Jak szaleć, to szaleć! Kolejne książki w mojej biblioteczce:)

Witajcie!

Oto kolejny już stosik książek w przeciągu kilkunastu dni.
Promocja w Biedronka jest naprawdę fantastyczna i nie sądziłam, że kupię aż tyle książek,  jednakże chęć posiadania ich jest o wiele większa, niż moje postanowienie o zakazie zakupów nowych pozycji :)

I tak oto dzisiaj przy okazji kolejnych zakupów w owym sklepie skusiłam się na kolejne powieści :)
4 w stosiku książka kosztowała 14,99zl i znalazłam ją na wyprzedaży w kiosku.

Polecacie coś? :)
Napiszcie także,  jak tam Wasze zakupowe szaleństwa :)
Do napisania!

16 komentarzy :

  1. Tak, mnie promocja w Biedronce również skusiła. Nawet dwukrotnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zbankrutuję przez Biedronkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę książki "Chińskie szepty".

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobycze. Gratuluję i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. chinskie szepty to bym sobie przeczytala :D czekam an recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny stosik. Taki kobiecy i różowy. :-) Nie czytałam żadnej z tych książek, ale jestem przekonana, że znajduje się w nich wiele fascynujących opowieści. Czekam na Twoje wrażenia z lektur. Miłego weekendu. :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i chyba też wybiorę się na łowy :-) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, co to za reportaż. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to reportaż wojenny - bardziej skupiający się na ludziach i uczuciach,niżeli na toczących się wojnach.

      Usuń
  9. Stosik cieszy oczy, ja muszę teraz omijać Biedronkę, bo na ten rok jestem bankrutem, a i najpierw muszę skończyć czekające na mnie w kolejce 34 książki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety wiem coś na ten temat - w ciągu kilkunastu dni kupiłam ponad 20 książek i jak na nie patrzę, to zastanawiam się kiedy i jakim cudem uda mi się je przeczytać.... ;-))

      Usuń
  10. Piękny stosik :) Ja ostatnio zrobiłam tak duże zakupy książkowe, że teraz muszę omijać nawet Biedronkę ;)
    Mam u siebie "taniec..." - ale jeszcze jej nie czytałam.
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Chińskie szepty" wyglądają ciekawie. ja niestety nic dla siebie nie znalazłam na promocji w Biedronce. ale mam nadzieję, że jeszcze uda mi się upolować ciekawe tytuły w tym miesiącu :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka