Plany czytelnicze na kwiecień ;)


Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym moich kwietniowych, czytelniczych planów.
Na tenże miesiąc zaplanowałam sobie 7 widocznych na zdjęciach książek plus jeden e-book otrzymany od pewnego wydawnictwa. Mam nadzieję, że uda mi się ten plan wykonać. Poprzedni miesiąc był bardzo owocny w lektury i łącznie dane mi było przeczytać 4106 stron, co jest rekordem w moim życiu ;-))

Przejdę jednak do sedna tego postu.

W ubiegłym miesiącu udało mi się w końcu zapoznać z twórczością Jane Austen i lektura ta bardzo mi się podobała, stąd też w kwietniu zamierzam przeczytać "Rozważną i romantyczną".
Drugą zaplanowaną książką na ten miesiąc jest "Dante na tropie" autorstwa Agnieszki Olejnik i tym razem tak samo, jak w przypadku pani Austen będzie to moje drugie spotkanie z twórczością pani Olejnik. Coś czuję, że obie te lektury będą bardzo owocne. Obym się nie zawiodła!


Jak już pewnie zdążyliście nie raz zauważyć, bardzo lubię czytać tzw. historie prawdziwe, a zatem na mojej kwietniowej liście nie mogło zabraknąć takich pozycji. Pierwszą z nich jest "Milczenie chłopców". Drugą zaś jest pożyczona od mojej mamy "Granice uczuć". Nigdy wcześniej nie czytałam o żadnej z tychże pozycji, więc zupełnie nie wiem, czego mam się spodziewać. Mam jednak nadzieję, że również i tym przypadku się nie zawiodę.
 
Camillę Lackberg uwielbiam. W grudniu przeczytałam i zrecenzowałam dla Was "Niemieckiego bękarta" i już od tamtego czasu starałam się kupić kolejny tom, szósty już, czyli "Syrenkę". Mam wielką nadzieję, że autorce udało się utrzymać tak wysoki poziom, jak we wspomnianym wcześniej "Niemieckim bękarcie".
Kolejną zaplanowaną lekturą są "Przypadki pewnej desperatki" Magdaleny Wala, którą otrzymałam od Natalii, dzięki Wielkanocnej Wymianie pt. "Książka z jajem" (tutaj). Nigdy wcześniej nie słyszałam o autorce, dlatego też cieszę się bardzo, że poznam jej twórczość.

Ostatnią już, widoczną na zdjęciu lekturą będzie "Klucz Sarah", który udało mi się kupić za 9,99 zł przy okazji niedawnych zakupów. Książka ta ma bardzo wysoką ocenę na portalu Lubimyczytać, więc przyznam, że jestem jej niesamowicie ciekawa.

Dodatkowo, niedawno otrzymałam e-booka od pewnego wydawnictwa i na dniach go przeczytam, więc niedługo możecie spodziewać się jego recenzji. Zdradzę tylko tyle, że warto będzie czekać :)

Znacie którąś z pozycji? Polecacie?
No i ciekawa jestem, jak wyglądają Wasze plany na kwiecień?
Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam równie zaczytanego miesiąca!

17 komentarzy :

  1. Ah żałuję, że nie kupiłam Klucz Sarah... Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię czytać historie prawdziwe. Będę czekać na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Przypadki pewnej desperatki" czekam na recenzje jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zupełnie na twórczości Jane Austen nie znam. Postanowiłam jednak dać jej szansę i kupiłam sobie "Mansfield Park", bo to jedyna, która naprawdę dobrze jak dla mnie brzmiała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najciekawsza pozycja dla mnie to "Syrenka". Czytałam tej autorki "Pogromcę Lwów" i po prostu mnie zmiażdżyło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeczytam wszystkie te książki.Pozdrawiam Julia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także uwielbiam czytać prawdziwe historie. Z chęcią poczekam na recenzje . Pozdrawiam ;)
    P.s Robi Pani piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze przyjemności czytać wspomnianych przez Ciebie książek i z chęcią wciągnę je na swoją listę :) Gratuluję rekordu i oby więcej takich! ;)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam w planach na kwiecień "Rozważną"...

    OdpowiedzUsuń
  10. No i nic nie czytałam z tego, co Ty zamierasz przeczytać, ale to tym lepiej ;d Będę wiedziała, czy warto czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłej lektury ;)
    Ja osobiście nie zdecydowałam się na opublikowanie planów na kwiecień - czuję, że to będzie miesiąc pełen spontanicznych wyborów, więc nie ma co planować na siłę ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również czytam często takie prawdziwe historie i polecam "Kato-tata", "Mali więźniowie" oraz "Ocal mnie od złego". W folderze "Chcę przeczytać" mam jeszcze ze sto tytułów o podobnej tematyce.
    "Syrenkę" i ja mam na półce i zamierzam się niedługo za nią zabrać! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyników i oby kwiecień był dla Ciebie jeszcze lepszy pod względem czytelniczym.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie interesuje ta "Syrenka".. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Panią Lacberg i jej kryminały polecam w ciemno- :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię czytać Austen, ale przy "Rozważnej i romantycznej" umierałam z nudów... Ja zwykle nie robię czytelniczych planów i idę na żywioł. Powodzenia przy realizacji twoich :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam Austen, ale Tobie raczej nie trzeba jej polecać :)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka