piątek, 29 stycznia 2016

Upolowani w styczniu, czyli styczniowe nowości książkowe.

Witajcie :-)

W dzisiejszym poście, jak co miesiąc chciałabym pokazać Wam moje najnowsze zdobycze książkowe.
W porównaniu do poprzednich miesięcy nie udało mi się kupić / dostać wielu książek, jednakże i tak jestem zadowolona z tych, które upolowałam w styczniu :)

Licząc od lewej,pierwsza z nich i najgrubsza (ach,kocham takie!) to oczywiście "Królowie przeklęci". Po licznych i w większości pozytywnych recenzjach postanowiłam zakupić tę pozycję i osobiście przekonać się, czy rzeczywiście jest to "prawdziwa Gra o tron" ("Grę o tron" uwielbiam).

Kolejne dwie pozycje, to książki, które dostałam do zrecenzowania od Wydawnictwa Sine Qua Non. Recenzje obu możecie znaleźć na blogu :) tutaj i tutaj

"Arabską perłę" i "Ocal mnie od złego "otrzymałam w ramach wymiany na jednej z Facebookowych grup :) Od czasu do czasu lubię sięgnąć po tego typu literaturę. Zresztą, chyba jak każdy książkoholik cieszę się z każdej otrzymanej książki :)

Ostatnią, której niestety nie widać na zdjęciu jest książka Thomasa Morgensterna pt. "Moja walka o każdy metr". Jutro możecie spodziewać się jej recenzji na blogu ;)

Zainteresowała Was jaka pozycja?
A może polecacie coś od siebie? :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

16 komentarzy :

  1. Ocal mnie od złego mnie intryguje. Zacznij od niej czytać ! ;)
    O, jutro? Już czytałam recenzję tamtej książki o skoczku, ale i pokusze się o zajrzenie do Ciebie!

    Buziaki ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko skończę czytać "Serce buszu",które próbuję czytać już po raz drugi,to zabiorę się za lekturę "Ocal mnie od złego" ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek :)
    Życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zainteresowała książką pt. "Moja walka o każdy metr". Czekam więc na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przeczytać Afgańską perłę :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik :) Nie znam żadnej z tych książek - będę wypatrywać Twoich recenzji :)
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe nabytki. Szczególnie zainteresowała mnie ''Ocal mnie od złego. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej mi się podoba Ocal mnie od złego . Czekam na recenzje. Pozdrawiam Julia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też udało mi się upolować "Królów Przeklętych" w styczniu ♥ Pozdrawiam
    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe książki. Interesują mnie Królowie Przeklęci ;)

    Pozdrawiam!
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To czekam na tą "prawdziwą Grę o tron" :D

    OdpowiedzUsuń
  11. "Ocal mnie od złego" od dawna czeka na mojej półce, więc wypadałoby w końcu nadrobić zaległości. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tych pozycji najchętniej przeczytałabym "Ocal mnie od złego". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. " Ocal mnie od złego" czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie znam, ale czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam i chyba nie dla mnie... ale wizualnie się ładnie prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka