kryminały pisane przez kobietę zachwycają
    też jestem bardzo ciekawa Ostatniego dnia roku :)
    Wesołych Świąt i czasu na przyjemną lekturę :) Od której ksiażki zaczniesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznę właśnie od "Kasacji",bo twórczość pana Mroza bardzo mnie intryguje i chcę ją poznać jak najszybciej :) Kolejną książką będzie "Ostatni dzień roku",bo na nią mam równie wielką ochotę :)

      Usuń
  3. Spory ten prezent :) Gratuluję i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę "Nie oddam szczęścia walkowerem" szczerze polecam :) Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny prezent gwiazdkowy mi bardzo się okładka książki podoba ostatni dzień roku myślę że niebawem ja przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam ochotę na książkę Pani Misiołek i drugi tom tej książki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że Mróz przpadnie Ci do gustu, bo facet pisze po prostu świetnie! Czyli wszystkie książki, które otrzymałaś były must have na twojej liście :) zazdroszczę takiego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaaa ile cudeenieek *-*
    Niestety żadnej z nich nie znam i niektóre mnie trochę odstraszają :(
    Ale tobie życzę przyjemnego czytania ♥

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z małą pomocą, ale prezent trafiony! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki Pani Katarzyny Misiołek kuszą mnie już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka