wtorek, 3 marca 2015

Fanbook 1/2015 - Konkurs na Blogera Roku 2014

Redaktorzy dwumiesięcznika Fanbook w najnowszym wydaniu gazety ogłaszają konkurs na Blogera Roku 2014. Czytelnicy - za pomocą kuponu konkursowego mogą wskazać wybranego przez siebie blogera,który ich zdaniem zasłużył na wygrana. 

Zwycięzcą zostanie oczywiście ta osoba, na która miłośnicy książek oddadzą najwięcej głosów. Nagroda dla Blogera Roku jest wywiad na łamach Fanbooka, a także weekendowy pobyt w SPA dla dwóch osób. Osoby głosujące również mogą liczyć na nagrody. Wszyscy bowiem wezmą udział w losowaniu 20 nagród książkowych, a także pobytu w SPA dla dwóch osób.
 

Ja już swój głos oddałam,a Wy? :-)

3 komentarze :

  1. Wow, już myślałam, że źle widzę. Bardzo dziękuję, jestem zaszczycona. Nie wiedziałam o tym konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, mam nadzieję, że uda mi się jeszcze kupić ten numer, chętnie zagłosuję, mam swojego faworyta :) Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka