wtorek, 1 grudnia 2015

Hello,December czyli podsumowanie listopada plus wyniki konkursu.

Dzisiaj przyszedł czas na podsumowanie listopada. Pod względem ilości dodawanych postów jak dotąd był to najlepszy miesiąc dla bloga, jednakże to jeszcze zbyt mało (choć staram się być systematyczna) i mam nadzieję, że to właśnie grudzień będzie moim szczęśliwym miesiącem. 
Przechodząc jednak do statystyk mój miesiąc prezentował się następująco :

Ilość przeczytanych książek : 8, tj.
"Złamane pióro"  Małgorzaty Marii Borochowskiej, stron 380, recenzja tutaj
"Szczęście do wzięcia" Jasona F. Wrighta, stron 166, recenzja tu
"Po prostu bądź " Magdaleny Witkiewicz,  stron 344, recenzja dostępna tutaj
"I wtedy to się stało " Lindy Green, stron 430, recenzja tu
"Nikt nie chciał słuchać " Isobel i Alex Kerr, stron 309, recenzja tutaj
"Toskańska trattoria " Jenny Nelson, stron 350, recenzje możecie przeczytać tutaj
"Czarne dni małej Sally " Sally East, Toni Maguire, 318 stron,recenzja tutaj
a także "Anioły śniegu " J.Thompsona, 351 stron, recenzja wkrótce  ,

co daje łącznie 2628 stron, czyli średnio 87,6stron na dzień. Nie jest to wynik zły,  lecz mam nadzieję,  że to właśnie w grudniu go poprawię; -)

Kolejną ważną rzeczą jest ogłoszenie zwycięzcy konkursu, w którym nagrodą była książka pt."Po prostu bądź " Magdaleny Witkiewicz.
Łącznie wzięło w nim udział ok.40 osób za co serdecznie dziękuję.
W drodze losowania udało mi się wyłonić zwycięzce, a jest nim Sylwia z bloga nieperfekcyjnie.pl - bardzo gratuluję i proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres tajemniczeksiazki@gmail.com .

Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i oczywiście zachęcam do stałego przeglądania mojego bloga.
Pozdrawiam i życzę Wam zaczytanego grudnia.

22 komentarze :

  1. Gratuluję wygranej, oraz gratuluję dobrej ilości książek na ten miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja przyłączam się do gratulacji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyników oraz zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zarówno zwyciężczyni konkursu, jak również Tobie wyników, jakie udało Cię osiągnąć w listopadzie. Przeczytałaś świetne książki, a część z nich mam sama w planach czytelniczych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak dobrych wyników :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry wynik. Gratuluję i oby tak dalej.
    Gratulacje też dla Sylwii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrysiu, dziękuję! :)

      Usuń
    2. Zmieniłaś szatę bloga? Cudnie!!!!

      Usuń
    3. Ja, taaak! :) Zapraszam częściej. :*

      Usuń
  7. Ja też jestem niezwykle zadowolona z ilości dodanych postów w listopadzie, bo chyba poszło mi najlepiej w przeciągu niemal 4 lat blogowania. Oby tak dalej - u mnie i u Ciebie! ;-)

    Jestem meeeega zachwycona tym, że wygrałam książkę - cudowny przedświąteczny prezent! :) Zaraz prześlę swoje dane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic z tego nie czytałam jeszcze... Również życzę zaczytanego (i nie tylko ;) grudnia :). Niech już te Święta przyjdą, bo się nie mogę doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie gratuluję wyników, a Zwyciężczyni wygranej. :-) Pozdrawiam serdecznie.:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wynik i życzę owocnych łowów w nowe tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Sylwii i dla Ciebie za świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wspaniałego wyniku :) 8 książek to imponująca ilość :) A mówią, że społeczeństwo nie czyta ;)) Gratuluję również zwyciężczyni konkursu :) Pozdrawiam ciepło, miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze może być lepiej, ale ponad 87 stron dziennie to bardzo dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wyniki :)
    Życze zaczytanego grudnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wyniki, gratulacje! Oby w grudniu poszło równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry wynik, u mnie też 8 książek przeczytanych :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka