"Wyspa na Prerii" Wojciech Cejrowski.

Wojciech Cejrowski to osoba, której z pewnością nie muszę nikomu przedstawiać. 
W 2014 roku nakładem wydawnictwa Zysk i S-ka ukazała się kolejna jego książka pt. "Wyspa na Prerii", opowiadająca o losach autora na arizońskim ranczo.


Minęło 20 lat od jego ostatniej wizyty w Arizonie. Dom, który kiedyś został mu ofiarowany przez jednego z tamtejszych gospodarzy zachował się w niemal identycznym stanie. Przetrwało nawet niebieskie krzesło wypoczynkowe, które w kolejnych miesiącach spowoduje wiele zabawnych sytuacji.
Mimo upływu tak wielu lat - każdy doskonale zna postać pana Wojtka, który w niedługim czasie zostanie na dobre zaakceptowany w owym społeczeństwie, a jego postać, jak również zachowanie staną się obiektem wielu żartów, co przecież jest normalne na arizońskiej prerii...

Jeśli ciekawi Was :

- jak wygląda typowy dzień na ranczo
- co trzeba zrobić w przypadku pojawienia się węża w domu (będziecie zaskoczeni!)
-jak sprzątać typowe arizońskie mieszkanie
-a także, co Arizończycy lubią robić w wolnym czasie

to koniecznie sięgnijcie po tę książkę!

"Wyspa na Prerii" to pozycja pełna ciekawej treści i niewątpliwie fantastycznego humoru, który wprost uwielbiam.
Z pewnością nie jest to kolejny poradnik, bądź też suche zapiski autora z przebytej podróży. Książka napisana jest typowym dla pana Cejrowskiego gawędziarskim językiem, który nie nudzi czytelnika - po prostu sprawia, że chce się czytać więcej i więcej, a po skończonej lekturze czuje się pewien niedosyt, a wyobraźnia działa na najwyższych obrotach.
Autor w perfekcyjny dla siebie sposób przelał na papier to, co przeżył i zaobserwował przez ostatnie dwadzieścia lat, żyjąc w niewątpliwie jednym z najciekawszych i najbarwniejszych zakątków naszego świata.
Pan Wojtek po raz kolejny idealnie opisał tamtejszą społeczność, ich obyczaje, humory, a także ich typowe codzienne życie, które okazuje się być naprawdę interesujące i bez dwóch zdań pozytywnie zaskakujące.
Pełno również wspomnianego wcześniej dobrego humoru, jak również wielu ciekawych anegdot pozwalających jeszcze bardziej zaznajomić się z tamtejszą kulturą.
Jedynym "minusem" nasuwającym mi się na myśl jest to, że lektura tej książki skończyła się zdecydowanie za szybko - mogłabym tak czytać i czytać w nieskończoność coraz to ciekawsze fragmenty z życia autora.

Reasumując - wszyscy Ci, którzy nie czytali jeszcze tej pozycji proszeni są o natychmiastowe naprawienie tego błędu. Gwarantuję, że nie będzie to stracony czas ;-)

12 komentarzy :

  1. Na książki W. Cejrowskiego już od dawna mam chęć, ale jakoś ciągle nam nie po drodze... tak wiele jest książek, które chciałoby się przeczytać, a czasu tak strasznie mało... z pewnością w końcu zapoluję i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą recenzją jest chyba jak z powyżej opisaną książka.
      Nic w niej nie brakuję lecz wydaję się zbyt krótka😊
      Długo wyczekiwana recenzja przeze mnie i cieszy mnie fakt iż w końcu pojawiła się jakaś pozytywna książka.
      Liczę na więcej takich😜

      Usuń
    2. Dziekuje,bede pamietala na przyszlosc :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mam planach książki podróżnicze Cejrowskiego. Tylko stale czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywne zaskoczenie, zobaczyc recenzje tej ksiazki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię oglądać programy z udziałem pana Wojciecha, dlatego też z przyjemnością poznam jego książkę. Mam nadzieję, że będzie równie fascynująca, jak jego podróże ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam wszystkie książki Cejrowskiego, są genialne :) Tym bardziej cieszą, że mam jego autografy z dwóch spotkań :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach :) Chętnie poznam Arizonę oczami Cejrowskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę się nie zastanawiać tylko sięgnąć po tę książkę,a potem podzielić się z innymi czytelnikami wrażeniami 😜

      Usuń
  8. Czytałam już kilka książek Pana Cejrowskiego i nawet jedna doprowadziła mnie do łez ze śmiechu, więc chętnie zerknę do kolejnej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tajemnicze książki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka