Mini book haul, czyli zdobycze z ubiegłego tygodnia!




Pewnie każdy z Was codziennie obiecuje sobie, że tym razem to już naprawdę ostatnie zakupy książkowe i, że następne będą dopiero w kolejnym miesiącu. W ciągu ostatnich kilku miesięcy ja obiecywałam to sobie przy każdych możliwych zakupach, a i tak nigdy nic z tego nie wyszło. Również tak było tydzień temu, gdy Wydawnictwo Znak ogłosiło kolejną świetną promocje, z której no grzechem byłoby nie skorzystać! I tak oto, dzięki temu do mojej kolekcji trafiło kolejne pięć książek.

Dwie z nich, to tj."Wiosnę w Różanach" i "Grę o władzę.Katarzyna Wielka" możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej. Obie z tych pozycji niesamowicie mnie ciekawią już od dłuższego czasu, więc ogromnie cieszę się, że w końcu udało mi się je zdobyć.

Trzecią zakupioną przeze mnie dzięki tejże promocji książcą jest oczywiście "Dom na plaży". W ostatnich miesiącach bardzo polubiłam twórczość Sarah Jio, więc zakup ten również bardzo mnie cieszy i naprawdę nie mogę doczekać się lektury tej powieści.  

"Powrót" i "Zorkownia" to kolejne pozycje z mojej listy "Must read", więc fakt posiadania ich również napawa mnie ogromną dumą. Mam wielką nadzieję, że w niedługim czasie uda mi się je przeczytać.


 Przy okazji zwyczajnych zakupów w jednym ze sklepów udało mi się trafić na kolejną świetną książkę. Co prawda jest to wydanie kieszonkowe, ale dla mnie liczy się przede wszystkim treść, więc dobre i to :)) Poza tym za 9,99zł nie ma co więcej oczekiwać.





Ostatnią już prezentowaną tutaj książką jest jedyny w tym zestawieniu egzemplarz recenzencki, który wczoraj otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska. Już sama okładka bardzo zachęca do lektury, więc na pewno w najbliższych dniach zasiądę do niej i podzielę się z Wami moimi wrażeniami.


I jak Wam się podobają moje zdobycze? Zainteresowała Was któraś z pozycji? :) Ciekawa jestem również, jak wyglądają Wasze ostatnie zakupy książkowe? Koniecznie dajcie znać w komentarzach! ;-)

18 komentarzy :

  1. Ze wszystkich tych książek zainteresował mnie "Zbrodniarz", więc czekam niecierpliwie na jego recenzję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje na pewno pojawi się jego recenzja :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Sarah Jio! Muszę w końcu skorzystać z jakiejś promocji na znaku i kupić jej książki! Zapach lawendy też już mam. Katarzyna Wielka! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam,bo jest już to kolejna promocja,z której skorzystała m i z każdej z nich jestem bardzo zadowolona ;-))

      Usuń
  3. Tak naprawdę to nie słyszałam jeszcze o tych książkach, ale zainteresował mnie 'Dom na Plaży'. Myślę, że ta pozycja niedługo pojawi się na mojej półce ;)
    Kochana, post świetny i oczywiście czekam niecierpliwie na więcej <3

    Pozdrawiam cie z całego serduszka i zapraszam do mnie ;)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dom na plaży - dobry, a nawet wyśmienity wybór. Bardzo cenię sobie tą powieść z dorobku autorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Zorkownię" mam od dawna w planach. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej kusi mnie "Zbrodniarz", gdyż Karin Slaughter oczarowała mnie inną swoją pozycją. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa "Zapachu lawendy" który również dostałam do recenzji. Wydaje się świetną pozycją na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dom na plaży chciałabym przeczytać. Życzę Ci udanej lektury i czekam na recenzję 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. "Zorkownia" to wspaniała i wzruszająca lektura! Przyjemnego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie taki mini ten book haul. Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Grę o władzę.Katarzyna Wielka" czekam na recenzję! Ja tak samo zamierzam się na nią, ale jakoś się nie składało :c

    Zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa Twoich wrażeń dotyczących książki o Katarzynie Wielkiej.

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka