poniedziałek, 2 maja 2016

Czas na podsumowanie kwietnia.



Witajcie :-)

Z lekkim opóźnieniem przychodzę dziś do Was z podsumowaniem kwietnia. Pod względem czytelniczym miesiąc ten okazał się moim najlepszym miesiącem, bowiem udało mi się przeczytać aż 12 książek. Biorąc pod uwagę moją pracę i zły stan zdrowia, wynik ten jest wprost cudowny i co najważniejsze, najlepszy w tym roku! :)

Jestem więc ogromnie szczęśliwa i liczę na to,że zdołam go utrzymać również w maju.

Przejdę jednak do najważniejszego : 

Ilość przeczytanych książek : 12,tj.

1."Chłopak, który stracił głowę"  Johna Corey Whaleya,  stron 352, recenzja tutaj. Dla fanów new adult i innych powieści młodzieżowych, książka ta jest wręcz obowiązkowa.


2."Milczenie chłopców " Casey Watson,  stron 287, recenzja tutaj. Jedna z najlepszych tego typu powieści, jakie dane mi było dotąd przeczytać. 


3."Przypadki pewnej desperatki " Magdalena Wala, stron 359. Świetna, typowo kobieca obyczajówka, napisana z wielką dozą humoru i ironii :) Naprawdę polecam! Recenzja wkrótce. 


4."Syrenka" Camilla Läckberg, stron 488. Recenzja tutaj. Szósty już tom o losach szwedzkiego policjanta Patricka i jego partnerki, Ericki. Subiektywnie oceniam tę część jako jedną z najlepszych, zaraz po "Niemieckim bękarcie ".


5. "Granice uczuć " Joy Fielding, stron 342. Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Oczywiście jak najbardziej udane. Wkrótce postaram się dodać recenzję tejże powieści. 


6."Rozważna i romantyczna " Jane Austen, stron 350. Druga już przeczytana przeze mnie książka Jane Austen. Również tak, jak w przypadku "Dumy i uprzedzenia" podobała mi się bardzo i z pewnością autorka stała się jedną z moich ulubionych.


7."Dante na tropie" Agnieszka Olejnik, stron 370. Tę książkę przeczytałam dosłownie w kilka godzin. Bardzo wciągająca historia trzydziestoletniej Anny Drozd, która postanawia zmienić swoje dotychczasowe życie i przenieść się do małego miasteczka. Kobieta nie zdaje sobie sprawy z tego, jak wiele ta decyzja zmieni w jej życiu. Na dniach postaram się dodać recenzje tej książki. 


8."Gambit hetmański ", Robert Foryś, stron 1030. Jedna z najlepszych powieści historycznych, jaką udało mi się ostatnio przeczytać.  Moją recenzje możecie znaleźć tutaj.


9."Druga runda" Caren Lissner, stron 351. Lekka, idealna wręcz powieść na leniwe popołudnia. Recenzja tutaj.

10. "Szukając szczęścia" Aneta  Krasińska, stron 238. Książkę tę przeczytałam dzięki Book Tour organizowanym u Cyrysi. Nie sądziłam, że tak bardzo przypadnie mi do gustu. Moja opinia tutaj.

11."Dom na jeziorze" Sarah Jio, stron 318. Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Wcześniej słyszałam o niej naprawdę wiele dobrych słów, dlatego też musiałam w końcu samatorów sięgnąć po jakąś jej pozycje i nie żałuję tego w żaden sposób, bowiem książka ta idealnie trafiła w mój gust. Jeszcze w tym tygodniu pojawi się tutaj jej recenzja.

12."Maybe someday" Colleen Hoover, stron 381. Tę książkę przeczytałam również dzięki Book Tour,organizowanym przez Justyśkę. Jej recenzję również będziecie mogli przeczytać w tym tygodniu.

Łączna liczba przeczytanych stron : 4.866, co średnio daje 162 strony dziennie. Absolutny rekord mego życia :))

Dodam również, że jak dotąd udało mi się łącznie przeczytać 41 książek, z czego również jestem niezmiernie mnie cieszy :)

Zapewne jeszcze dziś na blogu suknie okrągła liczba 50.000 wyświetleń na blogu,za co ogromnie Wam dziękuję :-)

I to chyba na tyle jeśli chodzi o kwiecień.
A jak tam u Was? Jak wyglądał Wasz kwiecień? Jestem bardzo ciekawa!

Pozdrawiam serdecznie i życzę bardzo zaczytanego maja!

18 komentarzy :

  1. Piękny wynik! Mi się udało przeczytać 10 książek i też jestem zadowolona, bo rzadko osiągam taką liczbę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! I jeszcze ten gigant "Gambit hetmański" :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik, gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wynik;) "Przypadki pewnej desperatki" mam w planach;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wynik! Ja pobiłam samą siebie, aż 19 pozycji.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Szok! :)
    Piękny wynik! Do pozazdroszczenia! U mnie 7 książek, ale też jestem zadowolona! Życzę owocnego maja! :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo szacunek za wyniki... Ja niestety przez pracę nie będę się chwalił swoim osiągnięciem, bo nie ma czym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!Jak dla mnie poziom nie do osiągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. O masakra! Świetny wynik!!!
    Bardzo chcę poznać twórczość Sarah Jio! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik, gratuluję!
    "Chłopak, który stracił głowę" mam nadzieję mieć w planach, "Milczenie chłopców" chcę wypożyczyć z biblioteki, "Dom na jeziorze" chciałam ostatnio kupić, jednak zrezygnowałam, ale mimo to mam w liście chętnych do przeczytania, natomiast na "Maybe someday" czekam podczas akcji Book Tour, reszty niestety nie słyszałam :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry wyniki. Gratuluję i oby tak dalej. Ja również nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow :D Genialny wynik! U mnie było trochę gorzej, ale co tam. Kwiecień zaliczam do udanych miesięcy :)
    Pozdrawiam,
    www.recenzjezpazurem.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wynik, gratuluję :) Powodzenia w nowym miesiącu!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow genialny wynik!! zycze udanego maja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny wynik ! Gratuluję ! :)
    PS: Śliczny blog, zostaję na dłużej ;*
    Pozdrawiam ! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tak świetnego wyniku i życzę powodzenia w maju :-) Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  17. co patrzę na podsumowania u innych, to same dobre wyniki, twój na razie najlepszy :D
    oby w maju był jeszcze lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O rzesz, przepiękny wynik. Ja przeczytałam 9 książek i też jestem zadowolona, choć to nie tak szalona liczba jak 12;) Jestem ciekawa jak będzie w maju :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka