Plany czytelnicze na marzec ;)



Witajcie Kochani!

Z lekkim opóźnieniem przychodzę dzisiaj do Was z postem dotyczącym moich planów czytelniczych na ten miesiąc. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać wszystkie widoczne na zdjęciach książki, bowiem w kwietniu szykuję dla Was coś nieco innego, niż zwykle, więc niektóre z tych pozycji będą mi do tego bardzo potrzebne. Nie przedłużając, przejdę od razu do sedna :)

Jak już przed chwilą wspomniałam, na kwiecień szykuję coś zupełnie innego, niż dotychczas, a mianowicie będzie to miesiąc z klasyką, szczególnie tą angielską, zatem na mojej liście nie mogło zabraknąć tychże pozycji, a szczególnie "Wichrowych Wzgórz", których nie mogę się już doczekać :) O książce "Niebezpieczne związki" jak dotąd nic nie słyszałam, jednakże dostając ją niedawno od mamy pomyślałam, że świetnie nada się ona do mojego kwietniowego pomysłu i skrycie marzę o naprawdę udanej lekturze, choć romansów szczerze nie cierpię :)

Kolejną książką na ten miesiąc jest aktualnie czytany przeze mnie kryminał, tj. "Plac Komsomolski" autorstwa Martina Cruz Smith'a, któego jak dotąd czytałam tylko jedną książkę, wydaną w Polsce pod nazwą "Na własną rękę" i szczerze pisząc zarówno tę pierwszą, jak i obecnie czytaną uważam za dość dobre pozycje, zdecydowanie warte uwagi każdego fana tych nieco lżejszych kryminałów :) 
Następny w kolejce jest "Ten jedyny". Książkę tę otrzymałam za zapisanie się do klubu Książki Kobiecym Okiem i naprawdę niecierpliwie czekam, aż wreszcie znajdę na nią chwilę wolnego czasu. Coś czuję, że pozycja ta idealnie trafi w moje gusta, choć oczywiście nie chcę zapeszać :)

Z racji mojej kwietniowej akcji, na mojej półce nie mogło zabraknąć również "Północy i Południa". Myślę, że w tym przypadku każdy z Was choć raz słyszał/czytał o tej książce, a zatem nie będę na jej temat pisała wiele, tym bardziej, że póki co nie mam na nią czasu.
"W pełni lata" Claire Cook to jedna z tych książek, które zakupiłam szczególnie ze względu na piękną okładkę. Sądząc jednak po niedawno czytanych przeze mnie niewypałach z tej samej serii "Zaczytaj się" pozycja ta nie będzie niczym wybitnym, choć skrycie myślę, że może jednak czymś mnie zaskoczy... Oby!


Dodatkowo, już nie do czytania, a raczej kolorowania i przede wszystkim odstresowania się postanowiłam przyjąć propozycję Wydawnictwa SQN i zdobyć (w ramach konkursu) widoczną na zdjęciu kolorowankę. Kolorować uwielbiam od dziecka, zatem nie mogę już doczekać się chwili, kiedy wreszcie znajdę czas (i odpowiednie kredki!) i choć przez chwilę będę mogła się odstresować... ;-))

Ostatnimi już pozycjami na mojej liście są, kolejno ""Woal" autorstwa Any Veloso, a także pierwszy tom "Królów przeklętych". Kilka miesięcy temu udało mi się przeczytać dwie książki autorstwa Any Veloso i pisząc wprost, byłam nimi zachwycona, więc liczę na to, że również i "Woal" skradnie moje serce.
Mam również wielką nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu uda mi się zacząć nową serię, tj wspomnianych wyżej "Królów przeklętych". Książkę tę już od jakiegoś czasu mam w swoich zbiorach i niecierpliwie czeka ona na swoją kolej i chciałabym bardzo zacząć ją czytać właśnie pod koniec marca. 

I to na tyle moich książkowych planów na tenże miesiąc :) Oby mi się udały!

A jak tam Wasze plany? Co ciekawego czytacie? Piszcie koniecznie :) Za każdy komentarz już z tego miejsca serdecznie dziękuję :)
Pozdrawiam i życzę Wam równie zaczytanego marca,
A.

28 komentarzy :

  1. Ja akurat kończę "Amber", ale w ostatnim czasie napłynęło do mnie tyle świetnych książek, że nie wiem, za jakie mam się zabrać. "Wichrowe Wzgórza" czekają na półce, ale mam jeszcze ochotę na "Tego jedynego", "Niebezpieczne związki" oraz "Północ i Południe". Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na post o kolorowance :-) Życzę również spełniania tych planów i miłej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. " Królowie przeklęci " od dłuższego czasu skłaniam się ale sama nie wiem na co czekam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wiedz,że nie jesteś sama,bo ja również czekam chyba na jakiś cud z nieba :D

      Usuń
  4. Właśnie się zastanawiam... Sama nie wiem, co mam ochotę przeczytać... Pewnie zacznę od czegoś leciutkiego, bo w tej chwili skupiam się na pracy magisterskiej i mi mózg lekko pada ;). W ten weekend skończyłam "Marsjanina", więc pewnie sobie też od razu ten film obejrzę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci zatem powodzenia z pracą magisterską i nie,nie dziękuj :D

      Usuń
  5. też rozważałam tę kolorowankę ale jeśli chodzi o jakiekolwiek rysowanie czy malowanie zatrzymałam się na poziomie 10latka, więc lepiej nie... bardzo ciekawi mnie ta kwietniowa akcja. powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na post o kolorowance i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mnie też czekają ,,Królowie przeklęci". Aktualnie zabrałam się za inną cegłę ,,Sześć światów Hain" i pewnie trochę mi nad nią zejdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja aktualnie rozpoczęłam Anioła Burz :)
    Życzę powodzenia, ja nie dałabym rady tym klasykom z początku :D Ale mam w planach Królów <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłych lektur! :)

    Ja przeczytałam "Woal", ale jakoś nie przypadł mi do gustu, ale za to "Wichrowe Wzgórza" uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. "Wichrowe Wzgórza".. tyle razy słyszałam ten tytuł, a na dobrą sprawę nawet nie bardzo wiem o czym jest ta książka. W każdym razie na pewno jest to swego rodzaju klasyk, którego choćby sam tytuł przewija się w wielu zagranicznych filmach i chyba też muszę wreszcie go kiedyś przeczytać. Przynajmniej tak sobie obiecuje.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Raven http://swiatraven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze zazdroszczę tak ambitnego planu, ja utknęłam na jednej książce i nie wiem czy brak czasu, czy to że totalnie nie trafiła w moje gusta tak przedłuża mi zakończenie jej. Na razie mam tylko w planach dwie pozycję i mam nadzieję, że chociaż to uda mi się przeczytać w marcu.
    Życzę powodzenia ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i Tobie również życzę przeczytania wszystkich zaplanowanych lektur :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Niebezpieczne związki mam w formie ebooka i do tej pory jakoś nie mogę się do nich przekonać. A Wichrowe wzgórza.. oh, one są naprawdę dość dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam "Wichrowe wzgórza". Czytam tę książkę raz na kilka lat i zawsze znajduję w niej coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bogate i ciekawe plany czytelnicze! "Wichrowe Wzgórza" za mną, ale "Północ i Południe" przeczytałabym z dużą chęcią. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Plany ambitne!!
    Wichrowe wzgórza mam w tym pięknym wydaniu, co u Ciebie Północ i Południe. Czekają w kolejne ;)
    Ten jedyny otrzymałam od wydawnictwa Otwartego i również czeka :D
    U wszystkich widzę teraz tą kolorowankę! A ja mam swoje dwie i czasu brak :( Ale mam nadzieję, że i to nadrobię:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie tyle tych planów czytelniczych, że sama nie wiem, od czego mam zacząć :)
    Życzę Tobie miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie masz cieniutkie wydanie "Wichrowych wzgórz". Muszą mieć chyba malutką czcionkę. "Północ i Południe" jak dla mnie jest fenomenalna. Co do klasyki to polecam jeszcze "Jane Eyre", jeśli nie czytałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia zrobiłaś! Zaprezentowałaś stosik w piękny i nietypowy sposób, brawo. :-) Bardzo polecam Ci "Północ i Południe" - czytałam rok temu i byłam zachwycona. To klasyka, którą warto znać. :-) A co do moich planów czytelniczych - zamierzam przeczytać "Nic zwyczajnego. O Wisławie Szymborskiej" Michała Rusinka. Zapowiada się niesamowicie. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Kochana. Twoje zdanie na temat zdjęć jest bardzo ważne, bo Ty zawsze robisz je perfekcyjnie. Wiem, że jeszcze wiele mi brakuje, poza tym nie mam też profesjonalnego sprzętu, ba nawet nie mam normalnego aparatu, tylko zwyczajny telefon z możliwością zrobienia nieco lepszych zdjęć, ale zawsze jakoś staram się przedstawić coś inaczej i mam nadzieję, że kiedyś w końcu dojdę do perfekcji :-))

      Życzę Ci również spełnienia Twoich marcowych planów czytelniczych :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  19. Te wydania kwiatowe są piękne! Marzą mi się ,,wichrowe wzgórza" z tej serii. Co do Twoich planów, to czytałam tylko ,,północ południe" była bardzo interesująco. Od dłuższego czasu zastanawiam się też nad ,,Królami przeklętymi", ale nie mogę się zabrać za te lektury, niby chcę je przeczytać, a z drugiej strony mam wielkie obawy:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie pozycje wydają się bardzo ciekawe, dlatego życzę miłego czytania (i kolorowania oczywiscie) :D Ja na razie czytam "W krainie kolibrów" Sofii Caspari i muszę przyznać, że jest to bardzo wciągająca pozycja, chociaż nie przepadam za obyczajówkami :) Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia w planach czytelniczych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia ze wszystkimi planami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie się doczekałam "Nie tak łatwo być Czesławem" i lada moment zacznę ją czytać ;)
    Sama kolorować nie lubię, ale widzę Tadż Mahal i od razu mnie do tej kolorowanki ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka