niedziela, 8 listopada 2015

Moje ostatnie zdobycze książkowe ;-)

Witam Was serdecznie!

Miała być recenzja, lecz z powodu braku czasu nie mogłam jej jeszcze napisać, choć w kolejce czekają już 3 książki.
Pokażę Wam zatem moje ostatnie książkowe zdobycze, z których jestem bardzo zadowolona.

Pierwszą od góry książkę pt. "Fanaberie"  kupiłam w jednym z supermarketów za jedyne 9,99zł.
Drugą pozycją jest "Po prostu bądź" Magdaleny Witkiewicz. Książka jest naprawdę dobra, o czym przeczytacie zresztą niedługo w mojej recenzji. Mam zamiar zorganizować z nią konkurs na blogu, także bądźcie czujni ;-)

Kolejne dzieło to "Toskańska trattoria" zakupiona wczoraj w księgarni Świat Książki za jedyne 9,99zł. Jak za takie wydanie cena jest naprawdę niska.
Powieść "Złamane pióro" otrzymałam od autorki i to właśnie recenzję tej książki będziecie mogli przeczytać w kolejnych dniach. Dodam jedynie, że jest naprawdę interesująca i godna uwagi.

Ostatnią książką jest "Pod gwiazdami Rio", której recenzję dodałam już jakiś czas temu. klik

Czytaliście którąkolwiek pozycję?
A może polecacie coś zupełnie innego?
Napiszcie proszę koniecznie, co teraz czytacie, jestem tego naprawdę ciekawa.

Pozdrawiam Was mocno i zachęcam do śledzenia mojego bloga,
Ada.

13 komentarzy :

  1. Czekam na recenzję książki "Złamane pióro" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja dieta cud Beaty Pawlikowskiej obecnie u mnie. A Po prostu bądź bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam Złamane pióro :) Dość obszerne zdobycze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzję "Fanaberii".

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych pozycji, natomiast mam chrapkę na Po prostu bądź. Chociaż portfel się temu bardzo sprzeciwia, a ja mam jeszcze duuuuży zapas książek do czytania :D Także czekam na recenzję tej książki.
    A aktualnie czytam Endgame. Klucz niebios ;)

    Rude recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam "Po prostu bądź" i byłam zachwycona. Czekam również na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdobycze przerosły drzewko na zdjęciu więc nie wypada napisać nic innego, jak to, że są duże :) Ze stosika najbardziej podoba mi się pozycja pani Witkiewicz, bo wiele o niej słyszałam, a nie miałam styczności z samą twórczością. Wiem, że to temat do rychłego nadrobienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Po prostu bądź" to rewelacyjna książka. Mnie również oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu bądź - koniecznie muszę zdobyć i przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Witkiewicz to wiadomo że dobre takie oryginalne nazwisko:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu bądź - równiez w moim stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam, ale dużo słyszałam :) Sama uwielbiam kupować książki w promocji i powoli zaczynam Ci zazdrościć tych łupów, ja niestety nie mam teraz możliwości buszować na promocjach :) Świetny stos :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie posty ze stosikami. Ja aktualnie czytam "Przeminęło z wiatrem" w nowym pięknym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka