Kilka słów o tym, dlaczego na blogu takie pustki...


Witajcie!

Na wstępie chciałabym bardzo przeprosić Was Wszystkich, że tak nagle i bez żadnego słowa przestałam blogować i odzywać się do Was. 

Niestety (albo i stety) czasami życie jest nieprzewidywalne i funduje nam "coś", czego nawet w najśmielszych snach nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić.

Jak już pewnie domyślacie się po załączonym wyżej obrazku, jestem w ciąży. Jej początki były dla mnie po prostu fatalne, głównie ze względu na samopoczucie. Niestety zaniedbałam przez to również czytanie, do którego nie mogłam przez ponad miesiąc się zmusić. 
Po 12 tygodniach jest już jednak ze mną trochę lepiej, no przynajmniej na tyle, że mam trochę więcej wolnego czasu, więc mam wielką nadzieję, iż uda mi się wrócić do w miarę regularnego blogowania.

Dziękuję Wam również za to, że pomimo mojej nieobecności niektórzy z Was ciągle o mnie pamiętają. Szczególnie dziękuję tym, którzy choć raz napisali do mnie e-maila z zapytaniem, co się dzieje. To naprawdę bardzo miłe i budujące. 

Póki co uciekam, mając wielką nadzieję, że już w najbliższym czasie uda mi się dodać jakieś nowe, ciekawe posty.

Niech moc będzie z Wami, buziaki! :-) 

34 komentarze :

  1. Wiesz, że Gratuluję, że jestem szczęśliwa z powodu Twojego szczęścia i że Cię nie opuszczę! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Czekam na pełen powrót :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam wielką nadzieję, że uda mi się wrócić :)

      Usuń
  3. A ja Ci życzę, aby dzidziuś był zdrowy i szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrowia i powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaaardzo się cieszę z Twojego szczęścia! ;* Życzę powodzenia i zawsze świetnego samopoczucia!
    Pozdrawiam! <3 Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę dużo zdrowia! Przyda się! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zdrowia życzę ☺powodzenia również ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i zdrowia życzę ☺powodzenia również ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. tego się nie spodziewałam, ale przeczytanie tytułu i spojrzenie na obrazek - już wiedziałam. gratuluję i życzę dużo zdrowia Tobie i maleństwu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo! Gratuluję! Zdrówka dla Ciebie i maleństwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!!! Cieszę się że wracasz.Szczęścia Tobie i dzidziusiowi i żeby dzidzia urodziła się zdrowia.

    Pozdrawiam serdecznie Julia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę razem z Pania :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdeczne gratulacje!;) Najgorsze tygodnie już za Tobą, będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, świetna wiadomość! Dużo zdrówka Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje i życzę Tobie i maluchowi wszystkiego najnajlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana serdecznie Ci gratuluję! My tydzień temu świętowaliśmy roczek ;) Życzę Ci dużo zdrowia i jeszcze więcej dla Maluszka <3 To piękny czas, wykorzystaj go ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i życzę dużo, dużo energii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Ale zaskoczenie, gratulację, zdrowia dla Ciebie i maluszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę dużo zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana nie martw się! Przez pierwsze tygodnie ciąży miałam taki sam "wstręt" do książek, ale jest coraz lepiej i wróciłam do czytania jak burza więc wiem że i tobie się uda :D
    Jejka jak cudnie mieć tu kogoś kto będzie miał maluszka <3
    Gratulacje!!! <3 i wszystkiego cudownego dla ciebie i bobaska *-*

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Fantastyczna wiadomość! Życzę dużo zdrówka dla Ciebie i Maluszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Trzymaj się cieplutko, a raczej oboje trzymajcie się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W pełni usprawiedliwiona! Gratuluję, zdrówka żyzę!!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała wiadomość! Przed Tobą mnóstwo zmian, dlatego życzę Ci mnóstwa energii i pozytywnego nastawienia, a także zdrówka dla Ciebie i maleństwa! Gratuluję również szczęśliwemu Tatusiowi ;)). Trzymajcie się ciepło i dbajcie o siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje!!!!Trzymaj się i zdrowia dla dzidziusia.

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka