środa, 16 marca 2016

Kolorowanka "Twoja niezwykła podróż. 100 najpiękniejszych miejsc na świecie". Wydawnictwo SQN.

Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z nieco inną, niż zwykle recenzją, a mianowicie z moją opinią dotyczącą kolorowanki pt. "Twoja niezwykła podróż. 100 najpiękniejszych miejsc na świecie."

Podróże są moją pasją od dawna. Uwielbiam oglądać nieznane dotąd mi miejsca, zarówno te egzotyczne, jak i te mniej popularne. Z przyjemnością zatem poszerzyłam swoje domowe zbiory o wspomnianą wyżej kolorowankę, bowiem dzięki niej, choć na chwilę mogłam przenieść się w te niezwykłe miejsca i co najważniejsze - sama je sobie wymyślić, przekształcić, pokolorować na swój sposób.


Tego samego dnia, w którym ją dostałam postanowiłam znaleźć trochę czasu i czym prędzej zacząć ją kolorować. Aby nie było nudno to samo zadanie zleciłam m.in. mojemu narzeczonemu i mej siostrze, aby również i oni mogli się wykazać i abyście Wy poznali nie tylko mój punkt widzenia, a raczej w tym przypadku rysowania :)

Gdy tylko udało mi się zdobyć odpowiednie kredki, a uwierzcie mi, że nie było to takie proste, jak na początku mi się wydawało, zasiadłam do kolorowania i poniosło mnie bez reszty, co zresztą możecie zobaczyć na zdjęciu. Swoją drogą, bardzo chciałabym kiedyś zobaczyć tak kolorową papugę :P


Następny w kolejce był oczywiście Piotrek, który postanowił pokolorować sarkofag (rysunek nr 15). Jego interpretacja jest naprawdę godna podziwu - naprawdę nie sądziłam, że stać go na tak piękny rysunek! :) Niestety ja nie mam takiego talentu, więc cieszę się podwójnie :)

Dodatkowo, na tę niezwykłą podróż kolorowania udało mi się namówić Witka i to właśnie jego rysunek wieży Eiffla możecie podziwiać poniżej :) Dzięki Witek za tak dobrą robotę!

Na ostatnim (póki co) zdjęciu widoczny jest rysunek mojej 13 letniej siostry, Ani, która na swój sposób wymyśliła sobie Chichen Itza,w Meksyku. Eh, marzę o tym, aby kiedyś zobaczyć ten niezwykły budynek w takich właśnie kolorach.. ;)

Na koniec dodam, iż jeśli tylko rysunek mojej najmłodszej  siostry, Julki będzie zakończony, czym prędzej jego zdjęcie również tutaj dodam. Mam nadzieję, że uda mi się zrobić to jeszcze dziś. AKTUALIZACJA - Zdjęcie Julki już jest :)



Nie muszę chyba dodawać, że szczerze Wam polecam tę kolorowankę? :) Jak sami widzicie - świetnie nadaje się do kreatywnego spędzenia czasu z rodziną i znajomymi. Na odstresowanie się również idealnie się nadaje :)

Podobają Wam się nasze interpretacje? A może zrobilibyście to w zupełnie innym stylu?  Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

P.S. Kolorowankę możecie kupić tutaj.


Za kolorowankę serdecznie dziękuję Wydawnictwu SQN.
Strona wydawnictwa tutaj.

14 komentarzy :

  1. Również jestem w jej posiadaniu i jej największym plusem jest to, że można te wszystkie miejsca "wykolorować na nowo" :D. Jedynym jej minusem, jaki zauważyłam, to jak na razie gramatura papieru, która jest za mała do kolorowania w sposób inny niż kredki :(
    Pozdrawiam!
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogata gama kolorów, której użyłaś...ja postawiłbym na bardziej stonowane kolory; nie lubię żarówiastych, jasnych kolorów :) Ale po to jest ta kolorowanka, żeby właśnie wyrazić siebie, pokazać swój pomysł, poznać człowieka :)Dobra robota! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, moja papuga miała być z zupełnie innego świata, tego nieco bardziej kolorowego i taka mi właśnie wyszła :D
      Również pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

      Usuń
  3. Och ta kolorowanka atakuje mnie z każdej strony, a ja mam tak mało czasu na kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś u kogoś już to widziałam! Zapewne z moich zakupowych planów, wstąpię do sklepu i kupię najzwyklejszą, najprostszą kolorowankę . :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda kolorowanka ma swój urok I chyba każda z sercem malowana:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie miała pojęcia, że są takie kreatywne kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te kolorowanki. Chyba zacznę też kolorować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwie kolorowanki w swojej kolekcji, ale ostatnio całkowicie brakuje mi czasu na takie malowanie, także odpuszczam ją sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejna którą tą kolorowankę ma! Ja mam dwie swoje a czasu tak mało...! Jak tylko skończę swoje to z chęcią sięgnę po tą ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Robi wrażenie. Ja niestety nie mam cierpliwości do tego typu rzeczy. Od dziecka nie lubiłam malować, rysować i kolorować.

    OdpowiedzUsuń
  11. najbardziej podoba mi się wieża eiffla :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejciu ale cudneo brazki! wieza eiffla jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka