Book tour "Nowe życie" Anna Mytyk.


Jak już pewnie zdążyliście zauważyć jest to kolejna książka, jaką przeczytałam w ostatnim czasie w ramach akcji Book tour. Tym razem jest to akcja organizowana przez Olę ze Stanu Zaczytanego, którą pewnie większość z Was kojarzy doskonale.

Życie Amandy nigdy nie było usłane różami. Dzieciństwo i nastoletnie lata spędziła z patologicznym ojcem u boku, przez którego zarówno ona, jak i jej matka popadły w głęboką depresję. Dziewczyna od zawsze obiecywała sobie, że jej dorosłe życie będzie wyglądało o niebo lepiej niż to, które dotychczas przeżywa. Los jednak miał dla niej nieco inne plany. Młoda kobieta poznaje czarującego i szaleńczo ambitnego mężczyznę, z którym postanawia związać się na całe życie. Sęk w tym, że bańka mydlana pęka dość szybko, a problemy nawarstwiają się z każdym nowym dniem... Czy Amanda będzie w stanie przeciwstawić się losowi i ułożyć sobie nowe, lepsze życie?

Zacznę od tego, że po raz kolejny nie wiedziałam zupełnie, czego mogę spodziewać się po książce. Co prawda opis znajdujący się na tylnej okładce coś mi tam sugerował, jednakże sami wiecie, jak to jest z tego typu opisami - nie zawsze oddają one sens całej lektury. Tym razem jednak opis był doskonały, bowiem niemalże od pierwszych stron książki udało mi się przenieść w ten nieco tajemniczy i bardzo ciekawy świat głównej bohaterki, Amandy, który tak, jak sugerował wspomniany opis, nie był kolorowy. 
Niewątpliwie temat alkoholizmu i ogólnej patologii jest ciężki,jednakże dzięki temu, że autorka podeszła do niego w niesamowicie subtelny sposób, historia młodej kobiety w żaden sposób nie przytłacza czytelnika, co uważam za główny plus tej książki. Dodatkowym atutem tej pozycji jest lekki i bardzo przejrzysty język, jakim posługuje się autorka, dzięki czemu powieść tę czyta się naprawdę szybko i co najważniejsze, z ogromnym zaciekawieniem. 

Przyznam również szczerze, że zawsze podchodzę z ogromną rezerwą do wszelkich publikacji z tzw. Self-Publishing, bowiem jak sami pewnie wiecie, często takie pozycje nie są odpowiednio zredagowane i dobrze napisane. Tym razem jednak, naprawdę szczerze od serca mogę napisać, że książka na pewno (co zresztą jest zaznaczone na początku) przeszła korektę i to widać, gdyż nie znalazłam żadnego znaczącego błędu, no może jedynie poza pomyleniem numerowania rozdziałów, jednakże fakt ten nie ma żadnego znaczenia jeśli chodzi o ogół treści. Co ważne, samo wydanie powieści również zasługuje na uwagę. Zarówno piękna okładka, jak i duża, ułatwiająca czytanie czcionka to kolejne zalety tejże pozycji. 

"Nowe życie", ze względu na swój temat nie jest lekturą lekką i przyjemną, jednakże zasługuje na uwagę niemalże każdego z nas, bowiem o takich sprawach, jak alkoholizm i wszelkie problemy z nim związane nie powinny być tematem tabu. Polecam zatem tę książkę każdemu z Was i mam wielką nadzieję, że tak jak i mnie przypadnie Wam ona do gustu.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Oli ze Stanu Zaczytanego, jak również autorce, Annie Mytyk.

13 komentarzy :

  1. Podoba mi się sposób, jaki autorka pisze o tak trudnym temacie. Obrać w subtelność alkoholizm i przedstawić go tak, aby czytelnik nie odłożył książki, to duży plus. Pozdrawiam i mam nadzieję, że kiedys przeczytam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam wielką nadzieję, że ją przeczytasz :) Pozdrowienia i dla Ciebie, of course!

      Usuń
  2. Z chęcią bym przeczytała tę książkę.
    Pozdrawiam
    Julka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowała mnie okładka, jak i sam temat książki. Mam nadzieję, że znajdzie się ona w mojej bibliotece. :)
    Pozdrawiam ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książki, w których poruszane są trudne tematy. Myślę, że to książka dla mnie ;)

    Pozdrawiam cie kochana z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, bardzo się cieszę, że self-publishing został przygotowany z taką starannością! :D
    Pierwsze słyszę o tej książce, ale sam Book tour bardzo sobie cenię! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy rzut oka na miniaturkę w Google+ - o Boże jakie piękne zdjęcie!;)
    Fabuła też bardzo interesująca, myślę, że książka przypadlaby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeśli chodzi o zdjęcie, to starałam się jak mogłam, aby nie była to kolejna fotka na białym tle, jakie mam w zwyczaju robić :P
      Pozdrowienia!!

      Usuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Zainteresowała mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że pozycja porusza trudne tematy, a to bardzo zachęca mnie do jej przeczytania. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze się przyznam, że okładka by mnie zniechęciła do książki, bo oczekiwałabym po niej jakieś banalnej historyjki gdzie prym będzie wiodła miłość idealna, a tymczasem proszę jak bardzo bym się pomyliła! Lektura z pewnością zasługuję na uwagę i ja jak tylko wpadnie mi ten tytuł w ręce to na pewno się z nim zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W wolnej chwili może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile tych Book Torów Kochana! Szalejesz! Ale to dobrze i pamiętaj, nic na siłę tylko z serduszka! :*

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka