czwartek, 16 czerwca 2016

ZAPOWIEDŹ : "Jak powietrze" Agata Czykierda-Grabowska.


Niezmiernie miło jest mi ogłosić, iż zostałam oficjalną ambasadorką książki "Jak powietrze" autorstwa Agaty Czykierda-Grabowskiej. Jest to pierwsze tego typu poważne przedsięwzięcie na moim blogu, więc jestem podwójnie dumna z tego powodu. 

Zarys fabuły :

"Pierwsza polska powieść new adult!

Zwykła dziewczyna, zwykły chłopak, niezwykła miłość.
Niektórym może się wydawać, że Oliwii niczego nie brakuje – przystojny chłopak, świetne studia, wieczory spędzane w warszawskich klubach. Ale gdy los stawia na jej drodze Dominika, w jego bursztynowych oczach dziewczyna dostrzega coś, czego nie dał jej wcześniej nikt inny.
Dominik mieszka w obskurnej kamienicy na Pradze i musi zajmować się młodszym rodzeństwem. W jego życiu nie ma miejsca na rozrywki ani nawet na marzenia.
Choć pochodzą z dwóch różnych światów, wkrótce okazuje się, że nie mogą bez siebie żyć. On przynosi jej długo oczekiwany spokój, ona jest dla niego jak powietrze.
 

Ale czy taka miłość ma szanse przetrwać?
Czy Dominik potrafi odciąć się od bolesnej przeszłości?
Czy da się żyć bez powietrza?"


Premiera : 20 lipca 2016 

Im bliżej premiery, tym więcej na pewno będę mogła Wam zdradzić. Obiecuję również konkursy, w którym do wygrania będą oczywiście egzemplarze tejże powieści.

Koniecznie dajcie znać, czy jesteście zainteresowani tą pozycją. Jestem tego niezmiernie ciekawa!  

41 komentarzy :

  1. Ja jestem bardzo zainteresowana 😃 uwielbiam takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli to pierwsza w Polsce książka New Adult, to muszę ją przeczytać. Jestem bardzo zainteresowana i na pewno muszę ją kupić po premierze ;)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka!
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim, jak i pewnie na wielu innych blogach będą konkursy, w których do wygrania będą egzemplarze tej książki, więc bądź czujna :)) Pozdrowienia!!

      Usuń
  3. Po tego typu książki raczej nie sięgam,ale skoro będzie ją Pani recenzować,to będę ją miał na uwadze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie aż rozsadza na siedzeniu. Te dłonie na okładce... TO MUSI BYĆ COŚ FANTASTYCZNEGO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) W następnym tygodniu powinien przyjść do mnie egzemplarz recenzencki i szczerze pisząc, nie mogę się tego doczekać!! :-)))

      Usuń
  5. Gratuluję tego osiągnięcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okłada zachęcająca :)
    Gratuluję! :)
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wspaniałego osiągnięcia! Oby więcej takich powodzeń w Twojej karierze blogowej. Super!
    Książka wydaje się być całkiem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! To uznanie dla Twojej ciężkiej pracy :) jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) I również jestem bardzo ciekawa lektury. Pozdrowienia!

      Usuń
  9. Gratulacje! Oby więcej takich przedsięwzięć :) A co do książki - wydaje się być ciekawą pozycją, czekam na recenzję :))

    klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Postaram się jak najszybciej dodać recenzje :)

      Usuń
  10. Podoba mi się! Z chęcią przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa jak to bedzie w realu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że również i Ty nie byłabyś zawiedziona lekturą :)

      Usuń
  12. Gratuluję :)

    Fabuła brzmi życiowo, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki, dzięki :)) Myślę, że zaryzykować warto! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest na co czekać, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mogę się pochwalić, że zostałam ambasadorką Jak powietrze :D bardzo mnie to cieszy, ponieważ ksiażka ta niezwykle mnie ciekawi - nie nam co prawda debiutu Pani Agaty, ale od pewnego czasu nałogowo zaglądam na jej fanpage'a i Pani Agata wydaje się świetną osobą, co tylko zachęca do czytania :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam dokładnie tak samo,dlatego też tym bardziej nie mogę doczekać się lektury ;))
      Pozdrowienia!!

      Usuń
  16. Coraz lepiej kariera się toczy! Gratuluję i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie nigdy nie kręciły klimaty new adult, ale gratuluję ambasadorstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm, trochę próbuję wyleczyć się z takich książek, ale może przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zainteresowana, to mało powiedziana... Jestem do tyłu z polskimi autorami, ale tę książkę muszę mieć w posiadaniu na wczoraj! Jestem mega zaintrygowana na co stać polskiego autora :) Mam nadzieję, że się nie zawiodę ;) New Adult is my jam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ogromnie zachęcająca pozycja! Nie mogę się doczekać już twojej opinii i recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam już jedną zapowiedź książki i przyznaję, że przeczytam ją z dużą chęcią. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Ci z całego serducha :) Ja czytałam już jakiś czas temu debiut autorki i nie rzucił mnie na kolana, jednak to nie zmienia faktu, że zamierzam przeczytać tę książkę, bo dziewczyna ma potencjał :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten tekst "pierwsza polska powieść NA" jest chyba trochę przesadzony. Debiut autorki mnie nie zachwycił, ale być może przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście, że jestem zainteresowana najnowszą powieścią autorki, swego czasu miałam przyjemność poznać debiutancką powieść Pani Agaty :).
    Adrianno, bardzo gratuluję sukcesu! Cieszę się ogromnie, że zostałaś ambasadorką tej powieści! Trafiła pod dobre skrzydełka!
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, hej! Jeśli ktoś z was nie ma jeszcze swojego egzemplarza to jak powietrze jest do wygrania w tym konkursie:
    https://www.facebook.com/BookParadisee/
    Zapraszam także do odwiedzenia bloga:
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka