środa, 16 grudnia 2015

Moja świąteczna paczka :-) / Wymiana świąteczna.

Witajcie!


Długo wyczekiwana paczka w końcu doszła do mnie ;-)

Jestem przeogromnie szczęśliwa i bardzo dziękuję za tak piękny prezent. 
Paczkę otrzymałam dzięki wymianie świątecznej organizowanej na blogu Królowej Moli (tutaj).


Nie będę chwalić się na kogo udało mi się trafić i kto stał się moim Mikołajem - myślę, że sami się domyślicie,zerkając na zdjęcia :-)
Nie zanudzając Was już dłużej pozostawiam Was ze zdjęciami mojego przecudownego prezentu - lepszego już nie mogłam sobie wymarzyć! 


Czyż nie wygląda wspaniale? :-)



22 komentarze :

  1. awww jak slodko. sama nie bralam udzialu ale i tak widze smakowitosci otrzymalas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczuszka. Same cudeńka się w niej znalazły. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny prezent szczególnie proszę o recenzję Raffaello

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książki otrzymałaś, cudna niespodzianka, ja też czekam na swoją paczkę, a dzisiaj wysyłam paczkę do mojej ofiary ;)) Pozdrawiam ciepło, też mam nadzieję znaleźć książki A. Olejnik pod swoją choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już swoją wysłałam w piątek ;-)
      Również pozdrawiam i oczywiście dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Myślę że Pani zasłużyła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent, rzeczywiście, zdjęcia wystarczą, aby poznać Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa z tą wymianą prezentową, aż sama żałuję, że się nie załapałam wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie, ładnie :). Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale suuuuperrr.:-) W przyszłym roku też się zgłoszę na wymiankę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze zachęcam,bo to naprawdę piękna sprawa ;-))

      Usuń
  10. Piękny prezent, aż można pozazdrościć :)
    Thievingbooks

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczuszka jest świetna :) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna akcja. Trafiła Ci się super paczka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa akcja, to masz co czytać :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka