środa, 9 grudnia 2015

Plany czytelnicze na drugą połowę grudnia ;-)

Witajcie!
Z racji tego,iż druga połowa grudnia zapowiada się być spokojna, a co za tym idzie - będę miała dużo wolnego czasu - postanowiłam wybrać i zaprezentować Wam książki, które przeczytam właśnie w tym czasie.

Po "Niemieckiego bękarta" chciałam sięgnąć już od dawna i dzięki Mikołajowi Witkowi udało mi się zgarnąć ową pozycję,  za co jeszcze raz dziękuję :)

"Sekret wędrowca. Siedem najważniejszych decyzji Twojego życia " to kolejna pozycja (zaraz po "Mistrzu " (recenzja)) autorstwa A.Andrewsa na mojej półce. Aktualnie jestem w trakcie czytania tej książki i napiszę jedynie tyle : FANTASTYCZNA!  :))

Dwie kolejne powieści, to książki wydane w serii "Leniwa Niedziela" - tj. "Ulica pogodna", a także "Taniec z przeszłością ". Dotychczas udało mi się z tej serii przeczytać tylko "I wtedy to się stało " (recenzja) i byłam bardzo zadowolona z lektury i mam nadzieję, że i tym razem się nie zawiode.

Kolejną perełką jest oczywiście "Syn" Jo Nesbo, którego wręcz kocham i zapewne również i ta książka  pozytywnie mnie zaskoczy.



Ostatnią powieścią jest "Francuski romans" zakupiony ostatnio wraz z jedną z gazet. Ani o książce, ani o autorce jak narazie nic nie słyszałam /nie czytałam, dlatego też ciężko jest mi teraz cokolwiek napisać :)

Mam wielką nadzieję, że moje plany spełnią się i każda z prezentowanych pozycji będzie wartościowa - tego sobie życzę!

Pozdrawiam,
Adrianna.

23 komentarze :

  1. Ambitne plany, życzę powodzenia ;) U mnie zaraz gdy skończę "Światło, którego nie widać" będzie druga część Ani z Zielonego Wzgórza, "Potęga podświadomości" "Opowieść wigilijna" i pewnie jeszcze coś wpadnie. Oby wszytsko udało sie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę powodzenia ;) A "Anię z Zielonego Wzgórza" kocham :)

      Usuń
  2. Czekam na recenzję "Sekretu wędrowca" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czekam na recenzję "Sekret Wędrowca"
    Można nawet ośmielić się napisać że z niecierpliwością czekam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książki wybrałaś na grudniowe wieczory :) Z niecierpliwością czekam na recenzję książki Jo Nesbo, bo uważam go za świetnego autora ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja poprosze moc galaeretek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie podczepiam się pod komentarz ponieważ też się zastanawiam czy recenzja galaretek będzie:D
      Osobiście za galaretkami nie przepadam ale jeżeli będą inne recenzję książek wraz z krótką recenzją słodyczy to ja będę częściej odwiedzać:D

      Usuń
    2. Hehe,dzięki - zastanowię się nad tym :D

      Usuń
  6. "Syn" Jo Nesbo-chętnie bym teraz przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nesbo wydaje się całkiem ciekawym pisarzem i myślę, że warto się zabrać za jego twórczość. Niestety sama nie mam kiedy przysiąść na spokojnie i zapoznać się z tym co ma do przekazania.
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u siebie :)
    ~ Muśnięcie Śmierci
    http://marzenieliterackie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe tytuły widzę. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niemiecki Bękart to mój ulubiony tom Lackberg:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ambitne plany, też cieszę się na wolniejszą drugą połowę grudnia i już planuję biblioteczne łowy! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne książki. Nie czytałam jeszcze niczego Jo Nesbo - muszę to w końcu nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjaciółka już kilkanaście razy polecała mi książki Jo Nesbo, muszę w końcu po coś sięgnąć, a Tobie życze udanej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemny stosik. :-) Jestem najbardziej ciekawa książek z serii "Leniwa niedziela", ale też zastanawiam się, czy twórczość Nesbo jest faktycznie tak dobra, jak to opisują blogerzy w czytanych ostatnio przeze mnie recenzjach. Planuję kupić jedną z książek Nesbo w prezencie, ale nie wiem jeszcze którą. Polecasz może jakąś konkretną? :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm, myślę,że cały cykl o Harrym Holu jest godny polecenia - ja zaczęłam nieświadomie od 3 tomu (Czerwone gardło ) i jak dotąd ten tom moim zdaniem był najlepszy, więc szczerze od serca go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lackberg uwielbiam, ale "Niemieckiego bękarta" jeszcze nie czytałam;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. "Syna" gorąco polecam :) Przyjemnych lektur!
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem Twojej recenzji "Ulicy pogodnej". Czytałam dużo sprzecznych opinii na jej temat.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe książki wybrałaś, czekam na recenzję książki mojego ukochanego J. Nesbo, mam "Syna" na półce, ale jeszcze nie udało mi się przeczytać ;)) Ciekawa jestem, jak ocenisz ten tytuł :) Udanej lektury :) Oby udało się zrealizować cały plan :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka