Książki kieszonkowe za 7,99 zł w Biedronce - moje zdobycze.


Witajcie! 

Od wczoraj w Biedronce ruszyła niesamowita akcja sprzedaży książek w formie kieszonkowej za jedyne 7,99 zł/sztuka.
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła czegoś dla siebie :)
Poniżej prezentuję Wam trzy pozycje,  które udało mi się wczoraj kupić. 
Najbardziej cieszy mnie fakt posiadania "Drzewa migdałowego" bowiem czytałam o tej książce naprawdę dobre recenzje. 
Do pełni szczęścia brakuje mi tylko jednej pozycji z tej biedronkowej oferty - tj. "Przebudzenie" S.Kinga. 

Więcej o tej niesamowitej ofercie możecie przeczytać na stronie Biedronki tutaj.

Zainteresowani? :)

22 komentarze :

  1. Ja kupiłam "Przebudzenie" swojej szefowej, sama nabyłam dwa tytuły Rudnickiej, ale jeszcze czyham (dosłownie) na inne jej książki, niestety w najbliższej Biedronce nie ma wszystkich tytułów... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety mam ten sam problem - nie wszystkie tytuły były dostępne,choć w sumie mogłam się tego spodziewać ;)

      Usuń
    2. Jutro jadę na kolejne poszukiwania, 220 km od wcześniejszej Biedronki więc jest szansa, że sort będzie inny :)

      Usuń
    3. Mam więc nadzieję, że uda Ci się jeszcze na coś dobrego trafić ;-)

      Usuń
  2. Tym razem ja nie znalazłem nic dla siebie,niestety :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już "Migdałowe drzewo" i zdecydowanie polecam lekturę tej książki! To naprawdę piękna, mądra i wzruszająca historia - z resztą sama zobaczysz :) Mam nadzieję, że książka przypadnie Ci do gustu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak dla mnie to też tu nic nie ma,ale cieszę się iż dla Pani coś się znalazło co mam nadzieję umili czas wolny:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety tym razem nic dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. slyszalam troche odrzewie migdalowym z checia cos przeczytam od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze wczoraj byłam w Biedronce, ale jeszcze nie było tej oferty książkowej. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. "Drzewo migdałowe" bardzo bym chciała dostać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Biedronce, ale już co lepsze powieści zostały rozkupione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tess Gerritsen ♥ Tylko kurcze, średnio przepadam za wydaniami kieszonkowymi, już wolę e-booki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam tylko "Drzewo migdałowe". Nie było zbyt dużego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Awww, jak fajnie:D Kocham tanią książkę, zawsze trafi się coś niezwykłego

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, nominowałam Cię do świątecznego TAGu, szczegóły tutaj: http://ksiazkoholiczka94.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award-nominacja-nr-10.html

    OdpowiedzUsuń
  14. O, gdybym natknęła się na Przebudzenie, też bym kupiła, ale w moich biedronkach go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nawet nie zdążyłam odwiedzić Biedronki od tego czasu. Ale (o dziwo) wydania wyglądają na całkiem niezłe, bo gdy jakiś czas temu nastawiłam się na wydania kieszonkowe w Lidlu (coś koło 15 zł.) to wyglądały strasznie...

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze,to ja też nie liczyłam na wiele,bo za 8zł to wiadomo,że książka nie będzie wyglądała idealnie,jednak nie jest tak źle - za taką cenę nie ma co narzekać :-)

      Usuń
  16. Ach ta Biedronka. Nie mogę tam wchodzić, bo za każdym razem wyszłabym z naręczem książek ;) Gratuluję zdobyczy - oby udało Ci się upolować także Kinga :)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka