Krótkie podsumowanie stycznia.

Witajcie!

Z lekkim opóźnieniem przychodzę do Was z krótkim podsumowaniem stycznia. W racji z tego,że lubię mieć wszystko dokładnie rozpisane, pisanie takich podsumowań uważam wręcz za konieczne. Nie zawsze bowiem uda mi się zrecenzować każdą przeczytaną książkę, więc dzięki takim wpisom przynajmniej wiem,co i jak :)
Nie zanudzając przejdę już do rzeczy, czyli do statystyk :

Ilość przeczytanych książek : 9,tj.
"Drzewo migdałowe" Michelle Cohen Corasanti, stron 396.tutaj
"Wszystko pamiętam, tatusiu" Katie Matthews, stron 239.recenzja
"Oddaj mi dzieci"  Donya Al-Nahi, stron 206.
"Zabłądziłam" Agnieszka Olejnik,stron 311.recenzja
"Byłam żoną seryjnego mordercy " Cathy Wilson, stron 349.
"Ronaldo. Obsesja doskonałości " Luca Caioli, stron 348.tutaj
"Moja walka o każdy metr" Thomas Morgenstern, stron 238.recenzja
"Steven Gerrard. Serce pozostawione na Anfield. Autobiografia legendy Liverpoolu." Steven Gerrard, Donald McRae, stron 445.recenzja
"Serce buszu" Consilia Maria Lakotta, stron 353,

co łącznie wynosi 2885 stron,a więc średnio 93 strony dziennie :-)
Co prawda myślałam, że uda mi się przeczytać dużo więcej, jednakże i tak nie jest tak źle :)

Dodatkowo,pod koniec stycznia stuknęło ponad 30 tysięcy wyświetleń bloga,za co bardzo Wam dziękuję. To naprawdę bardzo dużo dla mnie :-)

P.S. To zdjęcie i serduszka to tak z okazji Walentynek - romantyczna nie jestem wcale,więc wyszło jak wyszło :D
Pozdrawiam!

20 komentarzy :

  1. Ja tez nie jestem romantyczna, hah, na Walentynki idę do kina na Deadpoola :) 9 przeczytanych książek to świetny wynik. Ja wyjątkowo nie miałam w styczniu czasu na czytanie, będę nadrabiać teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i czekam na nowe recenzje,pozdrawiam Julia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaźne wyniki! Nic tylko pozazdrościć czasu i książek :D Oby tak dalej :)
    ~ Pozdrawiam serdecznie.
    http://marzenieliterackie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tam ;d Ja nienawidzę walentynek. Beznadziejne święto. Piękne wyniki, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyniki bardzo ładne, miałam okazję czytać książkę Olejnik i naprawdę mi się podobała, piękna historia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale zdecydowanie gratuluję wyniku! :) Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałaś się może nad takimi mini-opiniami w podsumowaniach? Pytam, bo ja takie bardzo lubię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się nad tym zastanawiałam,ale nie sądziłam,że ktoś będzie chciał ciągle czytać moje pseudo wywody o książkach:)
      W następnym podsumowaniu postaram się dodać nieco więcej treści :)
      Dzięki za komentarz,pozdrawiam ;)

      Usuń
  8. Szczerze podziwiam, poza tym bardzo wciągające lektury Pani wybrała w styczniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze podziwiam, poza tym bardzo wciągające lektury Pani wybrała w styczniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że to naprawdę dobre wyniki. Tylko pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobry wynik. Gratuluję i oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladny wynik gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry wynik! Gratuluję i życzę równie owocnego lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPOER wynik gratuluję :-) "Drzewo migdałowe" u mnie cały czas czeka na swoją kolej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobry wyniki ja niestety nie miałam aż tak wysokiego :C Powodzenia w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wyniku :) książki bardzo ciekawe :) Drzewo migdałowe od dawna mam w planach pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka